Niekompetentna?

Data: 2009-04-24 15:27:20
Autor: mrdevilyn
Niekompetentna?
Dlaczego pełostwo olbrzymim nakładem sił i środków niszczy ją
medialnie (i nie tylko) od ponad dwóch lat? To była ich wprawka przed
zakrojoną na jeszcze szersza skalę "hate campaign" prowadzoną przeciw
Prezydentowi Kaczyńskiemu. Oto jak prezentuje się rzekoma
"niekompetencja" byłem Pani Minister SZ:

"W 1981 roku ukończyła studia na Wydziale Handlu Zagranicznego
Uniwersytetu Gdańskiego. Zaraz po ukończeniu studiów rozpoczęła pracę
zawodową i społeczną w Krajowej Komisji Porozumiewawczej NSZZ
"Solidarność"
W latach 1989 -1991 była pracownikiem a następnie kierownikiem Biura
Spraw Zagranicznych Krajowej Komisji Niezależnego Samodzielnego
Związku Zawodowego " Solidarność" W latach 1992 do 1994 była wydawcą
prasy na Wybrzeżu w wydawnictwie Przekaz Sp. z o.o. Odbyła staż  na
Uniwersytecie Cornella  w Stanie Nowy Jork. Cornell University  to
jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów amerykańskich, założony
1865 roku przez Ezrę Cornella.  Odbyła przeszkolenie w Departamencie
Pracy Stanów Zjednoczonych. W federalnej Izbie Mediacji i Arbitrażu w
USA. Studiowała w  Krajowej Szkole Administracji Publicznej w
Warszawie.Szkoła jest wzorowana na francuskiej  École Nationale
d'administration (ENA). Duńskiej Szkoły Administracji Publicznej jak
również w Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju. współpracowała z
Międzynarodową Organizacją Pracy,  MOP ang. International Labour
Organization ILO.  International Labour Organization, jest organizacją
afiliowana przez ONZ. W 1969   roku ILO, otrzymała Pokojowa Nagrodę
Nobla. Była zastępcą Przewodniczącego Rady Nadzorczej ZUS.W 2000 roku
doradcą Premiera, profesora Jerzego Buzka do spraw międzynarodowych. W
roku  2001 pełniła obowiązki dyrektora Departamentu Spraw
Zagranicznych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. W latach 2002 do 2004
radna i wiceprezydent Gdańska. W dniu 13 czerwca 2004 roku z ramienia
Partii Prawo i Sprawiedliwość, została wybrana do Parlamentu
Europejskiego. W Parlamencie Europejskim zajmowała się koordynacją
prac w Komisji Spraw Zagranicznych Parlamentu Europejskiego.Swa misję
w Parlamencie Europejskim sprawowała do 22 listopada 2005 roku. Dzień
później została sekretarzem stanu w Ministerstwie Spraw zagranicznych..
Po dymisji Stefana Mellera, otrzymała nominację  z rąk Prezydenta
Lecha Kaczyńskiego na stanowisko Ministra Spraw Zagranicznych.Funkcję
te pełniła w rządach premierów Kazimierza Marcinkiewicza i Jarosława
Kalczyńskiego do końca Kadencji. Od 7 wrzesnia zasiada w Radzie
Bezpieczeństwa Narodowego. Zaszczytną funkcje Ministra Spraw
zagranicznych pełniła do 16 listopada 2007. Od 29 listopada 2007 roku
do  20 sierpnia 2008 roku  pełniła funkcję Szefa kancelarii Prezydenta
Rzeczypospolitej Polskiej. Jest jednym z najlepiej przygotowanych
Polskich dyplomatów, posiada olbrzymią wiedzę w dziedzinie stosunków
międzynarodowych. Doświadczenie i co jest bardzo ważne bardzo dobre
układy w Świecie Dyplomacji."
J-23

Data: 2009-04-25 08:03:38
Autor: Voyant
Niekompetentna?
On Fri, 24 Apr 2009 15:27:20 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

