Niemce nas okradają!

Data: 2017-04-26 10:43:50
Autor: Gorszy Sort
Niemce nas okradają!
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,21684703,rekordowe-przychody-kauflanda-przeloza-sie-na-inwestycje-juz.html#BoxBizLink

Rosną przychody sieci Kaufland Polska. W porównaniu do 2015 r. spółka zanotowała wzrost na poziomie blisko 6 proc. i rok obrotowy zakończyła wynikiem ponad 10 mld zł."

No Niemcożercy - do ujadania wystąp!

CL

Data: 2017-04-26 18:17:53
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Niemce nas okradają!
to jest bardzo ciekawy temat do głębszej (merytorycznej - przepraszam to mój ulubiony żart) dyskusji...

jest taka grupa społeczna którą nazwać można blokersi - ich główne zajęcie to sranie 3x dziennie... ci goście czują się tak (nie mam słowa) zniszczeni przez frajerów, że za główny cel mają "nie dać zarobić na niczym frajerom [R]"... oni/e chodzą do takich gówno dajni nie po to, że chcą czy lubią, chodzą tam po to, żeby żaden złamany grosz nie przeszedł w ręce frajerów!

taki mam pogląd i będę go bronił!

Niemce nas okradają!