Nielegalny ubój świni!

Data: 2019-11-09 11:56:06
Autor: obserwator1434
Nielegalny ubój świni!
Nie, nie w PLyLu. To 3RP:)

.... rolnik dokonał nielegalnego uboju świni przy pomocy siekiery i noża, a rozbiór mięsa dokonał się na innej posesji w tej samej wsi.

Teraz hodowca odpowie za ubicie zwierzęcia niezgodnie z obowiązującymi przepisami.
https://www.farmer.pl/fakty/polska/policja-przylapala-rolnika-na-nielegalnym-uboju-swini,89578.html

Kwa, co za czasy.

I taki kwiatek:)
https://twitter.com/PISPO_jedno_zlo/status/1189533107906629632

Data: 2019-11-10 07:06:38
Autor: Runt
Nielegalny ubój świni!
W dniu 2019-11-09 o 20:56, obserwator1434@gmail.com pisze:
[...]

Jeszcze trochę, a pójdziesz siedziec za "nielegalne" zabicie upierdliwej muchy!

--
Runt

Data: 2019-11-10 19:18:38
Autor: z
Nielegalny ubój świni!
Ten PiS to jest niemożliwy. Co mu zawiniła posłanka Mucha?

PS. A tak na serio po wejściu w życie unijnych przepisów tylko w podziemiu możesz dostać prawdziwą wiejską kiełbasę.
Mój ojciec robił taką przez 60 lat teraz nie robi.

Nie. Nie ze starości. Nie wolno mu trzymać świniaka. Znaczy jak by trzymał to by nie wyrobił finansowo. Kury jeszcze może. Jeszcze...
i gołębie jako hobby. Ups... Wolno mu trzymać gołębie?

Data: 2019-11-10 19:50:49
Autor: u2
Nielegalny ubój świni!
W dniu 10.11.2019 o 19:18, z pisze:
Nie. Nie ze starości. Nie wolno mu trzymać świniaka. Znaczy jak by trzymał to by nie wyrobił finansowo. Kury jeszcze może. Jeszcze...
i gołębie jako hobby. Ups... Wolno mu trzymać gołębie?

nie ma jeszcze afrykańskiego pomoru gołębi ?:)

Data: 2019-11-11 08:09:53
Autor: Runt
Nielegalny ubój świni!
W dniu 2019-11-10 o 19:18, z pisze:
[...]

Z tymi pytaniami idź na Nowogrodzką.

--
Runt

Data: 2019-11-11 08:37:36
Autor: A. Filip
Nielegalny ubój świni!
Runt <runtime@anakumena.org> pisze:
[...]

No patrz pan!  Jak ten zły PiS spierdolił wspaniałe unijne przepisy!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-11 08:43:12
Autor: Runt
Nielegalny ubój świni!
W dniu 2019-11-11 o 08:37, A. Filip pisze:
[...]

Przecież PiS nie uznaje unijnych przepisów!

--
Runt

Data: 2019-11-11 14:18:13
Autor: z
Nielegalny ubój świni!
Przecież PiS nie uznaje unijnych przepisów!

A Ty uznajesz? uznajesz coś? Masz jakieś zdanie? Masz cokolwiek?

Data: 2019-11-12 07:10:19
Autor: Runt
Nielegalny ubój świni!
W dniu 2019-11-11 o 14:18, z pisze:
Przecież PiS nie uznaje unijnych przepisów!
A Ty uznajesz? uznajesz coś? Masz jakieś zdanie? Masz cokolwiek?

A ty uznajesz? Uznajesz coś? Masz jakieś zdanie? Masz cokolwiek?

Jak nie to spadaj.
--
Runt

Data: 2019-11-10 19:22:02
Autor: A. Filip
Nielegalny ubój świni!
[...]

Te przepisy PiS uchwalił?  PO miało te przepisy tam gdzie
więzienie-katownie CIA/USA w Prawdziwych Klewkach? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-10 11:19:45
Autor: Bruno Brunowski
Nielegalny ubój świni!
W dniu niedziela, 10 listopada 2019 19:25:48 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Te przepisy PiS uchwalił?  PO miało te przepisy tam gdzie
więzienie-katownie CIA/USA w Prawdziwych Klewkach? :-)

I czego znowu łżesz?  Śledztwo prokuratury w sprawie więzienia CIA ruszyło w marcu 2008 roku (i nadal trwa) czyli tuż po objęciu władzy przez PO, a samo więzienie zlikwidowano w 2006 roku, gdy prezydent Bush się wygadał.
Za Pierwszej IVRP pisiory i kategorycznie zaprzeczały istnieniu takowego ośrodka. Tak więc to do nich musisz kierować swe żale.

