Niemcy: 48,1 mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu

Data: 2018-08-26 14:46:09
Autor: japanizer
Niemcy: 48,1 mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Niemcy-48-1-mld-euro-nadwyzki-w-pierwszym-polroczu-4151818.html

  Dochody publiczne Niemiec w pierwszym półroczu 2018 roku były o 48,1 mld euro   większe od ich publicznych wydatków, co oznacza nadwyżkę budżetową równą 2,9   proc. produktu krajowego brutto - podał w piątek niemiecki Federalny Urząd   Statystyczny (Destatis).

Czyli Niemcy mają nadwyżkę ponad 200 mld zł.

Na koniec roku sie okaże że mają nadwyżkę oscylującą wokół naszego całego budżetu?

A jak tam pisiory, na ile miliardów zadłużyły Polskę w tym roku?

Data: 2018-08-26 17:25:03
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy: 48,1 mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu
Zadluzenie Polski ok 250 mld ojro. Zadluzenie niemiec bez wydatkow na system emerytalny prawie bilion ojro z dlugiem jaki stworzyl system emerytalny ponad 7 bilionow ojro. Maja dwa razy wiecej ludzi i 28 razy wiekszy dlug na obywatela niz my. Ostatni raz jak mieli podobne wskazniki musieli zrobic wojne zeby uzupelnic dlug pieniedzmi z podbitych panstw. Gdyby nie mieli ojro to marka byla by wymienna z funtem 1:1. Za jedego funta funt marek. Anglicy zawsze dbali o wlasne panstwo, byli i sa pragmatyczni i maja dobry wywiad.. Z chujni nie wyszli dlatego ze mieli taki kaprys a dlatego ze przewidzieli skutki polityki gospodarczej niemiec. Jesli utrzymaja tempo to na koniec roku zadluzenie niemca spadnie o 1,4%.

Data: 2018-08-27 00:59:11
Autor: japanizer
On Monday, August 27, 2018 at 12:25:04 AM UTC, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

A możesz jakoś uzasadnić tezę, że euro jest słabe? Bo historycznie rzecz biorąc, jest o kilkadziesiąt procent mocniejsze do np. dolara, niż w momencie debiutu.

Jesteś klasycznym powielaczem bzdur, głupkiem, idiotą. Inne synonimy to "pisior" czy "Zenek Kapelinder".

Data: 2018-08-27 19:18:43
Autor: Pomiot Folksdojcza
W dniu 27.08.2018 o 09:59, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Pierdolone polaczki, jak śmią obrażać naszych niemieckich Panów. Jak wróci nasza niemiecka PO do władzy to z takimi zrobimy porządek. Pójdziecie w kominy Lordziki, Zenki. A reszta do roboty jak to jeszcze nie dawno było. Nasz niemiecki Pan zrobi wszystko aby było jak dawniej, gdzie polaczek znał swoje miejsce w niewoli u swojego niemieckiego Pana!!!

CL

Data: 2018-08-27 19:30:26
Autor: Pisiorowy Escobar
Pomiot Folksdojcza <tylko.ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Pierdolone polaczki, jak śmią obrażać naszych niemieckich Panów. Jak

odezwał się były szef dolda i u2
było ich nie tak nie ładować od tyłu, patrzaj jak im zostało

teraz nawet za darmochę nadstawiają się piździelcom :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-27 19:43:27
Autor: Volksdeutsche von Fryc
W dniu 27.08.2018 o 19:30, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Masz rację polaczek jest od tego aby służyć niemieckiemu Panu nie tylko pracą ale także zaspokajać go seksualnie. To nic złego zaspokoić swojego niemieckiego Pana. Ja na początku miałem pewne obawy ale później polubiłem jak mnie mój niemiecki pan chędożył od tyłu, później nawet przywykłem jak ten kazał mi zlizać resztki rokoszy z jego członka. Przywykłem do smaku zaschłej spermy z kałem mojego odbytu, z wdzięczności do mojego niemieckiego Pana mogę przywyknąć do wszystkiego.

CL

Data: 2018-08-27 01:56:37
Autor: u2
W dniu 26.08.2018 o 23:46, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

e tam, popacz na tę twoją Merkielową, to stara niemiecka frał jest, a żyd Moraw młody i piękny:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-27 07:35:07
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:981cc75c-3c78-45ef-b2a6-4b4383248700googlegroups.com...
Czyli Niemcy mają nadwyżkę ponad 200 mld zł.

Zaraz płatne pachołki PiS ruszą do opluwania Merkel ;-)))

CL

Data: 2018-08-27 11:01:28
Autor: Silvio Balconetti
Am 27.08.2018 um 07:35 schrieb Ciemny Lud:
[...]

Moze cos bedzie o reparacjach?
--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-08-27 17:39:32
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Silvio Balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości
[...]

Zenek kogutem zwany (pochodzenia wstydliwego) obiecał miliardy a tu
kicha! ;-)))

CL

Data: 2018-08-27 10:39:01
Autor: japanizer
On Monday, August 27, 2018 at 3:39:43 PM UTC, Ciemny Lud wrote:
Użytkownik "Silvio Balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości
> Moze cos bedzie o reparacjach?

Zenek kogutem zwany (pochodzenia wstydliwego) obiecał miliardy a tu
kicha! ;-)))

Są miliardy, nowego długu Polski.

Data: 2018-08-27 20:27:51
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

On Monday, August 27, 2018 at 3:39:43 PM UTC, Ciemny Lud wrote:
> Użytkownik "Silvio Balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości
> kicha! ;-)))

Są miliardy, nowego długu Polski.

właśnie - niech się zenuś-kapuś wytłumaczy gdzie władcy jego małego mózgu
przeputali 10mld zł.

bo była nadwyżka po lipca a teraz pusto jak w zenka łbie

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-28 11:18:40
Autor: Pisiorowy Escobar
W dniu 27.08.2018 o 20:27, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Jak ma wytłumaczyć? Polaczkowaty kretyn nie wie gdzie jego miejsce i przez te trzy lata się takim jak on pisiormom się w dupach poprzewracało. Musimy zrobić wszystko aby przywrócić nasze PO do władzy i finansami polaczków mają się ponownie zająć nasze Niemcy. Wtedy to zrobią z nimi porządek, skończą się jakieś 500+, mieszkania, itp... Od tego polaczkom się robić nie chce i tylko kradną kasę naszych niemiec aby karmić polaczkowatych nierobów dzieciorobów. Trzeba polaczkom zabrać wszystko aby zrozumieli, że jedyną możliwością aby nie zdechnąć z głodu jest usłużna praca u Niemców. W sumie polaczki, jak i reszta gorszych ras została do tego stworzona aby służyć Niemcom.

CL

Data: 2018-08-28 16:29:58
Autor: Pajdak
PSYCHOL szlaleje czyli koło dupy mu sie pali
From: Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?UTF-8?Q?Re:_Niemcy:_48=2c1_mld_euro_nadwy=c5=bcki_w_pierwszym_p?=
 =?UTF-8?B?w7PFgnJvY3p1?=
Date: Tue, 28 Aug 2018 11:18:40 +0200

Data: 2018-08-27 19:56:35
Autor: Mocherowy Volksdeutsche
W dniu 27.08.2018 o 17:39, Ciemny Lud pisze:
[...]

Właśnie polaczkom przez te 3 lata od kand nie rządzi nasz niemiecki Pan, to się w dupach poprzewracało. Musimy zrobić aby było tak jak było i przywrócić u polaczków rządy naszej niemieckiej PO. Aby było tak jak było, polaczki wrócili tam gdzie ich miejsce do niewoli do niemieckiego Pana.

CL