[MS] Niemcy - Argentyna

Data: 2010-07-03 17:53:30
Autor: Shane McGowan
[MS] Niemcy - Argentyna
No i polegl latajacy cyrk Diego Maradony. Niemcy obnazyli wszelkie niedostatki taktyczne argentynczykow.

Pozdr.,

Shane

Data: 2010-07-03 18:00:12
Autor: Fidelio
[MS] Niemcy - Argentyna
Uzytkownik "Shane McGowan" <zedd@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:i0nmdb$q2c$1inews.gazeta.pl...
No i polegl latajacy cyrk Diego Maradony. Niemcy obnazyli wszelkie niedostatki taktyczne argentynczykow.

Pozdr.,

Shane

Pieknie pokazali, ze pilka to gra zespolowa a nie zlepek przereklamowanych nazwisk pod dowództwem pseudo boga.

Data: 2010-07-03 09:13:32
Autor: Aron
Niemcy - Argentyna
dobrze ze Muller nie zagra w polfinale. Choc na Hiszpanow to bym za
bardzo niestety nie liczyl, ale moze Sneijder tych teutonow rozwali

aron

Data: 2010-07-03 18:17:06
Autor: Shane McGowan
Niemcy - Argentyna
Aron wrote:
dobrze ze Muller nie zagra w polfinale.

Czemu dobrze? Doskonale sie spisywal przez caly turniej i szkoda, ze nie bedzie mogl polfinalu zaliczyc.

> Choc na Hiszpanow to bym za
bardzo niestety nie liczyl, ale moze Sneijder tych teutonow rozwali

Niemcy - Holandia to bylby final marzen, ale jeszcze daleko do tego.

F.

Data: 2010-07-03 10:48:20
Autor: Aron
Niemcy - Argentyna
On 3 Lip, 18:17, Shane McGowan <z...@gazeta.pl> wrote:

Czemu dobrze? Doskonale sie spisywal przez caly turniej i szkoda, ze nie
bedzie mogl polfinalu zaliczyc.

Dla was Slazakow to zle, ale Polacy ciesza sie z tego ze niemcy beda
oslabieni

Niemcy - Holandia to bylby final marzen, ale jeszcze daleko do tego.

Ja wolalbym Hiszpania - Urugwaj no ale coz bez Suareza

aron

Data: 2010-07-03 18:06:00
Autor: tomus_king
Niemcy - Argentyna
> Czemu dobrze? Doskonale sie spisywal przez caly turniej i szkoda, ze nie
> bedzie mogl polfinalu zaliczyc.

Dla was Slazakow to zle, ale Polacy ciesza sie z tego ze niemcy beda
oslabieni

Już nie przesadzajcie, można nie lubić "Dojczów" ale jak narazie to najlepsza drużyna na M¦.

> Niemcy - Holandia to bylby final marzen, ale jeszcze daleko do tego.

Ja wolalbym Hiszpania - Urugwaj no ale coz bez Suareza

W tej 120 minucie Urugwaj oddałby nawet Forlana byle tylko Gyan nie trafił z karnego :)

Data: 2010-07-03 21:05:28
Autor: Aron
Niemcy - Argentyna
On 3 Lip, 20:06, " tomus_king" <tomus_king.WYT...@gazeta.pl> wrote:

W tej 120 minucie Urugwaj odda by nawet Forlana byle tylko Gyan nie trafi z
karnego :)

no zgoda, ale bez Suareza to czarno widze ich mecz z Holandia. No ale
oni i tak juz sa bohaterami narodowymi ze maja medal. Holendrzy w
zasadzie tez wiecej od 32 lat nie ugrali, ale jednak mysle ze beda
mieli wieksza motywacje do gry

aron

Data: 2010-07-04 07:35:06
Autor: A.
Niemcy - Argentyna

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e484488c-8fea-408c-8c5b-e8af45d7590bd8g2000yqf.googlegroups.com...
No ale
oni i tak juz sa bohaterami narodowymi ze maja medal.

Nie maja jeszcze zadnego medalu. Widze, ze z przepisami i zasadami mundialu tez jestes na bakier i jakos mnie to nie dziwi.

A.