Dlaczego pełostwo olbrzymim nakładem sił i środków niszczy ją
medialnie (i nie tylko) od ponad dwóch lat? [...]

 nikt jej nie nieszczy. po prostu kobiecina nie nadaje sie
 do tej roboty. nie na tym stanowisku. --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 00:17:31
Autor: mrdevilyn
Niekompetentna?
On 25 Kwi, 08:03, "Voyant <heÂŽsk>" <~ bred...@interia.pl> wrote:
On Fri, 24 Apr 2009 15:27:20 -0700 (PDT), mrdevi...@gmail.com wrote:
> Dlaczego pełostwo olbrzymim nakładem sił i środków niszczy ją
> medialnie (i nie tylko) od ponad dwóch lat? [...]

 nikt jej nie nieszczy. po prostu kobiecina nie nadaje sie
 do tej roboty. nie na tym stanowisku.

Tak, do donka też nikt nie ma pretensji- po prostu nie nadaje sie na
swoje stanowisko i czym predziej powinien ustąpic ;).
Sam głupis czy głupich szukasz? "Kobiecina" była ostro gnojona od razu
jak sie rozeszły pogłoski o jej nominacji. OD RAZU się według
palituskowych fagasów nie nadawała- i juz. Bo MSZ wg nich to paśnik
dla kolegów geremka i apfelbauma, z reguły osobników nacji tzw.
wiadomej albo z owa nacją scisle związanych. I pełowce będą tego
paśnika bronic jak niepodległości, bo Polska za granicą musi wg nich
mieć pełowsko-uwolski ryj ;).
J-23

Data: 2009-04-25 10:00:40
Autor: rAzor
Niekompetentna?
Użytkownik mrdevilyn@gmail.com napisał:
[...]

Jak to sie nie nadaje?! Ma magistra z historii, napisał kilka dzieł o hafcie kaszubskim, gra w piłkę, "malował" kominy. Nadaje sie jak mało kto!

Data: 2009-04-25 13:08:38
Autor: Voyant
Niekompetentna?
On Sat, 25 Apr 2009 10:00:40 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.pl> wrote:

Jak to sie nie nadaje?! Ma magistra z historii,

 a ty jaka szkole skonczyles ?
napisał kilka dzieł o hafcie kaszubskim,

 a ty oprocz "lpr 4 ever" napisales cos ?

gra w piłkę,

 w co gra giertych i jego tatus ?

"malował" kominy.

 blizniacy nie splamili sie zadna praca fizyczna.

Nadaje sie jak mało kto!

 na pewno lepiej niz blizniacy czy giertychowie.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 13:08:38
Autor: Voyant
Niekompetentna?
On Sat, 25 Apr 2009 00:17:31 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

>  nikt jej nie niszczy. po prostu kobiecina nie nadaje sie
>  do tej roboty. nie na tym stanowisku.

Tak, do donka też nikt nie ma pretensji- po prostu nie nadaje sie na
swoje stanowisko i czym predziej powinien ustąpic ;).

 o tym zdecyduja wyborcy. jak dotad w sondazach PIS ledwie zipie...

Sam głupis czy głupich szukasz?

 to drugie ;o))

"Kobiecina" była ostro gnojona od razu jak sie rozeszły
pogłoski o jej nominacji.

 moze odswieze ci pamiec: dlaczego fotyga musiala odejsc z PO ?
OD RAZU się według palituskowych fagasów nie nadawała- i juz.

 przyjrzales sie jej? to, ze brat prezesa pisu uwaza ja za  idealna kandydatke nie oznacza ze ta kobieta nadaje sie  na stanowisko reprezentujace rzad! RZAD, nie prezydenta!
Bo MSZ wg nich to paśnik dla kolegów geremka i apfelbauma,

 o zmarlych dobrze albo wcale. mam swoje zdanie o geremku.
 co do SIKORSKIEGO - nie rozmawiamy o jego zonie tylko o nim.
 dziwne, ze kiedy byl w rzadzie PiSu - nadawal sie.  co sie stalo, ze nagle jest dla prezesa niewygodny ?

z reguły osobników nacji tzw. wiadomej albo z owa nacją scisle związanych.

 a tak konkretnie ?