Zresztą nadal robią wszystko by sprawie ukręcić łeb, albo przynajmniej zamieść głęboko pod dywan:
"Prokuratura Regionalna w Krakowie wystąpiła do Prokuratury Krajowej z wnioskiem o przedłużenie o kolejne pół roku śledztwa w sprawie więzień CIA w Polsce [śledztwa, rozpoczętego w marcu 2008]. Nic nie wskazuje jednak na to, że po sześciu miesiącach postępowanie, które prowadzone jest już 11 lat, dobiegnie końca. - W sytuacji, kiedy prokuratura współpracuje z zagranicznymi instytucjami, w tym przypadku Departamentem Sprawiedliwości USA, wszystkie procedury wydłużają się. Obrót prawny za granicą odbywa się niestety powyżej granic czasowych, które nam wydają się nie do przyjęcia - wyjaśnia prok. Zbigniew Gabryś z Prokuratury Regionalnej.
(...)
Trzy lata temu media podawały, że postępowanie ma zostać umorzone. Jednak w grudniu 2015 r. umorzony został tylko jeden z wątków - wyłączony do odrębnego postępowania. Dotyczył on według TVN24 odpowiedzialności karnej funkcjonariuszy publicznych. Według tej stacji miało chodzić m.in. o Zbigniewa Ziobrę, który w 2006 r. ,,jako minister sprawiedliwości i prokurator generalny miał nie podjąć czynności po zawiadomieniu o tym, że na terenie Polski mieli być torturowani więźniowie podejrzani o terroryzm". Ze względu na niejawny charakter postanowienia prokuratura nie ujawniała wówczas, czego ono dotyczyło."
https://dziennikpolski24.pl/od-11-lat-szukaja-dowodow-tortur-w-wiezieniach-cia-w-polsce/ar/c1-14317219

--
Bruno

Data: 2019-11-10 20:39:31
Autor: u2
Nielegalny ubój świni!
[...]

nie ściemniaj po raz kolejny brutuś, gdyby wiedzieli, to śledztwo by ruszyło wcześniej, a gdyby mieli w tym udział to na pewno pełomafia nie omieszkałaby tego upublicznić:)))))))

Data: 2019-11-10 12:24:52
Autor: Bruno Brunowski
Nielegalny ubój świni!
W dniu niedziela, 10 listopada 2019 20:39:32 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

nie ściemniaj po raz kolejny brutuś, gdyby wiedzieli, to śledztwo by ruszyło wcześniej, a gdyby mieli w tym udział to na pewno pełomafia nie omieszkałaby tego upublicznić:)))))))

Wiedzieli. "Śledztwo Rady Europy
4 listopada 2005 roku przewodniczący Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy René van der Linden ogłosił, że zgromadzenie spróbuje wyjaśnić sprawę. 7 listopada szwajcarski senator i były prokurator Dick Marty został mianowany szefem komisji mającej wyjaśnić zarzuty. 25 listopada Marty ogłosił, że będzie próbował zweryfikować zarzuty m.in. przez porównanie obrazów satelitarnych z okresu działalności rzekomych więzień z Centrum Satelitarnego UE, jak również szczegóły lotów, które miało wykonywać CIA z europejskiej agencji kierowania ruchem lotniczym Eurocontrol.

24 stycznia 2006 roku w raporcie ze śledztwa stwierdził, że jest mało prawdopodobne, by rządy europejskie nie wiedziały o nielegalnej działalności CIA w Europie[6]. Ogłosił także, że uzyskał wszystkie dane, o które prosił z europejskiego centrum satelitarnego i lotniczego. 7 czerwca 2006 roku ogłosił ostateczny raport ze śledztwa[7], w którym twierdzi, że zdemaskował światową pajęczynę, która służyła CIA do sekretnego i nielegalnego przewożenia i przetrzymywania więźniów podejrzanych o terroryzm, a w której dobrowolnie uczestniczyło 14 państw-członków Rady Europy. 27 czerwca 2007 Zgromadzenie Parlamentarne uchwaliło nowy raport[8][9].

Według nowego raportu Rady Europy, CIA miała w latach 2003-2005 tajne więzienia w Polsce i Rumunii, w których przetrzymywano osoby podejrzane o terroryzm. Rzecznik polskiego MSZ twierdzi, że nie było tajnych baz w Polsce. Rzecznik koordynatora do spraw służb specjalnych twierdzi, że polskie władze nie chcą komentować raportu przed jego oficjalną publikacją[10].
(...)
Sprawa udziału Polski
W swoim raporcie z 7 czerwca 2006 roku, Dick Marty twierdzi, opierając się w dużej mierze na doniesieniach ABC News, Washington Post i Toma Malinowskiego z Human Rights Watch, że więzienia w Polsce i Rumunii istniały i zostały zlikwidowane dopiero po publikacji Dany Priest. Miało w nich być przetrzymywanych m.in. 11 więźniów, których poddawano tzw. enhanced interrogation techniques, które w nazewnictwie CIA oznacza formę tortur.

Jednym z przetrzymywanych miał być Chalid Szejk Mohammed, uważany za głównego organizatora zamachu na World Trade Center. Podczas pobytu w Polsce został ok. 180[12][13] razy poddany torturze polegającej na kontrolowanym topieniu (ang. waterboarding). Przesłuchania miał prowadzić były specjalista CIA od karteli narkotykowych Deuce Martinez. Według Scotta Share z Timesa tajne więzienie było zlokalizowane w Ośrodku Szkolenia Agencji Wywiadu w Starych Kiejkutach[14][15].

Teren Ośrodka Szkolenia Agencji Wywiadu w Starych Kiejkutach
Miejscem, w którym lądowały samoloty służące do transportu więźniów i Amerykanów, było lotnisko w Szymanach, poszlaką wskazującą na to jest brak lotów CIA w polskich rejestrach, podczas gdy znajdują się one w rejestrach krajów sąsiednich i europejskiej agencji Eurocontrol. Innym dowodem są zeznania byłej pełnomocnik lotniska. Także we wrześniu 2008 dwaj anonimowi funkcjonariusze Agencji Wywiadu potwierdzili lokalizację w wywiadzie prasowym dla Dziennika. Jeden z nich potwierdził, że między 2002 a 2005 rokiem CIA przetrzymywała podejrzanych przez USA o terroryzm w OS AW w Starych Kiejkutach.

Według brytyjskiej organizacji Reprieve oraz na podstawie materiałów sądowych z pozwu o zapłatę wniesionego przez Richmor Aviation i SportsFlight, loty te były organizowane przez amerykańską firmę Dyncorp z siedzibą w Wirginii, która później połączyła się z Computer Sciences Corporation[16][17].

Niektóre media ogłosiły, że są w posiadaniu dowodów lądowania amerykańskich samolotów, m.in. wykazu operacji startów i lądowań na lotnisku w Szymanach i książki ruchowej lotniska w Szymanach z lat 2002 i 2003[18]. Obaj prezesi firmy zarządzającej lotniskiem w Szymanach, Jerzy Kos i Tomasz M. Starowieyski, mają powiązania z amerykańskimi służbami specjalnymi[19].

Rada Ministrów Kazimierza Marcinkiewicza oficjalnie zaprzeczała istnieniu takich nielegalnych więzień łamiących Konstytucję RP i prawa człowieka (Prezes Rady Ministrów Kazimierz Marcinkiewicz utrzymał klauzulę ściśle tajne na informacje o tej sprawie). Śledztwo prokuratury w Szczytnie w sprawie utrudniania odprawy celnej przez lądujące w Szymanach samoloty zostało umorzone, z braku danych dostatecznie potwierdzających popełnienie przestępstwa[potrzebny przypis]. Nieoficjalnie dlatego, że nie zwolniono urzędników z tajemnicy[20]."
https://pl.wikipedia.org/wiki/Sprawa_tajnych_więzień_CIA_w_Europie

--
Bruno

Data: 2019-11-10 20:49:56
Autor: A. Filip
Nielegalny ubój świńskiej konstytucji w Starych Kiejkutach/Nowych Klewkach
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

torturowani więźniowie podejrzani o terroryzm". Ze względu na niejawny
charakter postanowienia prokuratura nie ujawniała wówczas, czego ono

Czy to co robią (nie robią) "łamacze konstytucji" z PiS dziwi?
Nie za bardzo [2 lata rządów zaraz po SLD i cztery teraz]
Czy to czego nie zrobili *przez osiem lat* obecnie zajadli obrońcy
Świętej Konstytucji dziwi?  Wcale jak się założy że to polityczne
skurwysyny "jak to zazwyczaj".  Jakby wtedy Tusk ruszył ciężką dupę w
sprawie łamania *konstytucyjnych* zakazów tortur i bezprawnego
pozbawienia wolności to może Pełowcy by byli za drugiego PiS
nie zaledwie tylko "bardzo interesowni" w obronie Konstytucji.

