"Nieliczni" pedoksięża czyli "Crimen sollicitation is"

Data: 2009-11-28 16:27:03
Autor: Grzegorz Z.
"Nieliczni" pedoksięża czyli "Crimen sollicitation is"
 "Crimen Sollicitationis" jest dokumentem, który pod karą ekskomuniki
nakazuje trzymanie w największym sekrecie przestępstw seksualnych
księży, nakazuje bezkompromisową walkę z poszkodowanymi i tymi, którzy
ich popierają, zakazuje współpracę w tych sprawach z władzami
śledczymi, nakazuje niszczenie dowodów przestępstw, nakazuje
przeniesienie księdza do innej parafii, itp.

Dokument ten nie przywiązuje żadnej wagi do ofiar przestępstw
seksualnych popełnianych przez księży. Mówi wyraźnie że OPIEKĄ MAJĄ
BYĆ OBJĘCI OSKARŻENI KSIĘŻA. Stawia sobie za cel zdławienie wybuchu
skandalu seksualnego a nie, dobro poszkodowanych - małoletnich ofiar
księży pedofilów.

http://www.ruchofiarksiezy.org/przemyska_1.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Crimen_sollicitationis_(document)

Data: 2009-11-29 11:26:33
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ed612513-e7b9-435b-9a0b-41370cef3a38e23g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Twoja nienawiść do kościoła tak cię zaślepia, ze nie potrafisz poszukać innych informacji na ten temat.
Dlatego znowu zrobiłęs z siebie durnia.

Data: 2009-11-29 11:38:01
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hetide$ct3$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Im wiecej bedzie takich ludzi jak Ty , ktorzy nie sa w stanie zobaczyc lajdactw wsrod kleru i z determinacja godna schozofrenika bedzie je bronic , z tym wieksza sila , przynajmniej ja , bede walczyl o czystosc kosciola i wyeliminowanie z niego takich jak owi ksieza ludzi .
A wiesz dlaczego ? . Dlatego , ze mkarwanowe postawy eskaluja lajdactwo bo daja lajdakom w sutannach immunitet .

cyc

Data: 2009-11-29 02:49:12
Autor: Tzva Adonai
"Nieliczni" pedoksi�a czyli "Crimen sollicitat ionis"
cyc napisał(a):

A wiesz dlaczego ? . Dlatego , ze mkarwanowe postawy eskaluja lajdactwo bo
daja lajdakom w sutannach immunitet .

mkurwan to taki sam komuch jak i ty, tyle że sznytu katobrunatnego...
To nowy gatunek Peerelczyka powstały na kanwie transformacji
ustrojowej, charakteryzujący się żydojobstwem i specyficzną odmianą
katosocjalistycznego światopoglądu... Gdybyś przełknął tę jego
farbowaną klerofilię, to moglibyście z powodzeniem strzelić sobie
karpia jak Breżniew z Honeckerem...

Data: 2009-11-29 11:44:58
Autor: mkarwan

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hetiua$b30$1news.onet.pl...

[...]

Naucz się czytać, ze zrozumieniem.
Moja uwaga do zgrzesia dotyczy także ciebie.

Data: 2009-11-29 11:55:30
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hetjfu$f2n$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Mkarwan , glupi byles , jestes i juz takim pozostaniesz .

cyc

Data: 2009-11-29 11:56:13
Autor: Konstanty Wycirowski

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hetide$ct3$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A ty oszołomie już nie musisz z sibie robić durnia, bo nim jesteś. Chcesz innych informacji? Proszę:

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080110/REGION00/274237980
http://kidprotect.pl/2008/01/09/chopiec-oskarzyl-ksiedza-i-popenil-samobojstwo/
http://kidprotect.pl/tag/hudno/
http://wyborcza.pl/1,87648,4845722.html
http://miasta.gazeta.pl/rzeszow/1,34975,5108831.html

Wystarczy, ośle? Czy jeszcze poszukać?Szczególnie polecam fragment gdzie mowa o postępowaniu prokuratury, bo ty oczywiście zarucisz zaraz "nienawiść do kościoła":

"Zdaniem śledczych ksiądz znęcał się nad Bartkiem Obłojem, który w połowie grudnia ub. r. powiesił się. - Ks. Stanisław K. bił go po głowie, plecach, szarpał chłopcem, popychał go. K. oskarżał także chłopaka o kradzież z kościoła pieniędzy i smyczy. Groził, że jeżeli Bartek nie przyzna się do winy, to wezwie policję, a informacje o tym będzie rozpowszechniał po całej szkole. Księdzu postawiliśmy zarzut fizycznego i psychicznego znęcania się nad chłopakiem, które przyczyniło się do tego, że 13-latek targnął się na życie - mówi Aurelia Skiba, prokurator rejonowy w Brzozowie.

Ale zarzuty dla księdza nie kończą się tylko na znęcaniu się nad Bartkiem. Śledczy ustalili, że duchowny psychicznie i fizycznie znęcał się także nad trzema dziewczynkami z "zerówki" ze Szkoły Podstawowej w Hłudnie. - Dziewczynki na lekcjach religii także były bite przez księdza po rękach, głowie, plecach i w brzuch. Duchowny podnosił je za brodę. Ubliżał im. Wyzywał dziewczynki, nazywając je oślicami - dodaje prokurator Skiba.

Ksiądz nie przyznał się do winy. Odmówił składania wyjaśnień. Grozi mu do 12 lat więzienia. Prokuratura nie stosowała wobec księdza żadnych środków zapobiegawczych. - Nie było takiej potrzeby, bo Stanisław K. nie ukrywa się - twierdzi Skiba. Do tej pory prokuratorzy z Brzozowa przesłuchali około 100 osób, m.in. kolegów i koleżanki z klasy Bartka, ich rodziców, nauczycieli i mieszkańców Hłudna. Dzieci były przesłuchiwane w obecności psychologa. - Niedługo będziemy podejrzanego i pokrzywdzone osoby zaznajamiać z aktami sprawy. Jeżeli nie będzie żadnych wniosków dowodowych, to w maju zakończymy postępowanie, a potem skierujemy do sądu akt oskarżenia przeciwko księdzu K. - słyszymy w prokuraturze."

