Niekt??rzy starsi ludzie nie powinni ju?? prowadziÄ?...

Data: 2014-02-19 18:03:09
Autor: Hinek
Niekt??rzy starsi ludzie nie powinni ju?? prowadziÄ?...
UĹźytkownik "anacron"  napisał

Później jechał tak, że praktycznie notorycznie przekraczał oś jezdni,
aby na końcu "nie zauważyć" samochodu z naprzeciwka...

http://www.youtube.com/watch?v=nNqM9avilZM

ROTFL!
Rzadko zdarza się żeby ktoś publicznie tak się podkładał.
Ile ty nosisz dioptri?  A moĹźe piłeś????
Gdzie on przekracza oś jezdni???  W ktĂłrej sekundzie?
Natomiast wyprzedzanie kogoś po to żeby wjechać mu
przed nos i złośliwie zwolnić jest wyjątkowym skurwysyństwem.
Pomyśleć, że się jeszcze tym afiszujesz...
Szkoda słów, myślę że policja to doceni i oceni.

--
Hinek

Data: 2014-02-19 18:00:44
Autor: Budzik
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
Użytkownik Hinek hinek@fuck.pl ...

[...]

Ile ty nosisz dioptri?  A może piłeś????
Gdzie on przekracza oś jezdni???  W której sekundzie?
Natomiast wyprzedzanie kogoś po to żeby wjechać mu
przed nos i złośliwie zwolnić jest wyjątkowym skurwysyństwem.
Pomyśleć, że się jeszcze tym afiszujesz...
Szkoda słów, myślę że policja to doceni i oceni.

A moze odniesiesz sie do wyprzedzania tego dziadka?
Podobało ci się?
Uwazasz ze to normalne zachowanie na drodze, gdzie powodzenie manewru wyprzedzania uzależnione jest od hamowania samochodu wyprzedzanego oraz tego jadącego z naprzeciwka?

Data: 2014-02-19 18:21:26
Autor: AZ
Dnia 19.02.2014 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
[...]

Ale zachowania dziadka nikt nie komentuje bo oczywistym jest, ze narozrabial
ale po co nasz szeryf go zatrzymywal?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-19 22:56:23
Autor: Budzik
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
Użytkownik AZ artur.zabronski@gmail.com ...

[...]

No własnie - nikt nie komentuje wiec nikt nie potepia.
Za to potepia kogos kto zwrócił uwage.
Poplatanie z pomieszaniem IMO.

Nie wiem czy to dlatego, ze zareagował, czy dlatego ze anacron.

Data: 2014-02-19 20:02:52
Autor: Hinek
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
Użytkownik "Budzik"  napisał

A moze odniesiesz sie do wyprzedzania tego dziadka?
Podobało ci się?

Nie. Nie podobało mi się.
Ale bardziej nie podobają mi się samozwańczy nauczyciele i
szeryfowie. Od zatrzymywania i pouczania jest policja.
To typowe chamskie zachowanie. Wyprzedzić kogoś, wjechać
mu przed nos i zahamować.

--
Hinek

Data: 2014-02-19 20:08:17
Autor: anacron
W dniu 19.02.2014 20:02, Hinek pisze:
(...) bardziej nie podobają mi się samozwańczy nauczyciele i
szeryfowie. Od zatrzymywania i pouczania jest policja.
To typowe chamskie zachowanie. Wyprzedzić kogoś, wjechać
mu przed nos i zahamować.

Jakieś 3 lata temu w podobny sposób zatrzymałem gościa. Waliło od niego
alkoholem, a na wydechu wyliczyło mu 1,17, ale co tam, nie reagujmy,
najwyżej zabije kilka osób. Masz rację od tego jest policja, ale
fizycznie nie są w stanie być wszędzie jednocześnie.

--
anacron

Data: 2014-02-19 19:19:39
Autor: AZ
On 2014-02-19, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
[...]

najwyĹźej zabije kilka osĂłb.
Pojdzmy o krok dalej - a gdyby tam bylo przedszkole w przyszlosci i...?

Masz rację od tego jest policja, ale
fizycznie nie są w stanie być wszędzie jednocześnie.

No nie sa w stanie bo placza i przepraszaja w samochodach jakichs cywilow.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-19 20:21:18
Autor: anacron
Niekt??rzy starsi ludzie nie powinni j u?? prowadziÄ?...
Napiszę Ci dużymi literami, nie gadam z idiotami. Jak nie zrozumiałeś
nie moja wina.

