Niektóre oszo³omy

Data: 2010-02-22 18:13:12
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy

powinny przeprosiæ pana Leppera za swój idiotyzm:

http://konflikty.wp.pl/kat,1020231,title,Talibowie-ladowali-w-Polsce-- -- pierwszy-powazny-dowod,wid,12006434,wiadomosc.html?ticaid=19b0b

  zacietrzewieni idioci psp powinni zrobiæ to samo. ..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-22 18:29:07
Autor: u2
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 18:13, Jadrys pisze:

powinny przeprosiæ pana Leppera za swój idiotyzm:

Wiedzia³, ¿e gdzie¶ l±dowali, ale nie wiedzia³ dok³adnie gdzie :]

Data: 2010-02-22 18:38:13
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 18:29, u2 pisze:
W dniu 2010-02-22 18:13, Jadrys pisze:

powinny przeprosiæ pana Leppera za swój idiotyzm:

Wiedzia³, ¿e gdzie¶ l±dowali, ale nie wiedzia³ dok³adnie gdzie :]

Pamiêtam te idiotyczne ¿arty w TV, jak  i g³upkowate uwagi na psp po s³owach p. Leppera..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-22 19:00:22
Autor: brat_olin
Niektóre oszo³omy

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote

> Wiedzia³, ¿e gdzie¶ l±dowali, ale nie wiedzia³ dok³adnie gdzie :]

Pamiêtam te idiotyczne ¿arty w TV, jak  i g³upkowate uwagi na psp po
s³owach p. Leppera..

Ano.  Mam nadzieje, ze ludzie przeprosza tez Leppera za szydzenie z jego
slow w sejmie o walizkach z pieniedzmi dawanymi w hotelu Victoria
Piskorskiemu czy innemu Olechowskiemu z Cimoszewiczem.  Mam czuja jednak, ze
okaze sie, ze nie walizki dawali, a torby podrozne z forsa, co ponownie
zdyskredytuje Leppera.

..--
Smart questions to stupid answers

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

Data: 2010-02-22 20:29:09
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 19:00, brat_olin pisze:
"Jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote

[...]

.--
Smart questions to stupid answers

Jest bardzo wielce prawdopodobne ¿e w tej sprawie p. Lepper te¿ mówi³ prawdê.  Takim to jest Lepper przestêpc±, - dosta³ wyrok za mówienie prawdy.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-23 03:50:59
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Niektóre oszo³omy
Jadrys wrote:

Jest bardzo wielce prawdopodobne ¿e w tej sprawie p. Lepper te¿ mówi³
prawdê.  Takim to jest Lepper przestêpc±, - dosta³ wyrok za mówienie
prawdy.

Prawda jest jak oliwa, zawsze na wierzy wyp³ywa, a Lepper mia³ za d³ugi ozór
i chcia³ ten proces przyspieszyæ robi±c burzê w szklance wody.
To musia³o siê ¼le skoñczyæ, jak wiele innych podobnych spraw.
Prawda niejednokrotnie wymaga sporej cierpliwo¶ci.

Co do wyroku w sprawie, to Lepper zawsze przejawia³ przedmiotowe podej¶cie
do kobiet i wcale siê nie dziwiê, ¿e go w koñcu te baby dopad³y...
--
Pit

Data: 2010-02-23 13:35:51
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-23 04:50, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Dopad³ go raczej Adam M. , który nie ukrywa³ tego ¿e celem jego ¿ycia sta³a siê dyskredytacja Leppera i Samoobrony.. Pani Aneta K. by³a tylko jego narzêdziem.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-22 19:19:30
Autor: u2
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 18:38, Jadrys pisze:

Wiedzia³, ¿e gdzie¶ l±dowali, ale nie wiedzia³ dok³adnie gdzie :]

Pamiêtam te idiotyczne ¿arty w TV, jak  i g³upkowate uwagi na psp po
s³owach p. Leppera..

Specs³u¿by zrobi± wszystko, aby o¶mieszyæ przeciwnika. Pamiêtasz jak
Andropow obrabia³ Bre¿niewa ?

Data: 2010-02-22 19:37:19
Autor: brat_olin
Niektóre oszo³omy

"u2" <u_2@o2.pl> wrote
Jadrys pisze:

> Pamiêtam te idiotyczne ¿arty w TV, jak  i g³upkowate uwagi na psp po
> s³owach p. Leppera..

Specs³u¿by zrobi± wszystko, aby o¶mieszyæ przeciwnika. Pamiêtasz jak
Andropow obrabia³ Bre¿niewa ?

Ano.  Ale Lepper TEZ przeciez mial te informacje od sluzb.
Zaryzykuje teze, ze te jego sluzby to nasze, a Millera z Kwasniewskim
- wraze.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-02-22 20:50:03
Autor: u2
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 19:37, brat_olin pisze:

Ano.  Ale Lepper TEZ przeciez mial te informacje od sluzb.
Zaryzykuje teze, ze te jego sluzby to nasze, a Millera z Kwasniewskim
- wraze.

Jasne, twoje służby to angielskie, a la james bond, a nasze a la płk
Kukliński wydymany przez jankesów.

Data: 2010-02-22 20:29:57
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 19:19, u2 pisze:
[...]

Jak to o¶mieszyæ? I w ogóle kto by³ tym przeciwnikiem?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-22 20:50:43
Autor: u2
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 20:29, Jadrys pisze:

Specs³u¿by zrobi± wszystko, aby o¶mieszyæ przeciwnika. Pamiêtasz jak
Andropow obrabia³ Bre¿niewa ?

Jak to o¶mieszyæ? I w ogóle kto by³ tym przeciwnikiem?

Bre¿niew by³ przeciwnikiem Andropowa. Nie znasz historii najnowszej ?

Data: 2010-02-22 21:01:50
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 20:50, u2 pisze:
[...]

Znam, ale to zdarzenie jest mi kompletnie nieznane.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-22 21:09:27
Autor: u2
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 21:01, Jadrys pisze:

Bre¿niew by³ przeciwnikiem Andropowa. Nie znasz historii najnowszej ?

Znam, ale to zdarzenie jest mi kompletnie nieznane.

Andropow utworzy³ w KGB, której by³ szefem, specjaln± komórkê, która
mia³a za zadanie o¶mieszenie Bre¿niewa, starego schorowanego Loniê.

Data: 2010-02-23 13:37:32
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 21:09, u2 pisze:
[...]

Dziêki za info.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-22 20:56:42
Autor: cytryna
Niektóreoszo³omy
> Wiedzia³, ¿e gdzie¶ l±dowali, ale nie wiedzia³ dok³adnie gdzie :]

Wicepremier te¿ l±dowa³ ale nie bardzo wiedzia³ gdzie. Dopiero s±d w Piotrkowie
przy pomocy talibanki Anety K. u¶wiadomi³ mu ¿e to by³o ³o¿e, a fakturê za tankowanie mia³o pokryæ biuro SO. Przy okazji biedny Stasiek £y¿wa nabawi³ siê w pierdlu kataru. Bêdzie ¿onka teraz mia³a inwalidê wojennego co to z wodzem razem nacierali na talibankê a¿ zmalowa³i córke bez ojca. Dzieworództwo ani chybi dopad³o tych dwóch aposto³ów polityki z siekiera i workiem.

Data: 2010-02-22 21:06:56
Autor: Jadrys
Niektóreoszo³omy
W dniu 2010-02-22 20:56, cytryna pisze:
[...]

Jeste¶ tylko zamkniêt± na prawdê cytryn±.. zamiast s³uchaæ faktów i prawdy to ty wolisz s³uchaæ opowie¶ci w stylu fantasy prezesa który bajdurzy o rozpêdzeniu "uk³adu" na cztery wiatry.. Jak równie¿ o wybudowaniu milionów mieszkañ.  Obud¼ siê wreszcie!

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-22 22:35:18
Autor: boukun
Niektóreoszo³omy

U¿ytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:5065.000005eb.4b82e17anewsgate.onet.pl...
> [...]

razem nacierali na talibankê a¿ zmalowa³i córke bez ojca. Dzieworództwo ani
chybi dopad³o tych dwóch aposto³ów polityki z siekiera i workiem.

Andrzej Lepper skazany na ponad dwa lata wiêzienia
Utajniony proces zakoñczy³ siê wyrokiem z utajnionym do niego uzasadnieniem!
Jawny jest tylko wyrok, który ma wyeliminowaæ Leppera z ¿ycia politycznego.
http://www.polskapartianarodowa.org/

boukun

Data: 2010-02-23 03:39:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Niektóreoszo³omy
boukun wrote:

> [...]

Utajniony proces zakoñczy³ siê wyrokiem z utajnionym do niego
uzasadnieniem! Jawny jest tylko wyrok, który ma wyeliminowaæ Leppera z

Czy Ty i Twój mentor partyjnonarodowy zdajecie sobie sprawê z tego, ¿e w tym
uzasadnieniu mog± byæ informacje, których jawno¶æ mo¿e naruszaæ dobra
osobiste osób poszkodowanych przez santo subito J±drusia i spó³kê?

Raczej nie, bo obaj pierniczycie od rzeczy.
--
Pit

Data: 2010-02-23 14:22:41
Autor: boukun
Niektóreoszo³omy

U¿ytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisa³ w wiadomo¶ci news:hlveqr$djt$1news.onet.pl...
boukun wrote:

> [...]

osobiste osób poszkodowanych przez santo subito J±drusia i spó³kê?

Raczej nie, bo obaj pierniczycie od rzeczy.

Czy ty idioto zdajesz sobie z tego sprawê, ¿e to jest s±d kapturowy? I polityczny, by wyrugaæ Polaków z ¿ycia publicznego...

boukun

Data: 2010-02-23 09:30:46
Autor: cirrus
Niektóreoszo³omy
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hluthr$b1c$1mx1.internetia.pl...
[...]

Niech mu ¿ycie w wiêzieniu lekkie nie bêdzie.

--
stevep

Data: 2010-02-23 14:23:16
Autor: boukun
Niektóreoszo³omy

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm00sa$fk0$1news.vectranet.pl...
[...]

Te kurwy co dzisiaj s±dz±, bêd± jutro s±dzone!

boukun

Data: 2010-02-23 14:44:34
Autor: cirrus
Niektóreoszo³omy
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm0l3j$kbe$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pewnie jacy¶ nastêpcy zwolenników seksu za pracê siê znajd±, ale trochê bêd± siê zastanawiaæ.

--
stevep

Data: 2010-02-23 14:46:38
Autor: boukun
Niektóreoszo³omy

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm0j8l$t20$1news.vectranet.pl...
[...]

Za pizdê, te¿ mi wymy¶lili przestêpstwo, z tajnym uzasadnieniem, phi...

boukun

Data: 2010-02-24 10:36:34
Autor: cirrus
Niektóreoszo³omy
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm0mfc$eno$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ka¿de uzasadnienie w przypadku przestêpców dobre, jak z Al Capone.

--
stevep

Data: 2010-02-24 13:25:45
Autor: boukun
Niektóreoszo³omy

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm2p3k$ia3$1news.vectranet.pl...
[...]

Szczególnie, gdy mafia i przestêpcy to na swoj proceder "uzasadniaj±"...

boukun

Data: 2010-02-22 20:32:51
Autor: -he®sk-
Niektóre oszo³omy
On Mon, 22 Feb 2010 18:13:12 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

powinny przeprosiæ pana Leppera za swój idiotyzm:
  teraz juz wiesz dlaczego kaczynscy usuneli leppera.
 lotnisko w szymanach... przejrzyj moje info z tamtych  czasow a okaze sie, ze mialem racje ;o)

  zacietrzewieni idioci psp powinni zrobiæ to samo. ..

 nie przesadzaj. lepper mial za dlugi ozor i dlatego
 odstawiono szopke z afera gruntowa. kto byl wtedy premierem ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-02-22 20:46:57
Autor: Jadrys
Niektóre oszołomy
W dniu 2010-02-22 20:32, -he®sk- pisze:
On Mon, 22 Feb 2010 18:13:12 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

powinny przeprosić pana Leppera za swój idiotyzm:

  teraz juz wiesz dlaczego kaczynscy usuneli leppera.
  lotnisko w szymanach... przejrzyj moje info z tamtych
  czasow a okaze sie, ze mialem racje ;o)

Oj, z tego co sobie przypominam to ty też pokpiwałeś z tych "rewelacji" Leppera.

   zacietrzewieni idioci psp powinni zrobić to samo. ..

  nie przesadzaj. lepper mial za dlugi ozor i dlatego
  odstawiono szopke z afera gruntowa. kto byl wtedy premierem ?

Całą winą p.Leppera (Jak i p. Giertycha) było to że oni i ich partie nie należały do "układu" okrągłostołowego..

Data: 2010-02-23 12:05:51
Autor: -he®sk-
Niektóre oszo³omy
On Mon, 22 Feb 2010 20:46:57 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   teraz juz wiesz dlaczego kaczynscy usuneli leppera.
>   lotnisko w szymanach... przejrzyj moje info z tamtych
>   czasow a okaze sie, ze mialem racje ;o)
Oj, z tego co sobie przypominam to ty te¿ pokpiwa³e¶ z tych "rewelacji" Leppera.

 masz problem z pamiecia ;o).  wiedzialem gdzie sa szymany i co tam jest.

>   nie przesadzaj. lepper mial za dlugi ozor i dlatego
>   odstawiono szopke z afera gruntowa. kto byl wtedy premierem ?

