Nieletni za kierownicą

Data: 2010-10-27 14:14:01
Autor: Olgierd
Nieletni za kierownicą
Dnia Wed, 27 Oct 2010 16:04:27 +0200, Jacek napisał(a):

Czy w razie "wpadki" odpowiadam tylko ja, jako ojciec, czy też młoda
będzie stawać przed sądem/siedzieć w areszcie itp?

Każdy odpowiada za swoje. Czyli owszem, jeśli kogoś rozjedzie, będzie za to odpowiadać.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-27 17:50:36
Autor: newsy
Nieletni za kierownicą
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.10.27.14.14.01rudak.org...
[...]

Mało tego, większość ubezpieczalni wystąpi pewnie z regresem

Nieletni za kierownicą