Nielegalne relikwie.

Data: 2010-06-11 19:01:45
Autor: 'heÂŽsk'
Nielegalne relikwie.
On Fri, 11 Jun 2010 14:06:37 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Fragment w±troby, ¶ledziony, nerek i dwie ampułki krwi, wszystko w słoiku z formalin± w zapieczętowanej skrzynce. Przez 26 lat narz±dy pobrane z ciała błogosławionego księdza Popiełuszki spoczywały w kaplicy Sióstr Misjonarek w Białymstoku. Tajemnicę niespodziewanie wyjawił Ko¶ciół [...]

 I niech to zostanie problemem KK. --

 HeSk

Data: 2010-06-11 21:32:54
Autor: precz z gnomem
Nielegalne relikwie.
pisem@..pl> wrote:

[...]

Jeśli to ma zostac problemem kościoła, to niech zostanie problemem Polaków jak chcą życ. Póki co kościół wtrąca się do każdej dziedziny życia, nawet ateistów!

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-12 08:12:58
Autor: 'heÂŽsk'
Nielegalne relikwie.
On Fri, 11 Jun 2010 21:32:54 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

 I niech to zostanie problemem KK.

Je¶li to ma zostac problemem ko¶cioła, to niech zostanie problemem Polaków jak chc± życ.

 nie kombinuj. mowimy o x.popieluszko. przeciez kk nie uczy cie  jak zyc. to problem katolikow nie ateistow. i nie wypowiadaj sie  w imieniu Polakow, nie jestes prezes PiS.

Póki co ko¶ciół wtr±ca się do każdej dziedziny życia, nawet ateistów!

 jakies przyklady? najlepiej z wlasnego zycia.

--

 HeSk

Data: 2010-06-12 12:34:07
Autor: precz z gnomem
Nielegalne relikwie.

pisem@..pl> wrote:

[...]

Ustawa aborcyjna.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-12 13:29:27
Autor: 'heÂŽsk'
Nielegalne relikwie.
On Sat, 12 Jun 2010 12:34:07 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

> Póki co ko?ciół wtr?ca się do każdej dziedziny życia, nawet
> ateistów!
 jakies przyklady?
Ustawa aborcyjna.

 kk jest przeciwko aborcji ale nie oznacza to, ze tworzy ustawy.
  poszukaj czegos innego.

--

 HeSk

Data: 2010-06-12 13:57:53
Autor: precz z gnomem
Nielegalne relikwie.
Użytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

kk jest przeciwko aborcji ale nie oznacza to, ze tworzy ustawy.

Tworzy:

"Arcybiskup stolicy kraju Montevideo Nicolas Cotugno zapowiedział już kary w postaci ekskomuniki dla posłów, którzy opowiedzą się za legalizacją aborcji."

http://www.politykaglobalna.pl/2008/11/ciezkie-dziala-kleru/

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-12 14:55:57
Autor: 'heÂŽsk'
Nielegalne relikwie.
On Sat, 12 Jun 2010 13:57:53 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

> [...]

"Arcybiskup stolicy kraju Montevideo Nicolas Cotugno zapowiedział już kary w postaci ekskomuniki dla posłów, którzy opowiedzą się za legalizacją aborcji."

 nie interesuje mnie jakis indianski kraj. mowimy o naszym.

--

 HeSk

Nielegalne relikwie.