Niemcy GMBH

Data: 2015-08-18 20:53:49
Autor: silvio balconetti
Niemcy GMBH
Am 17.08.2015 um 07:51 schrieb Chiron:
Wiem, że było- sam pisałem. No ale może ktoś mieszkający w Niemczech
Spółka z o.o. mógłby się odnieść?

https://www.youtube.com/watch?v=xXXzbwCsDx4

--

Chiron

Nudzilem sie wyjatkowo w pracy i pomyslalem, ze na to, zeby zanudzac Polakow problemem czy RFN istnieje czy nie, musial wpasc ktos obcy. Przypomnialo mi sie ze widzialem kiedys w ksiegarni lub w jakims katalogu tytul w rodzaju "Deutschland GmbH" lub "BRD GmbH", wiec poszukalem i cos znalazlem.
Jest strona pt. "Wahrheiten.org", ktorej prowadzacy zajmuje sie mniej tytulowa "prawda", a bardziej klasyfikacja i ujawnianiem rozmaitych "klamstw", dotyczycych np. klimatu, raka, szczepien, ropy naftowej, 9/11, pieniedzy, ewolucji, BRD, energii, problemow swiatowego rzadu, nedzy, azylu, korupcji, tajnej armii itd. Zycia sie starczy, zeby to wszystko przeczytac. A autor poleca tez mase ksiazek w temacie. Ciekawe jest tez ze mimo kwestionowania istnienia panstwa niemieckiego i jego konstytucji gosc powoluje sie na artykul 5 konstytucji o wolnosci slowa. No coz, nic nie wiadomo, a moze istnieje? ;-)
http://www.wahrheiten.org/

Inna strona wspominajaca o "BRD GmbH" to http://equapio.com/ tez niestety po niemiecku. Autorzy zajmuja sie przemianami swiadomosci, krytyka NWO, spirytyzmem, nowymi energiami, polityka, gospodarka, finansami, a lista artykulow i doniesien obejmuje np. deklaracje wojny przez George'a Friedmana ze Stratforu, zydowska II wojne swiatowa, klub Bilderberga, 9/11, dobrego Kadafiego, Putina jako marionetke swiatowych finansistow itd. Reklamuja tez moje ulubione wydawnictwo KOPP (mam pare ich ksiazek), w ktorym pisze m.in. EvD (Erich von Däniken, mam jego autograf!), wydaje ksiazki o UFO, Area 51 (bylem tam!), rzekomym ladowaniu na Ksiezycu, propagujace wegane jedzenie, tepiace bledy dietetyczne, demaskujace coca cole, negujace zwiazek HIV z AIDS, chwalace kokaine, jod i koperek (ten na wiaterek).
Wiem teraz kto stoi za tym filmikiem i gdzie moge dalej ksztalcic sie w krytycznym mysleniu. Albo i nie, i trwac w bledzie. ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-08-18 21:04:54
Autor: Chiron
Niemcy GMBH

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:d3hd9tFpb62U1mid.individual.net...
[...]

Dzięki- choć też już trochę znalazłem- np o facecie, co założył państwo w Niemczech (wypowiadają się też jego znajomi). Piszesz o nim powyżej.
 Jeśli chodzi o film- to typowy głos syntezatora mowy (chyba "Jacek").

--

Chiron

Niemcy GMBH