Niemal ca?y ?wiat wierzy w Boga.

Data: 2011-02-27 15:54:47
Autor: swstr
Niemal ca?y ?wiat wierzy w Boga.
Ja co dzien rano wstaje otwieram oczy i to mi wystarczy na to zeby wiedziec ze
istnieje , a jesli istnieje to dzieki komus madrzejszemu niz ja . Jedni chca
dotknac inni zobaczyc , jeszcze inni chcieli by najlepiej aby wyprowadzono wzor
matematyczny na istnienie wyzszej inteligencji .
Niestety ktos to tak wszystko skonstruowal aby nie bylo latwo , aby zobaczyc
trzeba sobie zasluzyc a jesli byloby inaczej to zyli bysmy w raju :) Ateizm to zwykle niedouczenie i brak logicznego wielowymiarowego myslenia .
Co wcale nie wyklucza ateistow z zadnej dziedziny , moga byc specjalistami w
jednej badz kilku dziedzinach i jako jednostki sa przydatne spoleczenstwu .
Darujcie moje wywody ale taki temat jest chyba zbedny  NTG :)

--

Niemal ca?y ?wiat wierzy w Boga.