Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema

Data: 2012-10-26 11:23:39
Autor: Liwiusz
Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema
W dniu 2012-10-26 10:07, news.home.net.pl pisze:
Witam
Po około 10 godzinach połączeń rozmowy na karcie zostały zablokowane.
Niby poważna firma a zachowują się jak oszuści.
Oczywiście napiszę pismo do UKE.

A te 10 godzin, to ciurkiem, na jeden numer, czy jak?

--
Liwiusz

Data: 2012-10-26 12:04:06
Autor: news.home.net.pl

W dniu 2012-10-26 11:23, Liwiusz pisze:

> A te 10 godzin, to ciurkiem, na jeden numer, czy jak?

Kilka rozmów, jedna rozmowa 7 godzin, rozmowy na 2 numery

Data: 2012-10-26 13:13:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-10-26 12:04, news.home.net.pl pisze:

 > A te 10 godzin, to ciurkiem, na jeden numer, czy jak?

Kilka rozmów, jedna rozmowa 7 godzin, rozmowy na 2 numery

7 godzin rozmowy? Nie uwierzę, że można tyle gadać :)

"POLKOMTEL, bądź dobre obyczaje, czy praktyki rynkowe, ani do niepodejmowania czynów nieuczciwej konkurencji,
l. nie generować sztucznego ruchu telekomunikacyjnego w sieci POLKOMTEL, to jest w szczególności ruchu, który nie
służy nadawaniu, odbiorowi lub transmisji informacji kierowanych od lub do Abonenta Simplus/Sami Swoi, bądź
którego wyłącznym celem jest uzyskiwanie pewnej puli (liczby lub czasu trwania) połączeń telekomunikacyjnych
pomiędzy siecią POLKOMTEL a innymi sieciami telekomunikacyjnymi,"

--
Liwiusz

Data: 2012-10-26 04:30:59
Autor: krzysztofsf
Nielimitowane rozmowy Simplus to ¶ciema
On 26 Pa¼, 13:13, Liwiusz <lma...@poczta.onet.pl> wrote:

> Kilka rozmów, jedna rozmowa 7 godzin, rozmowy na 2 numery

7 godzin rozmowy? Nie uwierzê, ¿e mo¿na tyle gadaæ :)

Wystarczy, ze ktos np gra w WoW czy inna gre tego typu i chce byc w
stalej lacznosci ze wspolgraczem bez oslabiania lacza transmisja glosu
- tak teoretycznie pierwszy przyklad jaki przyszedl mi na mysl:)

Data: 2012-10-26 13:39:17
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-10-26 13:30, krzysztofsf pisze:
[...]

Pytanie, czy tak by³o w tym przypadku, bo szczerze w±tpiê ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-10-26 13:45:46
Autor: news.home.net.pl
W dniu 2012-10-26 13:39, Liwiusz pisze:
[...]

Ale nie masz na to dowodów tak jak operator

Data: 2012-10-26 13:35:26
Autor: news.home.net.pl
W dniu 2012-10-26 13:13, Liwiusz pisze:
> [...]

trwania) połączeń telekomunikacyjnych
pomiędzy siecią POLKOMTEL a innymi sieciami telekomunikacyjnymi,"

Zgadza siÄ™, ale czy to jest zgodne z prawem?
A po drugie nie są sądem, czy mają wyrok, że złamałem regulamin, czy godzina rozmowy to ok ale 7 to be. W jaki sposób po czasie rozmowy można stwierdzić, że rozmowa rozmową nie jest. A może oni podsłuchują rozmowy? I na tej podstawie stwierdzają co jest rozmową a co nie jest.
Dla mnie jest to czyn nieuczciwej konkurencji. Dają ofertę na usługę z której się nie wywiązują i jednocześnie kradną środki, które są na koncie.

Data: 2012-10-26 13:40:49
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-10-26 13:35, news.home.net.pl pisze:
> [...]

godzina rozmowy to ok ale 7 to be. W jaki sposób po czasie rozmowy można
stwierdzić, że rozmowa rozmową nie jest. A może oni podsłuchują rozmowy?
I na tej podstawie stwierdzajÄ… co jest rozmowÄ… a co nie jest.
Dla mnie jest to czyn nieuczciwej konkurencji. Dają ofertę na usługę z
której się nie wywiązują i jednocześnie kradną środki, które są na koncie.

Chyba nie oczekujesz, że przed wyłączeniem karty będą Cię pozywać. Odłączyli Cię na swoje ryzyko, jeśli racja jest po Twojej stronie, to na pewno im dokopiesz w sądzie :)

Choć z drugiej strony ja bym im podziękował - 7-godzinna rozmowa przez komórkę, to nie jest coś wskazanego, bez względu na to, "czy komórki szkodzą, czy nie".