--
anacron

Data: 2014-02-19 19:22:59
Autor: AZ
On 2014-02-19, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
Napiszę Ci dużymi literami, nie gadam z idiotami. Jak nie zrozumiałeś
nie moja wina.

Pewnie dlatego, ze napisales malymi. No ale moglbys chyba powiedziec,
czemu przez kilkadziesiat kilometrow jechales za nim nie zatrzymujac
go? Czy czekales, az zabije kilka osob?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-19 20:20:42
Autor: P.B.
Dnia Wed, 19 Feb 2014 20:08:17 +0100, anacron napisał(a):

[...]

Dostałeś order?

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-02-19 22:56:21
Autor: Budzik
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
Użytkownik P.B. pbernat@wp.pl ...

[...]

Zazdrościsz?
Czy moze ty jestes z tych co tu opisywali, ze z sasiadem pijali i potem patrzyli nie reagujac jakwsiada do samochodu i jedzie?

Data: 2014-02-20 07:03:59
Autor: P.B.
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
Dnia Wed, 19 Feb 2014 22:56:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Dostałeś order?

Zazdrościsz?

A Ty w to wierzysz? ROTFL

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-02-19 22:56:20
Autor: Budzik
[...]

Zatrzymanie nie było ani gwałtowne, ani nagłe ani przesadnie ostre.

Ale rozumiem, ze niektorzy nie lubią społeczenstwa obywatelskiego.

Data: 2014-02-20 09:37:18
Autor: masti
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
Dnia pięknego Wed, 19 Feb 2014 22:56:20 +0000 osobnik zwany Budzik
napisał:

UĹźytkownik Hinek hinek@fuck.pl ...

[...]

było nieuzasadnione warunkami ruchu

Ale rozumiem, ze niektorzy nie lubią społeczenstwa obywatelskiego.

Wyprzedza Cię łysy gość z kumplem i wali po heblach. To jest społeczeństwo obywatelskie? Bo ja bym go zlał i pojechał dalej dzwoniąc na policję

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-20 12:00:41
Autor: Budzik
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
Użytkownik masti gone@to.hell ...

[...]

A nikt nie twierdzi ze było.
Wiec truizmy mozna sobie darować.

[...]

Tylko ze nic takiego nie miało tutaj miejsca.

Data: 2014-02-20 12:08:40
Autor: masti
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 12:00:41 +0000 osobnik zwany Budzik
napisał:

Wyprzedza Cię łysy gość z kumplem i wali po heblach. To jest
społeczeństwo obywatelskie? Bo ja bym go zlał i pojechał dalej dzwoniąc
na policję

Tylko ze nic takiego nie miało tutaj miejsca.

O'RLY? słuchaleś tekstów w tle filmu? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-20 13:08:39
Autor: Budzik
[...]

A ktorych? Zjezdzaj, zjezdzaj?
A co to ma wspolnego z "waleniem po heblach"?
normalnie zahamował i tyle, nie powodując zadnego niebezpiecznestwa po stronie dziadka.

Data: 2014-02-20 13:15:37
Autor: masti
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...

UĹźytkownik masti gone@to.hell ...

kurew już nie słyszysz?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-20 14:44:31
Autor: Budzik
[...]

Byłbym hipokryta, gdybym się dziwił kurwom rzucanym we własnym samochodzie - zdarza mi się notorycznie jako sposób wyładowania emocji.
Ale przeciez mówi to do siebie...

Data: 2014-02-20 13:51:05
Autor: Artur Maśląg
Niekt??rzy starsi ludzie nie powinni j uz. prowadzic'...
W dniu 2014-02-20 10:37, masti pisze:
Dnia pięknego Wed, 19 Feb 2014 22:56:20 +0000 osobnik zwany Budzik
napisał:
(...)
Ale rozumiem, ze niektorzy nie lubią społeczenstwa obywatelskiego.

Wyprzedza Cię łysy gość z kumplem i wali po heblach. To jest
społeczeństwo obywatelskie?

W świecie niektórych najwyraźniej tak.

Bo ja bym go zlał i pojechał dalej dzwoniąc na
policję

Bardzo racjonalne zachowanie :)

Data: 2014-02-20 13:08:38
Autor: Budzik
Niektórzy starsi ludzie nie powinni juz. prowadzic'...
Użytkownik Artur Maśląg news@wp.pl ...

Ale rozumiem, ze niektorzy nie lubią społeczenstwa obywatelskiego.

Wyprzedza Cię łysy gość z kumplem i wali po heblach. To jest
społeczeństwo obywatelskie?

W świecie niektórych najwyraźniej tak.

