Niemcy - Ghana

Data: 2010-06-23 21:06:18
Autor: Fidelio
Niemcy - Ghana
Czy czasem Lahm nie obronił piłki ręką stojąc przy słupku?

W podobnej sytuacji w innym meczu była czerwona kartka i karny.

Data: 2010-06-23 21:21:48
Autor: Cavallino
Niemcy - Ghana
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:hvtlvc$vse$1news.onet.pl...
Czy czasem Lahm nie obronił piłki ręką stojąc przy słupku?

Oczywiście że obronił.

W podobnej sytuacji w innym meczu była czerwona kartka i karny.

Tak jest, Keewell wyleciał, powinien i Lahm.
To ta sama grupa nawet jest.

Data: 2010-06-23 12:27:12
Autor: Rowerex
Niemcy - Ghana
On 23 Cze, 20:21, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U ytkownik "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> napisa w wiadomo cinews:hvtlvc$vse$1news.onet.pl...

> Czy czasem Lahm nie obroni pi ki r k stoj c przy s upku?

Oczywi cie e obroni .

> W podobnej sytuacji w innym meczu by a czerwona kartka i karny.

Tak jest, Keewell wylecia , powinien i Lahm.
To ta sama grupa nawet jest.

Wyleci po przerwie, jak sędzia przeczyta ten wątek ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-06-23 21:56:30
Autor: Meehoo
Niemcy - Ghana
Dnia Wed, 23 Jun 2010 21:06:18 +0200, Fidelio napisał(a):

Czy czasem Lahm nie obronił piłki ręką stojąc przy słupku?

W podobnej sytuacji w innym meczu była czerwona kartka i karny.

Jak dla mnie nie była to ręka do ogwizdania. Ruchu w stronę piłki samą ręką
nie było...

Pozdro

--
Meehoo

Data: 2010-06-23 22:23:18
Autor: Hades
Niemcy - Ghana
Takiej murzynskiej nieskutecznosci to az sie nie chce ogladac.
Brak umiejetnosci, straszliwa nieporadnosc az szkoda pisac.
AM

Niemcy - Ghana