Data: 2009-11-29 12:07:44
Autor: mkarwan

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hetk0e$8rc$1news01.versatel.de...
[...]

Nienawiść do kościoła ciebie też zaślepia.
Wątek dotyczy dokumentu "Crimen Sollicitationis", a ty tego nie zauważyłeś i przez to znowu zrobiłeś z siebie durnia.

Data: 2009-11-29 13:39:56
Autor: Konstanty Wycirowski
"Nieliczni" pedoksięża czyli "Crimen sollici tationis"

"mkarwan"
Nienawiść do kościoła ciebie też zaślepia.
Wątek dotyczy dokumentu "Crimen Sollicitationis", a ty tego nie zauważyłeś i przez to znowu zrobiłeś z siebie durnia.

Co ty nie powiesz osiołku? Proszę:

http://de.wikipedia.org/wiki/Crimen_sollicitationis
http://patrz.pl/filmy/ska-p-crimen-sollicitationis-napisy-pl
http://forum.gazeta.pl/forum/w,28,76769901,76789017,Crimen_sollicitationis_koscielna_camorra.html
http://www.alternatywa.com/modules.php?name=News&file=print&sid=341

Data: 2009-11-29 13:11:15
Autor: sofu
> [...]

oskarżenia
przeciwko księdzu K. - słyszymy w prokuraturze."

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ja nie bede ryzykował, że trafie na jakiegos wynaturzonego zboczonego chuja
w czarnej sutannie  i na 100 % nie pozwole mojej córce uczesniczyc w zadnych
lekcjach tzw. "religii". Niech sie bydlaki pastwia na dzieciach głupców bez
krzty instynktu samozachowawczego, ktorzy im podsuwają swoje dzieci.
Do mojego dziecka nie beda mieli dostępu. Gdyby te dzieci nie chodziły na
lekcje do tego ścierwa nic by im sie nie stało.Wiekszosc ksiezy nie nadaje
sie do uczenia w szkołach. To tak jakby gestapowca z obozu wziaśc aby
nauczał dzieci w szkole. To sie musi źle konczyć.

sofu

Data: 2009-11-29 16:55:33
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 29 Nov 2009 11:26:33 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Kurwan, wziąłem poprawkę na to że większość takich jak wy nie zna
angielskiego.

Data: 2009-11-29 17:20:19
Autor: Andrzej Adam Filip
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

A może ty potrafisz pokazać że potrafisz logicznie analizować i
skrytykować "po konkretach" tekst? Bo przeważnie trudno cię posądzać o taką "ciężką zbrodnie".

*Na razie* odstawiłeś "krytykę" w duchu "Kościół z definicji jest bez
grzechu", takie podejście jest gówno warte jako "argument przekonywujący".

Potrzebujemy chleba posmarowanego miłością!
  -- Rydzyk, Tadeusz (1945-)

Data: 2009-11-29 18:48:38
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:ssu8dblv2a-9BTjay.huge.strangled.net...
[...]

Zamieściłem dzisiaj dwa listy
1. Instrukcja kryzysowa
2. List apostolski Jana Pawła II

Czytałes je?

Data: 2009-11-29 18:57:45
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Nie i nie mam zamiaru ale one są bez znaczenia *w tym* wątku.

W winie prawda.
  -- Platon (427-347 p.n.e.)

Data: 2009-11-29 20:46:05
Autor: mkarwan

http://goscniedzielny.wiara.pl/wydruk.php?grupa=6&art=1206442504&dzi=1104785534
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/jan_pawel_ii/motu/sacramentorum_sanctitatis_30042001.html

Data: 2009-11-29 13:43:24
Autor: Andrzej Adam Filip
"Nieliczni" pedoksięża czyli "Crimen sollicitationis"
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
 "Crimen Sollicitationis" jest dokumentem, ktĂłry pod karą ekskomuniki
[...]

Akurat ten dokument (list) z 1962 jak rozumiem koncentruje się (według
artykułu z Wikipedii) na podobnych czynach w związku z sakramentem
spowiedzi(/pokuty). O ile nie był stosowany "rozszerzająco" do podobnych
czynów bez związku z tym sakramentem to akurat w tym bardzo ściśle
ograniczonym kontekście jestem gotów zrozumieć (i jakoś tam zasadniczo
zaakceptować) sens podobnych restrykcji.

http://en.wikipedia.org/wiki/Crimen_sollicitationis_(document)
<quote>
  Crimen sollicitationis (Latin for "the crime of soliciting") was a
  letter sent in 1962 by Cardinal Alfredo Ottaviani, Secretary of the
  Sacred Congregation of the Holy Office, to "all Patriarchs,
  Archbishops, Bishops and other Local Ordinaries, including those of
  Eastern Rite".
  In the document, the Holy Office laid down procedures to be followed
  in dealing with cases of clerics (priests or bishops) of the Roman
  Catholic Church accused of having used the sacrament of Penance to
  make sexual advances to penitents; its rules were more specific than
  the generic ones in the Code of Canon Law.[2] In addition, it
  instructed that the same procedures be used when dealing with
  denunciations of homosexual, paedophile or zoophile behaviour by
  clerics.
</quote>

Należeć do rodu ludzkiego jest łatwo. Być człowiekiem jest trudno.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

"Nieliczni" pedoksięża czyli "Crimen sollicitation is"