Byc może.
Ja takich nei znam.
Chyba ze u Ciebie coś innego oznacza "walic po heblach"

Bo ja bym go zlał i pojechał dalej dzwoniąc na
policję

Bardzo racjonalne zachowanie :)

I pojawiło się nowe znaczenie słowa "racjonalność"...

Data: 2014-02-20 13:56:25
Autor: anacron
W dniu 20.02.2014 13:51, Artur Maśląg pisze:
Bo ja bym go zlał i pojechał dalej dzwoniąc na
policję

Bardzo racjonalne zachowanie :)

Ciekaw jestem, szczególnie jak bym wysiadł np. bez marynarki z
widocznymi szelkami i bronią na nich. :) Naprawdę szczekanie internetowe
o tym, jak to by się kogoś zlało, czy co zrobiło zostawcie dla swoich
żon, one może jeszcze w to uwierzą. :)

--
anacron

Data: 2014-02-20 13:15:10
Autor: masti
Niektórzy starsi ludzie nie powinni juz. prowadzic'...
Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 13:56:25 +0100 osobnik zwany anacron
napisał:

[...]

spróbuj odważniaku. Ośmieszasz się coraz bardziej

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-20 13:30:05
Autor: AZ
On 2014-02-20, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
[...]

Dobrze, ze nie z kutasem do ziemi na wierzchu...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-20 14:39:35
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2014-02-20 14:30, AZ pisze:
On 2014-02-20, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
[...]

Może zasponsorujemy anacronowi publiczną sesję z tym
urządzeniem?

https://www.youtube.com/watch?v=hFmPRt_B3Tk&noredirect=1

:)

Data: 2014-02-20 13:47:24
Autor: AZ

Moze byc, ale moze lepiej zrobic sciepe na <http://farm8.staticflickr.com/7130/7608130838_ef92b4b486_o.jpg> ?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-20 16:00:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
Niektórzy starsi ludzie nie powinni juz. prowadzic'...
Hello anacron,

[...]

OJP! Tego snickersa to sobie odtylnie zapakuj, bo doustnie za mało.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-20 21:04:04
Autor: Jawi
W dniu 2014-02-20 13:56, anacron pisze:
[...]

ROTFL :)
W rodzinie miałeś ormowców? nie miałeś? Nie przyjęli ich? :)

Racjonalne zachowanie tego dziadka na Twoje popisy na drodze, wcale nie mniejsze niż tego zatrzymanego powinno być takie, że powinien Ci dać w twarz, albo wjechać ci w kufer, zadzwonić na policję, i powiadomić, że ktoś go próbuje napaść/napadł.
Bierze prawnika i tymi filmami możesz sobie dupę wytrzeć bo niczego pewnego nie wnoszą do tematu.
Ty złamałeś prawo dwa razy. Dokonałeś zatrzymania i przekroczyłeś dozwoloną prędkość, zamiast spisać podejrzane numery, zadzwonić na policję i dać się zająć tym do tego powołanym służbom.

Masz rację w tym dziwnym kraju broń może mieć każdy, nawet Ty.
Ale by się działo :)

Data: 2014-02-20 23:40:34
Autor: jerzu
Niektórzy starsi ludzie nie powinni juz. prowadzic'...
On Thu, 20 Feb 2014 13:56:25 +0100, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Ciekaw jestem, szczególnie jak bym wysiadł np. bez marynarki z
widocznymi szelkami i bronią na nich. :

Ty jesteś śmieszniejszy niż "pachołki" Rutkowskiego, co giwerami
wymachiwali w korku w oklicach Siewierza.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-20 12:27:43
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 19 Feb 2014, Budzik wrote:

[...]

  Ale z tego jest nagranie, i tak sporządził "powiadomienie", więc w sumie
działanie jest niespójne.
  Do kompletu brakuje jeszcze końcówki zatrzymania dziadka - jak sam
stanął i "dał sobie przetłumaczyć", to zatrzymanie "żeby nie donosić
na policję" miałoby jakiś sens.
  Ale skoro i tak "powiadomił i podesłał", czyli zdał się na ocenę policji,
to jaka logika w tym, żeby dziadka traktować INACZEJ niż np. TIRmana
z obcą rejestracją albo zestaw "dużych napakowanych", których pewnie
by NIE zatrzymywał?

<OT>
  W sumie plus z flejma jest taki, że udało mi się zadać pytanie,
w czym dyskutanci widzą powód do zatrzymania, na podstawie
"stylu jazdy", przykładowego "ewentualnego pijanego" oraz - co
równie ważne - niezatrzymywania niepijanego :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-20 12:30:46
Autor: Budzik
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
Użytkownik Gotfryd Smolik news smolik@stanpol.com.pl ...