Data: 2010-07-03 19:58:48
Autor: A.
Niemcy - Argentyna

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:750a26ac-8789-4f80-9757-e39cdd218f3fg19g2000yqc.googlegroups.com...

Dla was Slazakow to zle, ale Polacy ciesza sie z tego ze niemcy beda
oslabieni

Glupis. Kibicuje Niemcom od 20 lat, a w zyciu na Slasku nie bylem. I Polakiem jestem na pewno lepszym od ciebie, bo ogladam futbol dla jego piekna i nie lecze sportem swoich malych zalosnych kompleksow...

A.

Data: 2010-07-03 21:04:22
Autor: Aron
Niemcy - Argentyna
On 3 Lip, 19:58, "A." <x...@xxx.pl> wrote:

Glupis. Kibicuje Niemcom od 20 lat, a w zyciu na Slasku nie bylem.

Czyli pewnie jestes Kaszubem

Polakiem jestem na pewno lepszym od ciebie, bo ogladam futbol dla jego
piekna i nie lecze sportem swoich malych zalosnych kompleksow...

A Niemcy grali kiedys piekny futbol? litosci

aron.

Data: 2010-07-04 07:29:36
Autor: A.
Niemcy - Argentyna

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3f9f40a2-b653-4022-81e1-9d7de925d1c0j8g2000yqd.googlegroups.com...

Glupis. Kibicuje Niemcom od 20 lat, a w zyciu na Slasku nie bylem.

Czyli pewnie jestes Kaszubem

Powtorze: glupis. Jestem normalnym Polakiem jakich wielu, nie ksenofobicznym oszolomem jak ty.

Polakiem jestem na pewno lepszym od ciebie, bo ogladam futbol dla jego
piekna i nie lecze sportem swoich malych zalosnych kompleksow...

A Niemcy grali kiedys piekny futbol? litosci

Graja teraz, grali na Euro 08, grali z Klinsmannem za sterami 4 lata temu. Mnie sie podobali i wczesniej, bo cenie taktyke. Moja sprawa i nic ci do tego.

A.

Data: 2010-07-03 22:32:55
Autor: AJK
Niemcy - Argentyna
03-07-2010  o godz. 19:48 Aron napisał:

Czemu dobrze? Doskonale sie spisywal przez caly turniej i szkoda, ze nie
bedzie mogl polfinalu zaliczyc.

Dla was Slazakow to zle, ale Polacy ciesza sie z tego ze niemcy beda
oslabieni

Prawdziwi Polacy?

--
AJK

Data: 2010-07-03 21:02:46
Autor: Aron
Niemcy - Argentyna
On 3 Lip, 22:32, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:

Prawdziwi Polacy?

czy ktos poza Slaskiem i Kaszebami kibicuje niemcom?

caly swiat kibicuje rywalom niemcow

aron

Data: 2010-07-04 04:09:01
Autor: Marek W.
Niemcy - Argentyna
Aron <aron2004@gazeta.pl> napisał(a):
On 3 Lip, 22:32, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:

> Prawdziwi Polacy?

czy ktos poza Slaskiem i Kaszebami kibicuje niemcom?

caly swiat kibicuje rywalom niemcow

aron

Ponieważ występujesz pod nickiem Aron to tak± osobnicz± postawę da się zrozumieć, ale nie mieszaj do tego całego ¶wiata.

Data: 2010-07-04 08:19:12
Autor: AJK
Niemcy - Argentyna
04-07-2010  o godz. 6:02 Aron napisał:

Prawdziwi Polacy?

czy ktos poza Slaskiem i Kaszebami kibicuje niemcom?

caly swiat kibicuje rywalom niemcow

" - No, my! Wszyscy! Cały naród!
- O, cholera... Nie za dużo trochę?"

--
AJK ("...a jutro cały ¶wiat!"?)

