Niemce nie lubią TVP

Data: 2021-03-12 20:05:59
Autor: Runt
Niemce nie lubią TVP
https://wyborcza.pl/7,75398,26873734,tvp-obrazona-na-telekamery-bo-nie-wygrala-glosowaly-farmy.html

"Telewizja Polska wyraża żal, że niemieckie Wydawnictwo Bauer, organizator Telekamer 2021, przekształciło je w narzędzie walki z Telewizją Polską, jaką wypowiedziały TVP już niektóre inne media działające w Polsce - to oficjalne oświadczenie spółki w sprawie nagród przyznawanych przez telewidzów."

"W środę wieczorem odbyła się 24. gala rozdania Telekamer "Tele Tygodnia". Widzowie tygodnika wskazują zwycięzców w głosowaniu esemesowym.

Wiele nagród przypadło TVN, kilka TVP. I to bardzo zdenerwowało prezesa TVP Jacka Kurskiego."

Mógł przeciez obietnicą np. zniesienia abonamentu zmobilizować swojaków by "esemesowali" na TVP! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-12 21:09:00
Autor: _Master_
Niemce nie lubią TVP
Bo znacznie trudniej jest zmobilizować moherów do smsowania czy włażenia na stronę fufufu. ;-)

Co innego młodzi, zdolni, ambitni, progresywni co oglądają BrzudulęII ;-)

Także telekamery jak większość takich nagród przekształcają się w widowisko próżności określonej grupy towarzyskiej.

Zamilczeć.

Ziewwwww

Data: 2021-03-12 13:35:15
Autor: Zenek Kapelinder
Niemce nie lubią TVP
piątek, 12 marca 2021 o 21:09:03 UTC+1 _Master_ napisał(a):
[...]
Obiecał ci przygłup piwo że coś napisałeś i mu statystykę dzienna na poziomie trzech procent zrobiłeś?

Data: 2021-03-13 07:45:21
Autor: Runt
Niemce nie lubią TVP
W dniu 2021-03-12 o 22:35, PRZYGŁUP GENETYCZNY Zenek Kapelinder pisze:
[...]
Obiecał ci przygłup piwo
A ty zenusiu na co liczysz? że za darmochę wyszamocze ci łechtaczkę? ;-)

że coś napisałeś
coś zabełkotał. jak zwykle bez sensu.

i mu statystykę dzienna na poziomie trzech procent zrobiłeś?
zazdrościsz zenusiu? jak to obliczyłeś? POpisz się! ;-))))

Masz coś do POwiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-03-13 02:48:49
Autor: Zenek Kapelinder
Niemce nie lubią TVP
sobota, 13 marca 2021 o 07:45:22 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
A ty zenusiu na co liczysz? że za darmochę wyszamocze ci łechtaczkę? ;-) > że coś napisałeś coś zabełkotał. jak zwykle bez sensu.
> i mu statystykę dzienna na poziomie trzech procent zrobiłeś?
zazdrościsz zenusiu? jak to obliczyłeś? POpisz się! ;-)))) Masz coś do POwiedzenia w temacie? Jak nie to WON!
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-03-13 15:01:59
Autor: Runt
Niemce nie lubią TVP
W dniu 2021-03-13 o 11:48, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Idź
idż zenuś, idż! smietniki czekają ;-)))

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja gnijąca łechtaczka? ;-)))

vel runt
c-vel zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skad u ciebie te ciągoty do "dziura w dupie"? czyżby tęsknota za burdelowymi czasami kiedy pracowałeś u hanssa "przodem" i "tyłem"?

przodem.
"przodem" to obciągałeś psu hanssa ;-)))

Panie przodem.
a ty przodem i tyłem ;-))))

"Szambo to twój uzyszkodnik żywioł. Masz się z czego cieszyć że w gównach wylądowałeś." ;-)))

Data: 2021-03-13 07:45:17
Autor: Runt
Niemce nie lubią TVP
W dniu 2021-03-12 o 21:09, _Master_ pisze:
Bo znacznie trudniej jest zmobilizować moherów do smsowania czy włażenia na stronę fufufu. ;-)
POważnie? to mohery głosują na telekamery? ;-)

Co innego młodzi, zdolni, ambitni, progresywni co oglądają BrzudulęII ;-)
Oglądasz takie bzdety? ;-)

Także telekamery jak większość takich nagród przekształcają się w widowisko próżności określonej grupy towarzyskiej.
To dlaczego to tak zabolało TVP? ;-)))

Zamilczeć.
Zamilcz! ;-))

Ziewwwww