Niemcoczechorusożydopolacy

Data: 2013-09-02 00:07:47
Autor: Jacek Biały
Niemcoczechorusożydopolacy
--
O pokładach absurdu, jakie tkwią w jądrze nacjonalistycznych stereotypów, miałem okazję się przekonać, poznając całkiem niedawno wyniki porównawczych badań genetycznych, jakie przeprowadzono na pewnej populacji Niemców i Polaków.
http://www.rp.pl/artykul/61991,1043092-Niemcoczechorusozydopolacy.html?p=1

Data: 2013-09-02 08:53:31
Autor: leszek niewiadomski
Am 02.09.2013 00:07, schrieb Jacek Biały:
--
[...]

Polecam ksiazke "Why nations fail", w ktorej autorzy zastanawiaja sie dlaczego niektore panstwa osiagnely dobrobyt, a inne zyja w nedzy. Porownuja w nich czesto kraje, ktorych obywatele sa genetycznie identyczni (Korea, Niemcy i in.), a ktorych poziom zycia byl lub jest diametralnie inny. Zaczeli od przykladu miast Nogales, Arizona (USA) i Nogales, Sonora (Meksyk).
http://whynationsfail.com/
http://usarmy.vo.llnwd.net/e2/-images/2007/01/30/2184/army.mil-2007-01-30-084335.jpg
Dorzucilbym jeszcze San Diego i Tijuana.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Border_Mexico_USA.jpg
Albo El Paso (Texas) i Ciudad Juarez - pierwsze jest jednym z najbezpieczniejszych miast USA, drugie - raczej nie powinno byc odwiedzane. Itd. itp.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-09-02 09:10:14
Autor: LeonKame
W dniu 2013-09-02 08:53, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Tak swieta prawda zwlaszcza wychodzac na ulice berlina zastanawiam sie gdzie sa ci genetycznie prawdziwi niemcy.

Data: 2013-09-02 09:19:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:l01djv$b8d$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie istnieją. Na świecie, jako jedyni, pozostali "prawdziwi genetyczni Polacy, katolicy, genetyczni patrioci". Reszta wymarła.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-02 17:58:40
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52243c15$0$1453$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości

| Nie istnieją. Na świecie, jako jedyni, pozostali "prawdziwi genetyczni
| Polacy, katolicy, genetyczni patrioci". Reszta wymarła.

A skąd wy to wszystko wiecie towarzyszu Idzikowski? W Gazecie Wyborczej o tym pisali?
Buuuuuu-ha-ha!

Data: 2013-09-02 14:32:53
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:l01clc$mh4$1online.de...

| Polecam ksiazke "Why nations fail", w ktorej autorzy zastanawiaja sie
| dlaczego niektore panstwa osiagnely dobrobyt, a inne zyja w nedzy.

Temat owszem, ciekawy..

| Porownuja w nich czesto kraje, ktorych obywatele sa genetycznie
| identyczni (Korea

W rzeczy samej - genetycznie identyczni, a wyglądają jak dwa różne biologiczne gatunki. Można się o tym przekonać obserwując komentarze telewizyjnych spikerek na okolicznosć jakichś incydentów na tym półwyspie.

> [...]
| Albo El Paso (Texas) i Ciudad Juarez - pierwsze jest jednym z
| najbezpieczniejszych miast USA, drugie - raczej nie powinno byc

W czasach amerykańskiej wojny o niepodległość Oregon był terytorium spornym pomiędzy Rosją a Hiszpanią.
jb

Data: 2013-09-02 11:14:30
Autor: leming.show
Niemcoczechorusożydopolacy
O pokładach absurdu, jakie tkwią w jądrze nacjonalistycznych stereotypów, miałem okazję się przekonać, poznając całkiem niedawno wyniki porównawczych badań

Jest taka ksiazka: "bogaty ojciec, biedny ojciec". Przeloz to co tam napisano z rodziny na panstwo i sie dowiesz. Tylko w zadnym razie nie odwrotnie, bo wyjdziesz na osobe dyskryminujaca sasiada, nacjonaliste, faszyste, gbura i czlowieka ciemnego.

Data: 2013-09-02 23:47:15
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:02fd1d90-222c-4b1a-a9ef-8d06eaacf316googlegroups.com...
[...]

-- -

 Rozumiem,,  zajmujecie sie kabałą... Jesteście trockista?
gru.pl

Niemcoczechorusożydopolacy