Nielimitowane stacjonarne, komórki i ew. zagranica - gdzie

Data: 2015-03-26 13:02:22
Autor: Velman
Nielimitowane stacjonarne, komórki i ew. zagranica - gdzie
W tej chwili mam abonament w orange stacjonarny.
Za 69 pln (umowa na dwa lata) mam nielimitowane komórki, stacjonarne w Polsce i I strefa (UE, Kanada, USA).
Czy jest jakas alternatywa dla takiego abonamentu?
Czy gdzieś znajdę tanie nielimitowane komórki i stacjonarne w PL oraz np. 5h w miesiącu na stacjonarne (albo lepiej na komórki) poza granicami PL (UE, Kanada, USA)?

Nielimitowane stacjonarne, komórki i ew. zagranica - gdzie