Zresztą może PO Stare Kiejkuty/Nowe Klewki wyciągnie jak im będzie
pasować ze zwalaniem wcześniejszego braku aktywności po linii "wina
Tuska" (starego kierownictwa).  Najlepiej przez stronę trzecią z
unikaniem za wielu komentarzy własnych.  *Jeszcze* im nie pasuje,
IMHO do wyborów Sejmowych 2023 to "na dwoje babka wróżyła".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-11 05:54:02
Autor: Jacek Bialy
Nielegalny ubój świni!
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ee - tam...  Kopa w d*  dostał przy wsiadaniu do helikoptera i to są całe 'tortury'

JB

Data: 2019-11-11 05:10:33
Autor: obserwator1434
Nielegalny ubój świni!
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Te przepisy PiS uchwalił?  PO miało te przepisy tam gdzie
więzienie-katownie CIA/USA w Prawdziwych Klewkach? :-)

Nie wiem kto uchwalił, jeżeli były podobne przypadki za peło
z pewnością o nich klepałem. Dla szarego ludka taliby w klewkach (czy chj wie gdzie) są mało interesujące, pozyskiwanie jedzenia przez rolnika może być nawet priorytetowe.

Data: 2019-11-11 14:56:53
Autor: A. Filip
Nielegalny ubój świni!
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

z pewnością o nich klepałem. Dla szarego ludka taliby w klewkach (czy
chj wie gdzie) są mało interesujące, pozyskiwanie jedzenia przez

Prawo jest jakie jest.

Czy policja robi systematyczne naloty na "nielegalnych świniobójców"?
Nie zauważyłem ani za PiS ani za PO.  Jak policji "życzliwy" doniesie
tak że w papierach ślad zostanie to w obijanie sobie dupy blachą
wierzący "muszą" ruszyć ciężką dupę i egzekwować nawet głupawe prawo.

Z punktu widzenia "szerokich mas" w grę wchodzą trzy elementy jakoś tam
wspierające te głupawe przepisy:
a) zabicie zwierzęcia "z nadmiernym/zbędnym okrucieństwem"
b) brak inspekcji sanitarnej zabitego zwierzęcia [ np. na pasożyty]
c) brak (formalnej) kontroli sanitarnej procesu "przeróbki"

Jakby była wola "prawnego wygładzenia uboju indywidualnego NA POTRZEBY WŁASNE"
to to wszystko jest do załatwienia IMHO.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-11 15:09:35
Autor: z
Nielegalny ubój świni!
W dniu 2019-11-11 o 14:56, A. Filip pisze:
Jakby była wola "prawnego wygładzenia uboju indywidualnego NA POTRZEBY WŁASNE"
to to wszystko jest do załatwienia IMHO.

Podobno miały być jakieś ułatwienia dla sprzedawania przez rolników.

Znaczy coś było nie halo i trzeba było zmienić ;-)

Ale dlaczego nie można w swoim gospodarstwie hodować świniaka i go zjeść? Kura też człowiek i można ;-)

Dlaczego? A dlatego że żywność niewolniku masz kupować w sklepie gdzie na niej zarobi korporacja i państwo dostanie kolejny podatek.

A wycieranie sobie gęby bezpieczeństwem kiedy na półkach oferują nam kupę chemii trucizn jest w dzisiejszych czasach ŚMIESZNE.

Data: 2019-11-11 15:14:41
Autor: A. Filip
Nielegalny ubój świni!
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Zgodnie z zasadą "poluźniania aż do katastrofy" potrzeba paru
"masowych zatruć np. włośnicą" żeby bojaźń sanitarna odżyła w narodzie :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-11 08:10:26
Autor: Runt
Nielegalny ubój świni!
W dniu 2019-11-10 o 19:22, pajac A. Filip pisze:
[...]

O czym ty chłopino bełkoczesz?

--
Runt

Data: 2019-11-10 19:26:01
Autor: boukun
Nielegalny ubój świni!
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Robert 2019-11-10 16:51:40
P....nego "praworządnego ubywatela" mam nadzieję dosięgnie ciężka ręka sprawiedliwości. Kiedy w końcu rządzić będą nami ludzie, którzy odrzucą ten i całą inną masę bezsensownych przepisów. Pozdrawiam wszystkich normalnych, którzy jeszcze pamiętają świniobicie i gorącą kaszankę po robocie. Wspierajmy tych, którzy chcą znowu uczynić nas wolnymi

Nielegalny ubój świni!