Niektórzy to sobie latają

Data: 2009-06-05 12:20:22
Autor: kucik
Niektórzy to sobie latają
Użytkownik "AlF" <spamgrinder.trylater@ggmail.com> napisał w wiadomości > http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416

teraz - znajdz 10 interesujacych szczgolow.

Nic szczegolnego. Moja zona na serpentynach potrafi tez smsa napisac, zrobic zdjecie a nawet przegladac co w aparacie jest:) Kwestia dobrego zgrania z plecaczkiem - jesli wiesz ze ci sie gwaltownie nie wyprostuje/pochyli/itp to mozna smialo smigac.
Na kompie mam pare filmow ktore byly nagrywane przez zone z reki nad moim ramieniem na roznych serpentynach/ w tym na transfogarasie w Rumuni/ i na kazdym filmiku podnozki byly przycierane i to nie choperem tylko wczesniej XJ900 i teraz FJ1200

Kucik
FJ1200A

Niektórzy to sobie latają