I pełowce będą tego paśnika bronic jak niepodległości,

 masz skleroze ? o czym marzy jaroslaw kaczynski ?
 o powrocie do koryta. nie marzy o Polsce tylko o korycie.
 jak takim krajem jak nasz moze rzadzic stary kawaler, bez
 prawa jazdy, bez konta bankowego, uwazajacy internet za  siedlisko zla, ktos kto bije poklony przed rydzykiem?
 odwiezyc pamiec? jak sie zachowal prezes kiedy rydzyk  zone prezydenta nazwal czarownica? dociera ? otworz oczeta.

bo Polska za granicą musi wg nich mieć pełowsko-uwolski ryj ;).

 bylem za granica w czasach kiedy rzadzili obaj kaczynscy, giertych
 i lepper. wyobraz sobie, jak pogardliwie tubylcy wyrazali sie
 o tych "gieniuszach", a ja nie znajdowalem argumentow na obrone  tego co wyprawiali blizniacy i ich ukochani koalicjanci.  krotka masz pamiec. wole takich reprezentantow jak dzis niz
 nawiedzonych kurdupli umyslowych z pisu.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 04:56:07
Autor: mrdevilyn
Niekompetentna?
On 25 Kwi, 13:08, "Voyant <heÂŽsk>" <~ bred...@interia.pl> wrote:

 o tym zdecyduja wyborcy. jak dotad w sondazach PIS ledwie zipie...

Taa, jak powszechnie wiadomo sądasze to grunt, właściwie te wybory co
4 lata to są bez sensu i należałoby ich zaniechać, sadasze powinny
wystarczyć;))

 moze odswieze ci pamiec: dlaczego fotyga musiala odejsc z PO ?

ODEJŚĆ Z PO??? Czy ty żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości??

 przyjrzales sie jej?
Wygląd polityka nie ma (a w kazdym razie mieć nie powinien) żadnego
znaczenia.

> to, ze brat prezesa pisu uwaza ja za
 idealna kandydatke nie oznacza ze ta kobieta nadaje sie
 na stanowisko reprezentujace rzad! RZAD, nie prezydenta!

Tak się dziwnie składa że akredytacji ambasadorom udziela głowa
państwa czyli obecnie brat prezesa pisu. A to ze ambasadorowie
reprezentują rząd RP to oczywiście gówno prawda.

[...]

To był wtedy jedyny kompromisowy kandydat   możliwy do zakceptowania
zarówno przez kaczorów jak i zydowskie lobby trzymające we władaniu
polskie MSZ od niepamiętnyc czasów.

 a tak konkretnie ?
Bardzo konkretnie- polska polityka zagraniczna jest od czasów
zamierzchłej komuny prowadzona przez zydów i ludzi z nimi zwiazanych
więzami rodzinnymi.

 masz skleroze ? o czym marzy jaroslaw kaczynski ?
 o powrocie do koryta. nie marzy o Polsce tylko o korycie.

Sam masz sklerozę a powyzsze to jedynie płody twojech chorej
wyobraźni. Kaczory i koryto.... jezeli sa w polsce politycy nie
traktujący RP jako paśnika dla siebie oraz swoich krewnych i znajomych
to są nimi kaczory. A pełowce w koryciarstwie niemal dorównuja tym z
elesde.

 jak takim krajem jak nasz moze rzadzic stary kawaler,
Normalnie,  robił to lepiej niz wszelacy młodzi żonkosiowie czy inni w
najnowszej historii. Głupia sprawa, ale do kierowania państwem zona
jest zupełnie zbędna.

bez  prawa jazdy,
czy my mowimy o taksówkarzu, kierowcy tira czy o czlowieku który,
owszem, ma kierowac- ale bynajmniej nie pojazdem mechanicznym?
Robienie zarzutu prezydentowi czy premierowi z braku prawa jazdy,
konta bankowego czy karty wedkarskiej to koncept tak debilny że mógł
sie chyba uląc tylko w niedorozwiniętym czerepie jakiegoś  pełowca.

