Niektórzy

Data: 2011-06-05 06:51:32
Autor: jadrys
Niektórzy

politycy i tzw. biznesmeni mogą się cieszyć że u nas nie panuja takie obyczaje.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Brutalny-samosad-nad-zlodziejami-zatlukli-ich-kijami,wid,13475814,wiadomosc.html?ticaid=1c6de

Data: 2011-06-05 08:24:36
Autor: he®sk
Niektórzy
On Sun, 05 Jun 2011 06:51:32 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

politycy i tzw. biznesmeni mog± siê cieszyæ ¿e u nas nie panuja takie obyczaje.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Brutalny-samosad-nad-zlodziejami-zatlukli-ich-kijami,wid,13475814,wiadomosc.html?ticaid=1c6de

 nie jestem za tego typu samosadami, ale czasem niektorym  przydaloby sie po prostu obicie mordy by calkiem nie zdziczeli
 i mieli szanse powrotu do spoleczenstwa. dzialania wobec kiboli
 uwazam za krok w dobrym kierunku. zdzczenie gowniarzy siega apogeum.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-09-01 14:54:26
Autor: jadrys
Niektórzy
W dniu 2011-06-05 08:24, he®sk pisze:
[...]

Znacznie gorsze są efekty zdziczenia polityków.

Data: 2011-09-01 18:30:06
Autor: =He®Sk=
Niektórzy
On Thu, 01 Sep 2011 14:54:26 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   uwazam za krok w dobrym kierunku. zdzczenie gowniarzy siega apogeum.

Znacznie gorsze są efekty zdziczenia polityków.

 masz na mysli hofmana?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-01 20:40:39
Autor: jadrys
Niektórzy
W dniu 2011-09-01 18:30, =He®Sk= pisze:
[...]

Hofman to nic nie znacząca płotka. Ja mam na myśli rekiny typu K. T. M.czy kolejny K.

Niektórzy