[...]

Moim zdaniem jest spójne o tyle, ze ocenił iz dziadek sobie na drodze nie radzi.

  Do kompletu brakuje jeszcze końcówki zatrzymania dziadka - jak sam
stanął i "dał sobie przetłumaczyć", to zatrzymanie "żeby nie donosić
na policję" miałoby jakiś sens.

Miałoby gdyby wytłumaczenei było rzeczywiscie słuszne.
Widoczenie nie było - to juz kwestai oceny anacrona.
Czy słuszna? Nie wiadomo.
Pytanie co dalej robi policja w takiej sytuacji?
Daje mandat i juz? Rzeczywiscie sprawdza wzrok badanego? Zupełnie nie wiem, jak przepisy w tym zakresie wygladaja.

[...]

No ale czy miałoby być odwrotnie? Zatrzymanie miałoby być powodem aby w zadnym wypadku nie powiadamiac policji?
Zatrzymanie mogło być sposobem na przeciwdziałanie - sprawdzenie czy nie pijany etc.

I co ci wyszło?

Data: 2014-02-20 14:01:11
Autor: Ergie
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2DA868E112BDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

Szanowni koledzy pomijacie tu jeden drobny aspekt - problemem nie jest że ktoś stworzył ryzykowną sytuację (młodzi kierowcy stwarzają ryzykowne sytuacje ciągle) problemem jest że ktoś kto kiedyś był młodym kierowcom, a następnie doświadczonym kierowcom w pewnym momencie w sposób zupełnie płynny zaczyna gorzej widzieć i gorzej oceniać sytuację - to się nie dzieje z dnia na dzień, ale z roku na rok. I dlatego bardzo ważne jest by takim ludziom to uświadamiać. Jeśli jest rozsądny (a sporo starszych osób jest) to po trzecim zwróceniu uwagi pomyśli, że rzeczywiście lata już nie te i trzeba pomyśleć o odstawieniu samochodu.

Zwracanie uwagi _nie_ _jest_ złośliwością tylko troską o nasze wspólne bezpieczeństwo - tym różni się życie w społeczeństwie obywatelskim od życia w kołchozie - sami musimy dbać o siebie nawzajem.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-02-20 13:11:58
Autor: AZ
On 2014-02-20, Ergie <ergie@spam.pl> wrote:

Zwracanie uwagi _nie_ _jest_ złośliwością tylko troską o nasze wspólne bezpieczeństwo - tym różni się życie w społeczeństwie obywatelskim od życia w kołchozie - sami musimy dbać o siebie nawzajem.

Rozumiem, ze sposob zwrocenia uwagi jaki zastosowal anacron jest normalny i nie widzisz w nim nic zlego?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-20 15:08:34
Autor: Ergie
UĹźytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:le4uuu$7in$2@node2.news.atman.pl...

[...]

Jak na razie nikt nie wskazał lepszego. Rozumiem, że lepiej byłoby zadzwonić i powiedzieć, ale mało kto ma na tylnej szybie naklejony numer telefonu...
Miał za nim jechać następnych 50 kilometrów i zwrócić uwagę dopiero gdy tamten gdzieś zaparkuje? A co jakby tamten nie dojechał?

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-02-20 14:16:24
Autor: AZ
On 2014-02-20, Ergie <ergie@spam.pl> wrote:
[...]

Jak masz watpliwosc to dzwonisz na policje i ew. jedziesz za delikwentem a
nie bawisz sie w szeryfa a pozniej rzucasz tekstami o broni na szelkach...

A skoro nasz bohater podejrzewal naprutego to dlaczego zdecydowal sie
na zatrzymanie po "kilkadziesiat kilometrow"?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-20 15:01:01
Autor: Budzik
[...]

Ja tak próbowałem dwukrotnie w dużym miescie.
Wydawałoby sie ze interwencja powinna byc w trzy minuty.
Nic z tego.
Dłuzej nie dałem rady jechać bo to były jakies wariackie wybryki i nie dało sie jechać za wariatem.

A skoro nasz bohater podejrzewal naprutego to dlaczego zdecydowal sie
na zatrzymanie po "kilkadziesiat kilometrow"?

Zapewne manewr wyprzedzania utwierdził go w przekonaniu, ze coś jest nie tak a nie ze tylko jakis roztrzepus jedzie.

