Nielimitowany transfer dla Tidal w Play - skończył się?

Data: 2019-07-28 02:38:00
Autor: miroski
Nielimitowany transfer dla Tidal w Play - skończył się?
Miałem 2 lata bezpłatnego Tidala w RBM i płaciłem 5zł. za nielimitowany transfer danych dla niego. Rok temu promocja się skończyła i Tidal stał się płatny. Opłata 5zł. została automatycznie zdjęta a transfer pozostał nielimitowany. Kilka dni temu w czasie słuchania muzyki w Tidal Internet został zablokowany. Z danych w telefonie wynika, że pobrałem 4,3GB w tym Tidal 2,45GB a limit Internetu w RBM mam 3GB więc z pakietu danych sporo zostało. Oczywiście zgłosiłem reklamacje w salonie a wczoraj dzwonił konsultant i przekonywał, że transfer dla Tidal nie jest nielimitowany a ja po prostu miałem fuksa, że przez rok nie był naliczany. Regulamin z 2015 r. mówi jednak coś innego
https://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin_TIDAL_w_Play.pdf
Miał ktoś podobny przypadek?

Nielimitowany transfer dla Tidal w Play - skończył się?