bez konta bankowego,
Po co prezydentowi albo premierowi RP konto bankowe i jak jego brak
moze wpływac negatywnie na sprawowanie przez niego swojej funkcji?

uwazajacy internet za  siedlisko zla,
Cos bredzisz

ktos kto bije poklony przed rydzykiem?
...a raczej pierdolisz jak niezdrowa dupa.

 odwiezyc pamiec? jak sie zachowal prezes kiedy rydzyk
 zone prezydenta nazwal czarownica?
Gdzie i kiedy ja tak nazwał palantuniu? Skad to wiadomo? Czy zrobił to
publicznie czy w zamkniętym gronie ? Czy "czarownica" mozna w ogóle
rozpatrywac w kategorii obelgi? Czy jest obowiązek reagować na tak
blahe zaczepki? A jeżeli tak to jak w takim razie miał reagować kaczor
na publiczne określenie go mianem s...syna? Według sadu
czeciejpełoskiej to nie jest obelga...zatem co dalej?

Czy dociera ? otworz oczeta.
Sam otwórz, fanatyku ;).

 bylem za granica w czasach kiedy rzadzili obaj kaczynscy, giertych
 i lepper. wyobraz sobie, jak pogardliwie tubylcy wyrazali sie
Też byłem i to wielokrotnie. I nic podobnego nie zauwazyłem.

 wole takich reprezentantow jak dzis niz nawiedzonych kurdupli umyslowych z pisu.

LOL ;)). Jak oni są nawiedzonymi kurduplami to jak okreslic
palitusków? Skurwysynami, smieciami, ludzkim bydłem?? To wszystko
wydaje się za mało dla tej trzody chlewnej cofającej nas w czasy
towarzysza gumułki, bo taka właśnie mentalnośc i takie metody to znak
firmowy pełowców. Wystarczy chocby wspomniec ostatnie
"dyscyplinowanie" historyków z UJ i z  IPN przez tow. palituska.
J-23

Data: 2009-04-25 13:44:11
Autor: rAzor
Niekompetentna?

Spierdalajcie, Skalimowski. :-P

Data: 2009-04-25 17:41:47
Autor: Voyant
Niekompetentna?
On Sat, 25 Apr 2009 13:44:11 +0200, niekumaty rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

Spierdalajcie, [...]

 maurycy, to jak bedzie z ta toyota ? ;o)))
 na 0.1% pewna ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 17:43:39
Autor: rAzor
Niekompetentna?
Użytkownik Voyant <heCIEĆsk> napisał:
On Sat, 25 Apr 2009 13:44:11 +0200, niekumaty rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

Spierdalajcie, [...]

 maurycy, to jak bedzie z ta toyota ? ;o)))
 na 0.1% pewna ?

Z "jaka toyota", "spierdalajcie Skalimowski"?

Data: 2009-04-25 17:52:04
Autor: Fauteur
Niekompetentna?
On Sat, 25 Apr 2009 17:43:39 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

Z "jaka toyota",

 no ta, ktora obiecales mi umyc za piwo ;o)))

"spierdalajcie Skalimowski"?

 przedstaw sie nazwiskiem smieciu ;o)))
 ty prwadziwym, po dziadkach ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 18:27:17
Autor: rAzor
Niekompetentna?
Użytkownik Fauteur <heFIUTsk> napisał:
[...]

Powiem krótko - chuj wam, esbekom w dupę. Czaicie Skalimowski?
Jak chceta se pogadać to proszę o urzędowe pismo. A i tak CHUJA wskóracie, obleśny esbecki insynuatorze i oszcerco Skalimowski (chcesz procesu cywilnego? - zaaapraaszam)  he he
Nie takie wiejskie ciule mnie próbowały podejść.

