[OG] [SPAM] Niekompletna centrownica

Data: 2010-09-12 13:02:48
Autor: PeJot
[OG] [SPAM] Niekompletna centrownica
Czołem.

Porządkując piwnicę znalazłem swoją pierwszą hand-made centrownicę, a raczej to co z niej zostało: podstawa z ceownika 60 mm, ramiona z mechanizmem regulacji szerokości, płytka pod wskaźniki. Brakuje haków i samych wskaźników. Jeśli ktoś miałby możliwości dorobienia tych detali, mógłby mieć tanio urządzenie dokładniejsze i wygodniejsze niż fabryczna blaszanka. Zainteresowanym mogę podesłać zdjęcia stanu obecnego i szkice detali, które trzeba by dorobić samemu. W sumie mógłbym się pokusić o skompletowanie tych części, ale dopiero gdy będę miał konkretne zamówienie. Szkoda mi wyrzucić ją na złom, może komuś się przyda. Kontakt przez grupę.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-09-12 13:59:31
Autor: Kacper Perschke
[OG] [SPAM] Niekompletna centrownica
Dnia 12.09.2010 PeJot <PeJot@o2.pl> napisał:
[...]
Brakuje hakĂłw i samych wskaĹşnikĂłw.
[...]

Mam jeden wskaźnik zegarowy produkcji chińskiej 0-1mm z dokładnością 0,001 mm.
Nieużywany. Zacina się z powodu zastygnięcia smaru.

KAcper --
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-09-13 10:21:57
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
[OG] [SPAM] Niekompletna centrownica
Dnia 12-09-2010 o 13:02:48 PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):

mozesz rzucic jakas fotka?
tez sie przymierzam do zrobienia centtrownicy, moze by mi to zaoszczedzilo  troche roboty bo wykonczenie to juz "pikus"

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-09-13 16:02:09
Autor: PeJot
Leszek "QSi" Pasoń pisze:
Dnia 12-09-2010 o 13:02:48 PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):

mozesz rzucic jakas fotka?

W najbliższym czasie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-09-16 21:41:16
Autor: PeJot
PeJot pisze:
Leszek "QSi" Pasoń pisze:
Dnia 12-09-2010 o 13:02:48 PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):

mozesz rzucic jakas fotka?

W najbliższym czasie.

Zdjęcia wysłałem, brak zainteresowania ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-09-16 15:02:51
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 16 Wrz, 21:41, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:
PeJot pisze:

> W najbliższym czasie.

Zdjęcia wysłałem, brak zainteresowania ?
Możesz też podesłać, żeby wizualnie zorientować się co jest/czego nie
ma?

[OG] [SPAM] Niekompletna centrownica