--
Liwiusz

Data: 2012-10-26 13:45:00
Autor: news.home.net.pl
W dniu 2012-10-26 13:40, Liwiusz pisze:> W dniu 2012-10-26 13:35, news.home.net.pl pisze:

> [...]
>
> Choć z drugiej strony ja bym im podziękował - 7-godzinna rozmowa przez
> komórkę, to nie jest coś wskazanego, bez względu na to, "czy komórki

Są zestawy głośnomówiące. W domu korzystam z DECT-a podpiętego pod stary router w którym siedzi karta SIM.
A co do meritum sprawy operator nie stoi ponad prawem i nie może działać tak jak mu się podoba. A może się mylę i tego operatora prawo nie obowiązuje?

Data: 2012-10-26 12:09:33
Autor: W
Nielimitowane rozmowy Simplus to ¶ciema
news.home.net.pl wystuka³, co nastêpuje:

> Chyba nie oczekujesz, ¿e przed wy³±czeniem karty bêd± Ciê pozywaæ.
> Od³±czyli Ciê na swoje ryzyko, je¶li racja jest po Twojej stronie, to
> na pewno im dokopiesz w s±dzie :)
>
> Choæ z drugiej strony ja bym im podziêkowa³ - 7-godzinna rozmowa
> przez komórkê, to nie jest co¶ wskazanego, bez wzglêdu na to, "czy
> komórki szkodz±, czy nie".

S± zestawy g³o¶nomówi±ce. W domu korzystam z DECT-a podpiêtego pod
stary router w którym siedzi karta SIM.
A co do meritum sprawy operator nie stoi ponad prawem i nie mo¿e
dzia³aæ tak jak mu siê podoba. A mo¿e siê mylê i tego operatora prawo
nie obowi±zuje?

Poka¿ mi normalne i *sensowne* wyt³umaczenie uzasadniaj±ce nieprzerwan±, 7-
godzinn± sesjê siedzenia na telefonie...

Data: 2012-10-26 16:27:53
Autor: news.home.net.pl
W dniu 2012-10-26 14:09, W pisze:> news.home.net.pl wystuka³, co nastêpuje:

> Poka¿ mi normalne i *sensowne* wyt³umaczenie uzasadniaj±ce nieprzerwan±, 7-
> godzinn± sesjê siedzenia na telefonie...

sensowne wyt³umaczenie nie jest ¿adnym problemem np. dziecko w drugim pokoju ¶pi a ja mam pods³uch u siebie.

ale to nie chodzi o wyt³umaczenie dzia³ania. operator reklamuje, ¿e mogê dzwoniæ gdzie chcê i ile chcê "bez limitu" a jednocze¶nie swoimi dzia³aniami straszy, ¿e jak za du¿o wydzwoniê - bez jasno okre¶lonych regu³ to mi ukradnie pieni±dze.
operator wychodzi z za³o¿enia, ¿e jak nie skorzystam z tego za co zap³aci³em to jest ok a je¶li przekroczê jak±¶ niejasn± granicê to ju¿ jestem niedobry i to jest w³a¶nie nieuczciwe.

Data: 2012-10-26 16:59:47
Autor: news.home.net.pl
W dniu 2012-10-26 16:54, W pisze:
[...]

oho
"l. nie generowaæ sztucznego ruchu telekomunikacyjnego w sieci POLKOMTEL,"

a na jakiej podstawie twierdzisz, ¿e to jest sztuczny ruch

[...]

Jak poda konkretne regu³y, to je³opy bêd± ze stoperami w rêku odliczac x-
godzinne sesjê i ³±czyæ siê ponownie (ju¿ widzê oczami wyobra¼ni wysyp
aplikacj na smartfony, ¿eby u³atwiæ praktykê!)

czyli wg Ciebie lepsze s± niejasne zasady aby operator zawsze mia³ racjê, tak ju¿ by³o w komunizmie

operator wychodzi z za³o¿enia, ¿e jak nie skorzystam z tego za co
zap³aci³em to jest ok a je¶li przekroczê jak±¶ niejasn± granicê to ju¿
jestem niedobry i to jest w³a¶nie nieuczciwe.

Ale op Ci nie broni korzystac, on tylko pa³uje je³opów, którzy staraj± siê
go naci±gn±æ.

jaki¶ dowód na postawion± tezê?

