Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...

Data: 2014-02-19 21:07:58
Autor: jerzu
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
On Wed, 19 Feb 2014 14:26:20 +0100, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Wczoraj Pan najpierw wszedł na kolizyjny ze mn±...
(...)

Rondo w Sieradzu. Trzeba mieć oczy dookoła głowy. Tam miejscowi
potrafi± odwalić niezł± jazdę.

P.S. Zabawę w policjanta mogłe¶ sobie darować.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-20 13:18:05
Autor: anacron
W dniu 19.02.2014 21:07, jerzu pisze:
Rondo w Sieradzu. Trzeba mieć oczy dookoła głowy. Tam miejscowi
potrafi± odwalić niezł± jazdę.

Bywam tam co jaki¶ czas i nigdy jazd nie było, chociaż to co jaki¶ czas
jak i sam czas przejazdu przez to miejsce nie uprawnia mnie do oceniania
tego co się tam dzieje na co dzień.

P.S. Zabawę w policjanta mogłe¶ sobie darować.

Nie mogłem. Wcze¶niej powiadomiłem policję, z pro¶b± o sprawdzenie Pana
i nie chodzi o sytuację na rondzie, bo gdybym takimi miał się
przejmować, to bym musiał PJ do szuflady odłożyć. Go¶ć jechał dziwnie,
równał do osi często j± przekraczaj±c, lekko gzygzakiem momentami, do¶ć
nerwowo w kilku momentach. Po prostu dziwnie. Po tym manewrze
wyprzedzania uznałem, że nie można czekać na kolejny bł±d, bo kolejny
może skończyć się tragicznie. Okazał się (dzięki bogu) trzeĽwym, ale
stan zdrowia (wzrok) dyskwalifikuje tego zawodnika. Sam przyznał, że nie
widział tego auta z naprzeciwka i nie potrafił odpowiedzieć dlaczego nie
odpu¶cił gdy go już zobaczył. Na pytanie o sytuacje na rondzie
odpowiedział, że na znakach nie widział który pas to który kierunek.
Naprawdę można nie reagować (wiem), tylko czekać na kolejny news w tv o
tym, jak to kto¶ zabił samochodem kilka kolejnych osób. A gdy już
zabiłby Policja wpisałaby przyczynę "niedostosowanie prędko¶ci do
warunków na drodze" i miała kolejny argument by suszyć za każdym
krzakiem. A teraz pytanie, jakże inny byłby odbiór, gdyby okazało się,
że jednak kierowca był pod wpływem? :)

--
anacron

Data: 2014-02-20 12:45:02
Autor: masti
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 13:18:05 +0100 osobnik zwany anacron
napisał:

przejmować, to bym musiał PJ do szuflady odłożyć. Gość jechał dziwnie,
równał do osi często ją przekraczając, lekko gzygzakiem momentami,

kolejny raz podajesz swoje wizje nie mające popraci w filmikach. Może sam byłeś wpod wpływem czegoś co powodowało, zę widzisz niestniejące wydarzenia? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-20 23:46:38
Autor: jerzu
Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...
On Thu, 20 Feb 2014 13:18:05 +0100, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Nie mogłem.

Mogłe¶. Tylko nie chciałe¶. Dziwię się że dziadek się zatrzymał.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-21 21:36:59
Autor: Trybun
wrote:

Nie mogłem.
Mogłe¶. Tylko nie chciałe¶.
Dziwię się że dziadek się zatrzymał.

Ludzie skołowani, mało to policjantów bawi się w cicho-ciemnych. Nie do¶ć że w cywilnym aucie to także często nawet w cywilnych łachach, Machnie ci taki jakim¶ gównem przez okno, a spróbuj się nie zatrzymać.

Data: 2014-02-21 21:47:20
Autor: Artur Ma¶l±g
wrote:

Nie mogłem.
Mogłe¶. Tylko nie chciałe¶.
Dziwię się że dziadek się zatrzymał.

Ludzie skołowani,

Raczej zmęczeni, niechętni do konfliktów i niestety często nie¶wiadomi
różnych idiotyzmów.

mało to policjantów bawi się w cicho-ciemnych. Nie
do¶ć że w cywilnym aucie to także często nawet w cywilnych łachach,

Bardzo mało, w zasadzie można uznać, że to nie występuje w przyrodzie...
Lubisz medialne rewelacje?

Machnie ci taki jakim¶ gównem przez okno, a spróbuj się nie zatrzymać.

Taaaa, jasne. Do¶wiadczyłe¶ tego zapewne wielokrotnie>

Data: 2014-02-21 21:57:53
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-21 21:47, Artur Ma¶l±g pisze:
Mogłe¶. Tylko nie chciałe¶.
Dziwię się że dziadek się zatrzymał.

Ludzie skołowani,

Raczej zmęczeni, niechętni do konfliktów i niestety często nie¶wiadomi
różnych idiotyzmów.

Zgadza się - jednym z największych idiotyzmów jest stróż prawa w cywilnym aucie, a już zupełnym kretynizmem jest to że on usiłuje egzekwować prawo w takim aucie, czyli np. zatrzymywać pędz±cy samochód pokazuj±c przez okno jaki¶ znaczek.

[...]

Bez komentarza.

Machnie ci taki jakim¶ gównem przez okno, a spróbuj się nie zatrzymać.

Taaaa, jasne. Do¶wiadczyłe¶ tego zapewne wielokrotnie>

Gdybym nie do¶wiadczy to, uwierz - na pewno bym o tym nie pisał. Nie, nie wielokrotnie, ale wystarczy żeby zaj±ć zdanie w tym temacie.

Niektórzy starsi ludzie nie powinni ju? prowadzi?...