Data: 2010-07-04 10:07:46
Autor: Fidelio
Niemcy - Argentyna
Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:a9e512ea-54fe-4cf9-b6f8-cca7f5abeb4ek39g2000yqb.googlegroups.com...
On 3 Lip, 22:32, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:

Prawdziwi Polacy?

czy ktos poza Slaskiem i Kaszebami kibicuje niemcom?

caly swiat kibicuje rywalom niemcow

aron

Tak, bo caly swiat wie, ze graja na tyle dobrze, ze wygraja a kibicowac trzeba slabszym ;-)

Data: 2010-07-04 02:57:49
Autor: Aron
Niemcy - Argentyna
On 4 Lip, 10:07, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

Tak, bo caly swiat wie, ze graja na tyle dobrze, ze wygraja a kibicowac
trzeba slabszym ;-)

wcale nie
np Brazylii ludzie kibicuja nawet wtedy jak jest faworytem
ale to nie Brazylijczycy budowali obozy koncentracyjne

aron

Data: 2010-07-04 11:06:43
Autor: Marek W.
Niemcy - Argentyna
> [...]

np Brazylii ludzie kibicuja nawet wtedy jak jest faworytem
ale to nie Brazylijczycy budowali obozy koncentracyjne

O, wiesz co¶ więcej niż my tutaj! Pisz szybko. Kto¶ z kadry albo ze sztabu reprezentacji budował obóz koncentracyjny??? Kto i który obóz?

Data: 2010-07-04 15:57:00
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Niemcy - Argentyna

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3e6b960c-a95c-415a-a3b7-a4abd3a717a1x27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Jaki to ma zwiazek z tym o czym piszemy?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-04 07:03:04
Autor: Aron
Niemcy - Argentyna
On 4 Lip, 15:57, "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <use...@kihltd.eu>
wrote:

Jaki to ma zwiazek z tym o czym piszemy?

to ze jakby w Polsce ktos rzucil haslo "budujemy obozy koncentracyjne"
to jednemu by sie nie chcialo, drugi by poszedl na piwo, trzeci by
pytal dlaczego akurat dla Zydow, czwarty by powiedzial ze on to
wlasciwie nie wie a u niemcow poszlo haslo i poszli karnie budowac te
obozy bo fuhrer rozkazal trzeba bylo sluchac

aron

Data: 2010-07-04 16:19:18
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Niemcy - Argentyna
Pewna osoba, czyli Aron, oswiadczyla nam oto tak, jak widac ponizej:

wrote:

[...]

W dalszym ciagu piszesz nie na temat.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-04 15:55:58
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Niemcy - Argentyna

[...]

Podasz linka do statystyk o tym mówiacych?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-04 07:04:09
Autor: Aron
Niemcy - Argentyna
On 4 Lip, 15:55, "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <use...@kihltd.eu>
wrote:

Podasz linka do statystyk o tym mówiacych?

chyba jedynym krajem ktory moze lubic Niemcow to Chorwacja a i oni
przeciez kiedys niezle im lanie sprawili
oby teraz Hiszpania to powtorzyla Villa ostatnia nadzieja
niearyjczykow choc to moze Wizygot ale moze nie bo Wizygot nazywalby
sie Rodriguez

aron

Data: 2010-07-04 16:19:46
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Niemcy - Argentyna

wrote:

[...]

Dalej piszesz nie na temat.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-04 16:30:54
Autor: Cavallino
Niemcy - Argentyna
Uzytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisal w wiadomosci news:

Dalej piszesz nie na temat.

I tylko Ty z nim dyskutujesz.
Po jakiego?

Data: 2010-07-04 16:33:13
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Niemcy - Argentyna
Pewna osoba, czyli Cavallino, oswiadczyla nam oto tak, jak widac ponizej:

Uzytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisal w
wiadomosci news:

Dalej piszesz nie na temat.

I tylko Ty z nim dyskutujesz.
Po jakiego?

Wiesz, po wyslaniu dopiero to samo sobie pomyslalem;
sorry...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-04 14:10:34
Autor: outre'
Niemcy - Argentyna
Henryk \Plumski\ Plumowski <usenet@kihltd.eu> napisał(a):

> [...]
>
> czy ktos poza Slaskiem i Kaszebami kibicuje niemcom?
>
> caly swiat kibicuje rywalom niemcow

Podasz linka do statystyk o tym mówiacych?

To trzeba jeĽdzić po stadionach na mecze

Data: 2010-07-04 16:18:15
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Niemcy - Argentyna

Użytkownik " outre'" <outres.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0q4oq$1mc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> caly swiat kibicuje rywalom niemcow

Podasz linka do statystyk o tym mówiacych?