Data: 2009-04-26 11:40:37
Autor: Fauteur
Niekompetentna?
On Sat, 25 Apr 2009 18:27:17 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  przedstaw sie nazwiskiem smieciu ;o)))
Powiem krótko - chuj wam, esbekom w dupę.

 na milosc trzeba zasluzyc, kochasiu ;o)))

Czaicie Skalimowski?

 a wy wstydzacysieswegonazwiska ? ;o)))

Jak chceta se pogadać to proszę o urzędowe pismo.

 podajcie adres psiarczyku ;o)

A i tak CHUJA wskóracie,

 a feeee, a feee! taki duzy chociaz szczerbaty chlopczyk a tak bluzga!
 bedziesz brykal to zrobie ci QQ,brzydalu ;o)))

obleśny esbecki insynuatorze

 wytrzyj piane z buzi handlarzu zlomem ;o)))

i oszcerco Skalimowski (chcesz  procesu cywilnego? - zaaapraaszam)  he he

 sam jestes oszczerca. o co ci znow chodzi nawiedzony fanatyku LPR?

Nie takie wiejskie ciule mnie próbowały podejść.

 wlasnie. jak tam z uzebieniem. pojdziesz w koncu do dentysty?
 wygladasz jak menel z ta gnijaca dwojka...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:18:42
Autor: rAzor
Niekompetentna?
Użytkownik Fauteur <heKAPUŚsk> napisał:
[...]

Tak mówicie aresztantom, Skalimowski? he he
;o))))))))

Data: 2009-04-26 12:21:15
Autor: Fauteur
Niekompetentna?
On Sun, 26 Apr 2009 12:18:42 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  a wy wstydzacysieswegonazwiska ? ;o)))
Tak mówicie aresztantom,

 nie przenos na innych swoich zamilowan ;o))

Skalimowski? he he

 podaj na psp swoje nazwisko TCHORZU!
;o))))))))

 nagrabisz sobie chlopczyku...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 09:59:25
Autor: rAzor
Niekompetentna?
[...]

No dobra - ale nie "walczyła" w Afganistanie. he he

Data: 2009-04-25 10:16:12
Autor: Andrzej Adam Filip
Niekompetentna v. prorok S.
rAzor <huckleberry.hound@filutek.com.pl> pisze:

[...]

Ty śmiesz wątpić że Afganistan jest wielką szkołą kompetencji?
Przecież Radosław Sikorski już dawno temu "proroczo przewidział"
dlaczego NATO przegra w Afganistanie! ;-)

  Im większa róşnica między społecznym i technologicznym rozwojem obu
  walczących stron, tym większe prawdopodobieństwo , Ĺźe kraj biedny i
  bardziej zacofany pokona drugi, nowocześniejszy.
    -- Sikorski, Radosław (1963-)        Opis: w swojej książce Prochy świętych. Afganistan – czas wojny

A że pisał o Armii Czerwonej to detal nie podważający jakże głębokiej
ogólnej mądrości jego genialnego proroctwa o ludzie małego ducha :-)

P.S.
Cytat za http://pl.wikiquote.org/wiki/Rados%C5%82aw_Sikorski

Uszy mogą oszukać, oczy nigdy.
  -- Przysłowie kałmuckie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-04-25 16:32:45
Autor: cirrus
Niekompetentna?
Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.pl> napisał w wiadomości news:gsueun$tvp$1news.interia.pl...
[...]

Ona nadaje się do walki wyłącznie w maglu.

--
stevep

Data: 2009-04-25 18:31:55
Autor: rAzor
Niekompetentna?
Użytkownik cirrus napisał:
[...]

Jesteś pewien, kretynie, ze nie straciłbyś miejsca pracy? Kobita jest mocno wykształcona.

Data: 2009-04-25 13:52:38
Autor: cytryna
Niekompetentna?
[...]

Kuda do pani Minister takim matołkom jak Razowiec, Karpik, Niesioł-wariat,
Donio-malarczyk kominów, Gbur-pilot na drzwiach od stodoły, że juz nie wspomnę
o Beatce-kochance agenta, Grubej Bufetowej, Płonącym kocie. Tej dziczy nie pozostało nic innego jak tylko wycie i szczekanie. Komuna w nowych rajtuzkach.

--

Niekompetentna?