Niektórzy to sobie latają

Data: 2009-06-04 14:35:55
Autor: AlF
Niektórzy to sobie latają
http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416

teraz - znajdz 10 interesujacych szczgolow.

Data: 2009-06-05 01:55:07
Autor: piotr. wanat
Niektórzy to sobie latają
On 4 Cze, 23:35, AlF <spamgrinder.tryla...@ggmail.com> wrote:
http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416

teraz - znajdz 10 interesujacych szczgolow.

    Wygląda na fake. Co plecak ma między nogami?

Pozdr,
p.

Data: 2009-06-05 02:21:04
Autor: artur.zabronski
Niektórzy to sobie latają
On 5 Cze, 10:55, "piotr. wanat" <piotr.wa...@gmail.com> wrote:

    Wygląda na fake. Co plecak ma między nogami?

Śmiech mnie ogarnia z takimi ludźmi którzy coś widzą i od razu "fake",
"fotomontaż", "photoshop" - zlitujcie się.

A co ma? Pokrowiec na komórkę.

--
Artur

Data: 2009-06-05 02:28:20
Autor: piotr. wanat
Niektórzy to sobie latają
On 5 Cze, 11:21, artur.zabron...@gmail.com wrote:
> [...]

Śmiech mnie ogarnia z takimi ludźmi którzy coś widzą i od razu "fake",
"fotomontaż", "photoshop" - zlitujcie się.

   Dobra, źle popatrzyłem na kąt kanapy - wydawało mi się, że jest
mniejsza.
A artefakt - jak już ktoś inny zauważył - to raczej rękawica.

Pozdr,
p.

Data: 2009-06-05 11:33:43
Autor: Kuczu
Niektórzy to sobie latają
piotr. wanat pisze:

   Dobra, źle popatrzyłem na kąt kanapy - wydawało mi się, że jest
mniejsza.
A artefakt - jak już ktoś inny zauważył - to raczej rękawica.

Ale w czym podnieta ? Leca sobie normalnie w zakrecie, zdjecie zrobione od dolu i pod katem wiec laikowi wydaje sie pochylenie jest zajebiste, pasazer jest wyluzowany bo wie ze jedzie z dobrym kierowca wiec sobie pisze sms-a. Co w tym takiego podniecajacego ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
z kierownica z innej bajki

Data: 2009-06-05 12:02:27
Autor: Monster
Niektórzy to sobie latają

Proszę bardzo z naszego podwórka(tor Radom)-tyle że plecaczek nie pisze akurat SMSa:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-06-05 12:21:48
Autor: Monster
Niektórzy to sobie latają
No tak,jeszcze linka:
http://tiny.pl/3w81

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-06-05 11:43:53
Autor: kakmar
Niektórzy to sobie latają
Dnia 05.06.2009 Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał/a:
No tak,jeszcze linka:
http://tiny.pl/3w81

Dobrze widzę? GS500 jednak skręca? A niektórzy twierdzą że to
niemożliwe. ;) <http://picasaweb.google.pl/emil.ajmil/20090417_Radom_paczka1?authkey=Gv1sRgCMfo9syF1-adsAE#slideshow/5326040377882636642>

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-06-05 13:46:42
Autor: gildor
Niektórzy to sobie latają
kakmar pisze:
[...]

jak skręca, jak go wyniosło do zewnętrznej. no nie skręca, bo wynosi.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-05 13:47:33
Autor: Monster
Niektórzy to sobie latają
kakmar pisze:

Dobrze widzę? GS500 jednak skręca? A niektórzy twierdzą że to
niemożliwe. ;) <http://picasaweb.google.pl/emil.ajmil/20090417_Radom_paczka1?authkey=Gv1sRgCMfo9syF1-adsAE#slideshow/5326040377882636642>

Ten raczej nie skręcał,ale to wina kierownika,jeszcze się nauczy:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-06-05 14:47:43
Autor: Tytus z Fabryki
Niektórzy to sobie latają
Siemka

*** "kakmar"
 Dobrze widzę? GS500 jednak skręca? A niektórzy twierdzą że to niemożliwe. ;)

A ja zauwazylem cos innego...wszyscy jezdzacy po torze maja normalne tablice (w sensie nie po podginane czy zamontowane pod motocyklem etc).

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-05 15:19:45
Autor: fv
Niektórzy to sobie latają
Tytus z Fabryki wrote:
A ja zauwazylem cos innego...wszyscy jezdzacy po torze maja normalne tablice (w sensie nie po podginane czy zamontowane pod motocyklem etc).

Maskują tym buteleczki z podtlenkiem azotu. Niektórzy nawet bez żenady montują dodatkowo
scottoilera. Generalnie jak motór ma być szybki, nie może mieć tablicy rejestracyjnej. Trzeba też
uważać na buty - najmniejsze opory powietrza stwarzają adidasy lub dowolne inne w których widać
skarpetkę.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-06-05 15:22:58
Autor: Tytus z Fabryki
Niektórzy to sobie latają
Siemka

***"fv"
 Trzeba też uważać na buty - najmniejsze opory powietrza stwarzają adidasy lub dowolne inne w których widać skarpetkę.

A najbardziej areo sa sandalki...oczywiscie obowiazkowo ze skarpetka w bialym lub innym jasnym kolorku...

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-05 15:52:26
Autor: Norbi
Niektórzy to sobie latają
Tytus z Fabryki pisze:

A najbardziej areo sa sandalki...oczywiscie obowiazkowo ze skarpetka w bialym lub innym jasnym kolorku...

To chyba nie w trosce o aero a o jak najmniejsza mase... :)
Musza byc wiec piankowe :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-06-05 22:27:23
Autor: Monster
Niektórzy to sobie latają
Tytus z Fabryki pisze:

A ja zauwazylem cos innego...wszyscy jezdzacy po torze maja normalne tablice (w sensie nie po podginane czy zamontowane pod motocyklem etc).

na tor przyjeżdżają tylko "normalni" dresa ani lanserki nie uświadczysz,przecież prostej nie ma:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-06-05 21:05:49
Autor: Wojciech G.
Niektórzy to sobie latają
Użytkownik "kakmar" napisał :
[...]

Źle widzisz, niestety.
To ZDECYDOWANIE nie jest GS 500.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-05 22:29:40
Autor: Monster
Niektórzy to sobie latają
Wojciech G. pisze:

Źle widzisz, niestety.
To ZDECYDOWANIE nie jest GS 500.

Jak więc się nazywa GS500 z owiefkom?
:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-06-06 00:03:34
Autor: Wojciech G.
Niektórzy to sobie latają
Użytkownik "Monster" napisał :
Jak więc się nazywa GS500 z owiefkom?
:-)

Nazywa się ołnderejstrak i ma dwa razy większy silnik. Dwa razy tyle pojemności i dwa razy tyle cylindrów. ;)
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-06 12:13:13
Autor: kakmar
Niektórzy to sobie latają
Dnia 05.06.2009 Wojciech G. <wojciech@wytnijto.ursynet.com> napisał/a:
[...]

A to jakieś BMW? bo tych w przeciwieństwie do co tańszych suzuki nie
rozróżniam ;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-06-06 21:40:54
Autor: Wojciech G.
Niektórzy to sobie latają
Użytkownik "kakmar" napisał :
A to jakieś BMW? bo tych w przeciwieństwie do co tańszych suzuki nie
rozróżniam ;)

Podpowiem Ci tak - motur jest z Zschopau. ;)
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-06 22:25:05
Autor: Monster
Niektórzy to sobie latają
Wojciech G. pisze:
Użytkownik "kakmar" napisał :
A to jakieś BMW? bo tych w przeciwieństwie do co tańszych suzuki nie
rozróżniam ;)

Podpowiem Ci tak - motur jest z Zschopau. ;)
Pewnie jakaś nowa MZ-)
Jeśli chodzi o tamto Stukipuki to dokładnie jest to GS500F

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-06-07 11:12:08
Autor: Wojciech G.
Niektórzy to sobie latają
Użytkownik "Monster" napisał :
Jeśli chodzi o tamto Stukipuki to dokładnie jest to GS500F

A zauważyłeś to całkiem spore czerwone R na owiewce i kierunkowskazy w lusterkach ?
Tak ma GS500F ?
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-07 12:31:12
Autor: Kuczu
Niektórzy to sobie latają
Wojciech G. pisze:

A zauważyłeś to całkiem spore czerwone R na owiewce i kierunkowskazy w lusterkach ?
Tak ma GS500F ?

A to nie mozna sobie nakleic R i zalozyc lusterek z kierunkami ? Chinczyki takie robia, niedrogie.

Data: 2009-06-07 23:01:32
Autor: Wojciech G.
Niektórzy to sobie latają
Użytkownik "Kuczu" napisał :
A to nie mozna sobie nakleic R i zalozyc lusterek z kierunkami ? Chinczyki takie robia, niedrogie.

A pewno, że można. Aleeeee Aleeeeee ......... z ostrożna.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-07 17:17:09
Autor: Monster
Niektórzy to sobie latają
Wojciech G. pisze:
Użytkownik "Monster" napisał :
Jeśli chodzi o tamto Stukipuki to dokładnie jest to GS500F

A zauważyłeś to całkiem spore czerwone R na owiewce i kierunkowskazy w lusterkach ?
Tak ma GS500F ?
Rozmawiamy chyba o innych motocyklach,ten o który chodziło na pewno nie ma kierunków w lusterkach:-)

Data: 2009-06-07 18:59:30
Autor: BartekGSXF
Niektórzy to sobie latają

Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości news:h0gllj$vt6$1news.onet.pl...
Wojciech G. pisze:
[...]

Ojacie!!
Na jednym jesy GSXR a na drugim GSXF

--
Bartek
bez czajnika

Data: 2009-06-07 23:03:19
Autor: Wojciech G.
Niektórzy to sobie latają
Użytkownik "Monster" napisał :
Rozmawiamy chyba o innych motocyklach,ten o który chodziło na pewno nie ma kierunków w lusterkach:-)

No dobra, to roboczo uznajmy, że obaj mamy rację i luzik. ;)
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-09 21:09:02
Autor: AlF
Niektórzy to sobie latają
kakmar wrote:
[...]

dzieki za zdjecia - dla mnie kazde sportowe 2up jest bardzo inspirujace  ...

pozdr,
A.

Data: 2009-06-05 12:39:08
Autor: mlek
Niektórzy to sobie latają
piotr. wanat wrote:
    Wygląda na fake.

Kim jest ten caly "fake" ? Jakas znana osobistosc?
Pytam, bo czesto o nim ostatnio slysze.

Data: 2009-06-05 04:34:25
Autor: piotr. wanat
Niektórzy to sobie latają
On 5 Cze, 12:39, mlek <roo...@op.pl> wrote:

Kim jest ten caly "fake" ? Jakas znana osobistosc?
Pytam, bo czesto o nim ostatnio slysze.

   Oj leniwyś:

1. fake
if your bitch moans and looks you in the eye its fake
[urbandictionary]

p.

Data: 2009-06-05 14:35:50
Autor: mlek
Niektórzy to sobie latają
piotr. wanat wrote:

1. fake
if your bitch moans and looks you in the eye its fake
[urbandictionary]

Eee wszyscy jacys tacy wyksztalceni, obce jezyki znaja, a ja prostak, dalej nie rozumiem kim jest ten caly "fake", w PWN'ie sprawdzam (to taka ksiazka, co ma okladki i zapisane kartki, ktore trzeba przekladac) i dalej nie wiem. :)

Data: 2009-06-05 17:02:14
Autor: Dysiek
Niektórzy to sobie latają
[...]

Fake - falszywka, podrobka, etc.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-06-05 07:13:04
Autor: Tytus z Fabryki
Niektórzy to sobie latają
Siemka
Użytkownik "AlF"
http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416

Ale czemu na forum ZX-10R???

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-04 22:32:38
Autor: AlF
Tytus z Fabryki wrote:
Siemka
Użytkownik "AlF"
http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416

Ale czemu na forum ZX-10R???

bo tak padlo. z tego co wiem to zdjecie sie zrobilo bardzo popularne na necie. prawdopodobnie pozowane, ale swietny pomysl i wykonanie

Data: 2009-06-05 07:52:06
Autor: BartekGSXF
Niektórzy to sobie latają

Użytkownik "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał w wiadomości news:h0a9l3$1r0$1atlantis.news.neostrada.pl...
Siemka
Użytkownik "AlF"
http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416

Ale czemu na forum ZX-10R???
Z zazdrosci??
;)

--
Bartek
bez czajnika

Data: 2009-06-05 12:20:22
Autor: kucik
Niektórzy to sobie latają
Użytkownik "AlF" <spamgrinder.trylater@ggmail.com> napisał w wiadomości > http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416

teraz - znajdz 10 interesujacych szczgolow.

Nic szczegolnego. Moja zona na serpentynach potrafi tez smsa napisac, zrobic zdjecie a nawet przegladac co w aparacie jest:) Kwestia dobrego zgrania z plecaczkiem - jesli wiesz ze ci sie gwaltownie nie wyprostuje/pochyli/itp to mozna smialo smigac.
Na kompie mam pare filmow ktore byly nagrywane przez zone z reki nad moim ramieniem na roznych serpentynach/ w tym na transfogarasie w Rumuni/ i na kazdym filmiku podnozki byly przycierane i to nie choperem tylko wczesniej XJ900 i teraz FJ1200

Kucik
FJ1200A

Niektórzy to sobie latają