To trzeba jeĽdzić po stadionach na mecze

Trafiłe¶ kul± w płot.
W dalszym ci±gu czekam na statystyki potwierdzaj±ce Twoje zdanie.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-04 17:16:17
Autor: szakas-zwili
Niemcy - Argentyna
 outre' <outres.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Henryk \Plumski\ Plumowski <usenet@kihltd.eu> napisał(a): > > Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci > news:a9e512ea-54fe-4cf9-b6f8-cca7f5abeb4ek39g2000yqb.googlegroups.com...

> To trzeba jeĽdzić po stadionach na mecze

jakby sie tak przyczepic to nie zupelnie caly ,
ale tak bez wyjezdzania to po nieuznanej bramce Anglikom to nawet Afrykanczycy niesmialo cos tam na trybunach dawali do zrozumienia co o tym mysla .
Anglikow rozumiem , maja swoj honor .
Poza tym to bylby cios dla Niemcow jakby tak wszyscy na nich-
jeden juz sie zabil...
A przeciez to nie o to chodzi, tylko zeby troche nabrali madrosci
i nie traktowali reszty jak glupkow

Data: 2010-07-03 18:19:00
Autor: Cavallino
Niemcy - Argentyna
Uzytkownik "Shane McGowan" <zedd@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:

Niemcy - Holandia to bylby final marzen,

Moich na pewno nie.
Hiszpania-Holandia to zdecydowanie ciekawsze rozwiazanie, do tego stopnia, ze bedzie mi obojetne kto wygra.
Niech wygra go ten, kto bedzie gral ladniejsza pilke.

Data: 2010-07-03 18:29:18
Autor: Kokon
Niemcy - Argentyna
Cavallino wrote:
[...]

Jak na razie Niemcy graja najladniejsza.

Pzdr,
Blazej

Data: 2010-07-03 19:21:43
Autor: Cavallino
Niemcy - Argentyna
Użytkownik "Kokon" <kokonik_NOSPAM_@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0nogv$4np$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Może i tak, ale i tak ich nie lubię, za zasługi z przeszło¶ci.

Data: 2010-07-03 20:23:21
Autor: Fidelio
Niemcy - Argentyna
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0nrj3$kvc$1news.onet.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Jakich Niemców, przecież to chłopaki z Gliwic, Opola i Tczewa ;-)

Data: 2010-07-03 21:03:18
Autor: Aron
Niemcy - Argentyna
On 3 Lip, 20:23, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

Jakich Niemc w, przecie to ch opaki z Gliwic, Opola i Tczewa ;-)

No wlasnie - Slazacy Klose i Podolski i Kaszub Trochowski

aron

Data: 2010-07-04 16:43:46
Autor: Cavallino
Niemcy - Argentyna
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:

[...]

Mnie bardziej o piłkarski styl chodziło.
Oczywi¶cie zauważam, że na tle obecnych konkurentów i wygl±daj± i graj± lepiej, ładniej niż kiedy¶.
Ale po latach toporyzmu trochę czasu musi min±ć zanim uznam że to stan stały i warto im pokibicować. ;-)

Data: 2010-07-05 18:45:26
Autor: Smok Eustachy
Niemcy - Argentyna
Dnia Sun, 04 Jul 2010 16:43:46 +0200, Cavallino napisał(a):
/.../
Mnie bardziej o piłkarski styl chodziło. Oczywiście zauważam, że na tle
obecnych konkurentĂłw i wyglÄ…dajÄ… i grajÄ… lepiej, Ĺ‚adniej niĹĽ kiedyĹ›.
Ale po latach toporyzmu trochę czasu musi minąć zanim uznam że to stan
stały i warto im pokibicować. ;-)

Wyczytałem właśnie, ze średnia repry u Niemców to 24 lata. Normalnie szok.

Data: 2010-07-05 20:53:05
Autor: A.
Niemcy - Argentyna

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0t986$cuq$1news.net.icm.edu.pl...

Wyczytałem wła¶nie, ze ¶rednia repry u Niemców to 24 lata. Normalnie szok.