Ca³± win± p.Leppera (Jak i p. Giertycha) by³o to ¿e oni i ich partie nie nale¿a³y do "uk³adu" okr±g³osto³owego..

 bzdury moj panie. prezes pis zakladal, ze po zgnebieniu
 leppera i giertycha wygra wybory w stopniu pozwalajacym  na samodzielne rzadzenie. afera hazardowa to podzwonne
 afery gruntowej. --

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-23 13:38:46
Autor: Jadrys
Niektóre oszołomy
W dniu 2010-02-23 12:05, -he®sk- pisze:
[...]

Pokpiwałeś z Talibów lądujących na polskiej ziemi..

[...]

A takiego waÅ‚a!!  Prezes zerwaÅ‚ współpracÄ™ z Giertychem i Lepperem bo takie dostaÅ‚ polecenie. Obaj ci panowie byli bezsprzecznie najlepszymi ministrami w jego rzÄ…dzie i Polacy zaczynali to dostrzegać że oni pracujÄ… w ich interesie - w interesie Polski ...  A na coÅ› takiego banda okrÄ…gÅ‚ostoÅ‚owa nie może sobie pozwolić. Tak wiÄ™cz zaczęły siÄ™ różne prowokacje, chÄ™ci skompromitowania niewygodnych koalicjantów za wszelka cenÄ™. A gdy i to nie przyniosÅ‚o rezultatu to premier KaczyÅ„ski nie miaÅ‚ wyjÅ›cia, musiaÅ‚ dla dobra "sprawy" pożegnać siÄ™ z wÅ‚adzÄ….

Data: 2010-02-22 22:30:31
Autor: boukun
Niektóre oszo³omy

U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hludvb$or5$1news.onet.pl...

[...]

Pó³mózgi pozostan± zawsze pó³mózgami i siê nigdy nie pokajaj±...

boukun

Data: 2010-02-23 13:40:11
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-22 22:30, boukun pisze:

[...]

Tak, wielko¶æ cz³owieka mo¿na poznaæ po tym ¿e potrafi siê przyznaæ do tego ¿e siê myli³.. Mali tchórzliwi k³amcy nigdy tego nie zrobi±.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-23 09:29:06
Autor: cirrus
Niektóre oszo³omy
[...]

Niech wypnie ty³ek to go przeproszê- kopem.

--
stevep

Data: 2010-02-23 13:39:24
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-23 09:29, cirrus pisze:
[...]

Och Stefan, tobie to tylko jedno w g³owie, - mêskie ty³ki.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-23 14:42:54
Autor: cirrus
Niektóre oszo³omy
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm0i9s$vad$4news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie ty g³odny to i tylek masz na my¶li.

--
stevep

Data: 2010-02-23 17:31:00
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-23 14:42, cirrus pisze:

..

Niech wypnie ty³ek to go przeproszê- kopem.

Och Stefan, tobie to tylko jedno w g³owie, - mêskie ty³ki.

Zdecydowanie ty g³odny to i tylek masz na my¶li.

Tak, masz racjê... ci±gle my¶lê o ty³ku, ale jest to ty³ek kobiecy.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-24 10:35:08
Autor: cirrus
Niektóre oszo³omy
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm0vs4$7re$2news.onet.pl...
[...]

To ca³uj antenkê w ty³ek. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-25 22:11:35
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-24 10:35, cirrus pisze:
[...]

Uwielbiam niewie¶cie ty³eczki s± doskona³ym tworem natury ... I ¿al mi trochê was, - ze gustujecie tylko w swoich w³asnych mêskich ty³kach.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-26 11:40:14
Autor: cirrus
Niektóre oszo³omy
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm6p28$ki4$1news.onet.pl...
[...]

A konkretnie to kto gustuje towarzyszu?

--
stevep

Data: 2010-02-26 17:18:53
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-26 11:40, cirrus pisze:
[...]

Wy, geje..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-27 09:41:36
Autor: cirrus
Niektóre oszo³omy
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm8s98$alb$4news.onet.pl...
[...]

A konkretnie kto to wy towarzyszu?

--
stevep

Data: 2010-02-28 00:42:43
Autor: Jadrys
Niektóre oszo³omy
W dniu 2010-02-27 09:41, cirrus pisze:

..

[...]

Ja mówiê o was "geje", ale jestescie nazywani równie¿ przez innych "peda³ami", "rowerami", "cwelami", itd.

I tylko nie towarzyszu.. Na takie miano to trzeba zas³u¿yæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-28 08:42:21
Autor: cirrus
Niektóre oszo³omy
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmcalj$8hu$1news.onet.pl...
[...]

A ja mówiê o was zoofile, no i co? A towarzysz to tak intuicyjnie do tych co mówi± do innych na wy.

--
stevep

Niektóre oszo³omy