Data: 2014-02-19 18:03:11
Autor: AZ
Dnia 19.02.2014 Hinek <hinek@fuck.pl> napisał/a:
[...]

Nie pil, po prostu nie zjadl snickersa.

Gdzie on przekracza oś jezdni???  W ktĂłrej sekundzie?

"praktycznie notorycznie przekracal os jezdni" :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-19 19:40:05
Autor: anacron
Niekt??rzy starsi ludzie nie powinni ju?? prowadziÄ?...
 Najpierw zerknij ma czasy. na obydwu, a potem policz ile czasu
 miałem go przed oczami. Teraz jebnij się o ścianę. ;)

--
anacron

Data: 2014-02-19 18:46:11
Autor: AZ
Dnia 19.02.2014 anacron <anacron@anacron.pl> napisał/a:
 Najpierw zerknij ma czasy. na obydwu, a potem policz ile czasu
 miałem go przed oczami. Teraz jebnij się o ścianę. ;)

No i dlatego pewnie w jednym filmie minute nic sie nie dzieje, w drugim
tez. To teraz zeby nikt nie mial watpliwosci wrzuc kawalek jak notorycznie
gosc przekracza linie, czekamy z niecierpliwoscia :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-19 10:52:37
Autor: kogutek444
W dniu środa, 19 lutego 2014 19:46:11 UTC+1 użytkownik AZ napisał:
> [...]

tez. To teraz zeby nikt nie mial watpliwosci wrzuc kawalek jak notorycznie

gosc przekracza linie, czekamy z niecierpliwoscia :-)

A ten co płakał i przepraszał pewno by się ucieszył jak by mógł dokładniej niż ja wyznaczyć prędkość samochodu z kamera.

Data: 2014-02-19 18:10:53
Autor: Myjk
Niekt??rzy starsi ludzie nie powinni ju?? prowadziÄ?...
Wed, 19 Feb 2014 18:03:09 +0100, Hinek
myślę że policja to doceni i oceni.

Źle myślisz. Policja to płacze na tylnym siedzeniu w jego samochodzie i
prosi o litość -- a jak przejeżdża pod komisariatem, choćby w pcimiu
dolnym, to fanfary odpalają.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-19 20:25:33
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Hinek" <hinek@fuck.pl> napisał w wiadomości news:le2o4g$25m$1node2.news.atman.pl...
[...]

Anacron takimi szczegółami się nie przejmuje. On ma MISJĘ!
Folia, walizka z nożami w bagażniku, pokawałkowane ciała piratów drogowych zrzuca z zapory we Włocławku.
Ciekawe tylko, co robi z ich samochodami ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2014-02-19 19:29:10
Autor: AZ
On 2014-02-19, Yogi(n) <yogi_n@kwasorod.pl> wrote:

Anacron takimi szczegółami się nie przejmuje. On ma MISJĘ!
Folia, walizka z nożami w bagażniku, pokawałkowane ciała piratów drogowych zrzuca z zapory we Włocławku.

ROTFL ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-19 19:30:03
Autor: AZ
On 2014-02-19, Yogi(n) <yogi_n@kwasorod.pl> wrote:

Anacron takimi szczegółami się nie przejmuje. On ma MISJĘ!
Folia, walizka z nożami w bagażniku, pokawałkowane ciała piratów drogowych zrzuca z zapory we Włocławku.

ROTFL ;-)

Ale zapomniales o policjantach, co mu z reki jadaja ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-19 20:35:23
Autor: Artur Maśląg
Niekt??rzy starsi ludzie nie powinni j u?? prowadziÄ?...
W dniu 2014-02-19 20:25, Yogi(n) pisze:
(...)
Anacron takimi szczegółami się nie przejmuje. On ma MISJĘ!
Folia, walizka z nożami w bagażniku, pokawałkowane ciała piratów
drogowych zrzuca z zapory we Włocławku.

Do spółki z komendantem ;)

Ciekawe tylko, co robi z ich samochodami ;-)

Odprowadza do Gniezna - tam się wszystko sprzedaje ;)

Data: 2014-02-19 22:09:20
Autor: huri_khan
Dnia Wed, 19 Feb 2014 20:25:33 +0100, Yogi(n) napisał(a):

Anacron takimi szczegółami się nie przejmuje. On ma MISJĘ!
Folia, walizka z nożami w bagażniku, pokawałkowane ciała piratów drogowych zrzuca z zapory we Włocławku.
Ciekawe tylko, co robi z ich samochodami ;-)

Polski DEXTER :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Niekt??rzy starsi ludzie nie powinni ju?? prowadziÄ?...