Co wiecej: Podolski w ostatnim wywiadzie mowi, ze nie uwaza swojej druzyny za faworytow meczu z Hiszpania nawet teraz, bo ten zespol byl budowany z mysla o Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie oraz kolejnym mundialu w Brazylii 2014. A mistrzostwa w RPA mialy byc zaledwie przetarciem tej ekipy pod ewentualne przyszle sukcesy.
Od siebie juz: zycze kazdemu (zwlaszcza chlopakom Smudy) takich wprawek i przygotowan:D

Pozdrawiam.

A.

Data: 2010-07-05 22:06:01
Autor: Cavallino
Niemcy - Argentyna
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomości news:i0t986$cuq$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

I to pewnie jest przyczyna ĹĽe tak fajnie grajÄ….

Data: 2010-07-06 21:48:42
Autor: Smok Eustachy
Niemcy - Argentyna
Dnia Mon, 05 Jul 2010 22:06:01 +0200, Cavallino napisał(a):
/../
Wyczytałem właśnie, ze średnia repry u Niemców to 24 lata. Normalnie
szok.

I to pewnie jest przyczyna ĹĽe tak fajnie grajÄ….

Ważniejsze jest, co jest tego przyczyną. Przyczyną jest nie zaleganie szczyli na ławach, tylko zajmowanie czołowych pozycji w swoich klubach, gdzie grają.

Data: 2010-07-03 18:14:56
Autor: Marcin Kasperski
[MS] Niemcy - Argentyna
Shane McGowan <zedd@gazeta.pl> writes:

No i polegl latajacy cyrk Diego Maradony. Niemcy obnazyli wszelkie
niedostatki taktyczne argentynczykow.

Przez jakiś czas znowu będzie wiadomo, że drużyna potrzebuje trenera...

Data: 2010-07-03 18:17:18
Autor: Cavallino
[MS] Niemcy - Argentyna
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87mxu8v8xr.fsfplaton.mekk.waw.pl...
Shane McGowan <zedd@gazeta.pl> writes:

No i polegl latajacy cyrk Diego Maradony. Niemcy obnazyli wszelkie
niedostatki taktyczne argentynczykow.

Przez jakiś czas znowu będzie wiadomo, że drużyna potrzebuje trenera...

Oraz że nie może składać się wyłącznie z graczy (i zadań) ofensywnych, albo defensywnych, potrzebna jest równowaga.

Data: 2010-07-03 19:16:33
Autor: Aman
[MS] Niemcy - Argentyna

Oraz że nie może składać się wyłącznie z graczy (i zadań) ofensywnych, albo defensywnych, potrzebna jest równowaga.

no i w dodatku to musialo tak sie skonczyc , bo argentyna grala bez srodka pomocy. Maradona mogl chocby Verona wpuscic on cos tam potrafi porozgrywac

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-07-03 17:52:34
Autor: tomus_king
[MS] Niemcy - Argentyna

> Oraz że nie może składać się wyłącznie z graczy (i zadań)
ofensywnych
, albo > defensywnych, potrzebna jest rĂłwnowaga.

no i w dodatku to musialo tak sie skonczyc , bo argentyna grala bez srodka pomocy. Maradona mogl chocby Verona wpuscic on cos tam potrafi porozgrywac

Teraz można gdybać czemu do RPA nie pojechali Cambiasso czy Zanetti. Z drugiej strony maj±c takiego trenera Argentyna i tak daleko doszła. --

Data: 2010-07-04 13:14:42
Autor: Jan Strybyszewski
[MS] Niemcy - Argentyna
Marcin Kasperski pisze:
Shane McGowan <zedd@gazeta.pl> writes:

No i polegl latajacy cyrk Diego Maradony. Niemcy obnazyli wszelkie
niedostatki taktyczne argentynczykow.

Przez jakiś czas znowu będzie wiadomo, że drużyna potrzebuje trenera...

Tutaj to widac wyraznie. Holandia w I polowie dostawala becki od Brazylii i nagle w przerwie pare slow od trenera i zupelnie inny mecz.

Argetyna powinna po I polowie zmienic styl .... a nie klepac to samo

[MS] Niemcy - Argentyna