Niemce atakują!

Data: 2017-08-20 13:39:16
Autor: Lord z Donate
Niemce atakują!
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22249745,nowy-gigant-na-rynku-dyskontow-wchodzi-do-polski-bedzie-jeszcze.html#BoxBizLink

Tedi, niemiecka sieć dyskontów z wystrojem wnętrz, planuje ekspansję w
Polsce. Niemiecki dyskont z pluszowym misiem - Tedi - oferuje produkty na
segmencie rynku, który ich zdaniem w Polsce jest jeszcze słabo rozwinięty:
dekoracja wnętrz, zabawki, zrób to sam, elektronika i kosmetyki."

KTO NA TO POZWOLIŁ?!! Nie będzie Niemiec sprzedawać polskim dzieciom niemieckich misiów made in China! ;-)))

CL

Data: 2017-08-20 06:56:47
Autor: japanizer
Niemce atakują!
On Sunday, August 20, 2017 at 9:03:43 PM UTC+9, Lord z Donate wrote:
[...]

To wina peło, bo sprywatyzowali Społem. Gdyby nie peło, to teraz cała Polska patriotycznie kupowałaby w sklepach Społem ("a czemu pan na salę bez koszyka! już mi stąd!").

Data: 2017-08-23 19:14:45
Autor: Bischoop
Niemce atakują!
On 2017-08-20, Lord z Donate <ciemny.lud@kupi.to> wrote:
[...]

Jakby ktos wykorzystal te luke to by Niemiec nie musial jej wypelniac. Przykro mi wiec tylko ze Polak mozliwosci kasy nie zauwazyl :-)

Data: 2017-08-24 08:13:14
Autor: Lord Donate
Niemce atakują!
Użytkownik "Bischoop" <designer@vimuster.eu> napisał w wiadomości
On 2017-08-20, Lord z Donate <ciemny.lud@kupi.to> wrote:
[...]

Oj Ziggy, może ty się zajmij projektowaniem. Linux to całkiem fajna sprawa ;-) No i uważaj na lorda donalda, on takich którzy wyjechali z PRL-pis uważa za gnidy i zdrajców!

CL

Data: 2017-08-23 23:59:26
Autor: japanizer
Niemce atakują!
On Thursday, August 24, 2017 at 3:16:01 PM UTC+9, Lord Donate wrote:
> [...]

Oj Ziggy, może ty się zajmij projektowaniem. Linux to całkiem fajna sprawa ;-) No i uważaj na lorda donalda, on takich którzy wyjechali z PRL-pis uważa za gnidy i zdrajców!

Przecież on sam pisał, że też kiedyś wyjechał z Polski. Też się uważa za gnidę i zdrajcę?

Data: 2017-08-24 14:50:38
Autor: Bischoop
Niemce atakują!
On 2017-08-24, Lord Donate <ciemnylud@kupi.to> wrote:
Oj Ziggy, może ty się zajmij projektowaniem.
Donat Ty sie nie interesuj innymi, martw sie o siebie.
Idz przewietrzyc umysl bo siedzenie w Internecie Tobie nie sluzy.

Linux to całkiem fajna sprawa

Jak Nie jak Tak

;-) No i uważaj na lorda donalda, on takich którzy wyjechali z PRL-pis uważa za gnidy i zdrajców!

CL

Po 1-sze sam wyjechal Donadzio wiec chcesz powiedziec iz nienawisc do
siebie przelewa na innych ktorzy z rozsadku zrobili to samo co on?
Przejmowac nim to ja sie nie musze raczej niech martwi sie lud ktory ma
z nim lub bedzie mial do czynienia w przyszlosci.

Niemce atakują!