<tu wstawiæ d¿o³k 'to ja poproszê nakapaæ do pe³na'>

Generalnie to tutaj siê nie da mormalnie - pojawia siê promo no-limit, ¿e
mo¿na przyoszczêdziæ nie p³ac±c przez kilka dni za po³±czenia to rzecz jasna
znajdzie siê grupa zapaleñców, którzy oczywi¶cie musz± cudowaæ zamiast
normalnie u¿ywaæ a pó¼niej jeszcze pyszcz±, ¿e siê im wolno¶ci ogranicza...

a s³ysza³e¶ o czym¶ takim jak ryzyko w dzia³alno¶ci gospodarczej, jak operator sobie z czym¶ nie radzi to nie powinien siê za to braæ, jest profesjonalist± wiêc powinien przewidzieæ skutki swoich dzia³añ

Data: 2012-10-26 17:51:38
Autor: dizel
Nielimitowane rozmowy Simplus to ¶ciema
On Fri, 26 Oct 2012 16:27:53 +0200, "news.home.net.pl"
<liliputek@gazeta.pl> wrote:

sensowne wyt³umaczenie nie jest ¿adnym problemem np. dziecko w drugim pokoju ¶pi a ja mam pods³uch u siebie.

do takich zastosowañ to sobie kup krótkofalówki albo inne bajery

[...]

Cz³owieku to ty jeszcze wierzysz w to co mówi± w reklamach?? Opy nie
s± instytucjami charytatywnymi wiêc nie licz ¿e co¶ bêdziesz mia³ za
darmo. Zreszt± jak sobie to wyobra¿asz je¶li na przyk³ad ka¿dy by
sobie w³±czy³ no limit i wisia³ na linii po 7-20 godzin to my¶lisz ¿e
to nadajników nie obci±¿a i mog³oby to doprowadziæ do tego ¿e nikt by
¿adnej rozmowy nie móg³ przeprowadziæ, nadjaniki te¿ maj± ograniczon±
pojemno¶æ. Nie bronie opów ale dobrze ¿e siê jako¶ zabezpieczyli
chocia¿ moim zdaniem s³abo bo mog³o byæ tak ¿e dali by zapis ¿e karta
musi byæ aktywna w sieci na przyk³ad 6 miesiêcy aby skokrzystaæ i
zarejestrowana, wtedy na pewno nie by³oby tylu nadu¿yæ ¿e kto¶ nabija
sobie minuty w play itd,a tak to ka¿dy mo¿e i¶æ do kiosku kupiæ kartê
i od razu po do³adowaniu nabijaæ minuty, tym samym obci±¿aj±c
niepotrzebnie sieæ. Je¶li kto¶ normalnie korzysta z tej promocji to
my¶lê ¿e nie ma siê czego obawiaæ i karty mu nie wy³±cz±. Tyle ¿e u
nas najwiêcej to z tego korzystaæ bêd± cwaniaki nabijaj±ce sobie
minuty, nie wchodzi³em na znany portal aukcyjny ale pewnie ju¿ s±
znowu takie oferty.
Co do us³ugi jest fajna i czasem mo¿e byæ przydatna, traktujê j± jako
dodatek do oferty nie za¶ jak co¶ z czego ka¿dy bêdzie korzysta³ i mu
to potrzebne. Zreszt± nie ma co siê podniecaæ bo na dzieñ dzisiejszy
we wszystkich sieciach oprócz play jest to czasowa promocja która
koñczy siê pod koniec listopada, Orange tak zapowiada³ jej
wprowadzenie ¿e do tej pory nie ma takiej oferty:)

Pozdrawiam

Data: 2012-10-26 15:38:32
Autor: J.F
Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema
Użytkownik "Liwiusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Kilka rozmów, jedna rozmowa 7 godzin, rozmowy na 2 numery
7 godzin rozmowy? Nie uwierzę, że można tyle gadać :)

Mozna. Choc bez przyjemnosci.

J.

Data: 2012-10-29 10:16:41
Autor: Michal Jankowski
Nielimitowane rozmowy Simplus to ¶ciema
Kiedy¶ mieli¶my z przyjacielem hobby - wspólne rozwi±zywanie
krzy¿ówek. Czasem u niego, czasem u mnie, a czasem przez telefon. 7
godzin to nie, ale ponad 2 godziny to siê zdarza³o.

  MJ

Data: 2012-10-29 10:48:58
Autor: Tomek
Nielimitowane rozmowy Simplus to ¶ciema

U¿ytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisa³:

Kiedy¶ mieli¶my z przyjacielem hobby - wspólne rozwi±zywanie
krzy¿ówek. Czasem u niego, czasem u mnie, a czasem przez telefon. 7
godzin to nie, ale ponad 2 godziny to siê zdarza³o.

Krzy¿ówki to niemal pasja. O wiele lepsza ni¿ hobby innych z wêgorzami :)

Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema