Niemcy: Następny dzienny rekord 2620

Data: 2020-10-01 15:04:07
Autor: Zexon
Niemcy: Następny dzienny rekord 2620
Data: 2020-10-01 23:12:20
Autor: boukun
Niemcy: Następny dzienny rekord 2620
W dniu 01.10.2020 o 23:04, Zexon pisze:
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Mam takie przeczucie, że z rana Polska będzie miała coś koło tego, oczywiście ofiar śmiertelnych więcej, jak to się dzieje od dłuższego czasu.

--
boukun

Data: 2020-10-01 15:17:34
Autor: Zexon
On 10/1/2020 15:12, boukun wrote:
W dniu 01.10.2020 o 23:04, Zexon pisze:
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Mam takie przeczucie,

Kogo obchodzą twoje przeczucia antypolski folksdojczu.

Data: 2020-10-01 23:22:57
Autor: boukun
W dniu 01.10.2020 o 23:17, Zexon pisze:
On 10/1/2020 15:12, boukun wrote:
W dniu 01.10.2020 o 23:04, Zexon pisze:
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Mam takie przeczucie,

Kogo obchodzą twoje przeczucia antypolski folksdojczu.
Warto się nad tym zastanowić.

--
boukun

Data: 2020-10-02 12:53:26
Autor: boukun
W dniu 01.10.2020 o 23:12, boukun pisze:

https://www.worldometers.info/coronavirus/
Mam takie przeczucie, że z rana Polska będzie miała coś koło tego, oczywiście ofiar śmiertelnych więcej, jak to się dzieje od dłuższego czasu.

No i moje przeczucie mnie nie zawiodło
Polska dzisiaj z rana
+2292 i +27 zgony.

Co pan teraz na to powie, panie Zexon?

--
boukun

Data: 2020-10-03 19:49:31
Autor: Budzik
Niemcy: Następny dzienny rekord 2620
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

[...]

Trzeba pamietac ze w Niemczech ponad 2 x wiecej luda...
Jestesmy w czarnej dupie :(

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2020-10-03 13:59:50
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy: Następny dzienny rekord 2620
sobota, 3 października 2020 o 21:49:33 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik boukun bou...@gmail.com ...
>>> https://www.worldometers.info/coronavirus/ >> Mam takie przeczucie, że z rana Polska będzie miała coś koło >> tego, oczywiście ofiar śmiertelnych więcej, jak to się dzieje od >> dłuższego czasu. >> > No i moje przeczucie mnie nie zawiodło > Polska dzisiaj z rana > +2292 i +27 zgony. > > Co pan teraz na to powie, panie Zexon?
Trzeba pamietac ze w Niemczech ponad 2 x wiecej luda... Jestesmy w czarnej dupie :( -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter" Karol Irzykowski
Jeśli się liczy na milon mieszkańców to nie jesteśmy w czarnej dupie.  Mamy dwa razy mniej zmarłych niż niemcy i prawie 13 razy mniej niż Belgia.

Data: 2020-10-03 14:29:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 3 października 2020 22:59:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
Jeśli się liczy na milon mieszkańców to nie jesteśmy w czarnej dupie.  Mamy dwa razy mniej zmarłych niż niemcy.

I mamy od Niemiec dwa razy mniej obywateli.

--
Bruno

Data: 2020-10-03 14:43:02
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 3 października 2020 o 23:29:27 UTC+2 bru...@interia.pl napisał(a):
W dniu sobota, 3 października 2020 22:59:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał: > sobota, 3 października 2020 o 21:49:33 UTC+2 Budzik napisał(a): > > Użytkownik boukun bou...@gmail.com ... > > >>> https://www.worldometers.info/coronavirus/ > > >> Mam takie przeczucie, że z rana Polska będzie miała coś koło > > >> tego, oczywiście ofiar śmiertelnych więcej, jak to się dzieje od > > >> dłuższego czasu. > > >> > > > No i moje przeczucie mnie nie zawiodło > > > Polska dzisiaj z rana > > > +2292 i +27 zgony. > > > > > > Co pan teraz na to powie, panie Zexon? > > Trzeba pamietac ze w Niemczech ponad 2 x wiecej luda... > > Jestesmy w czarnej dupie :( > > > > -- > > Pozdrawia... Budzik > > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") > > "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter" > > Karol Irzykowski
> Jeśli się liczy na milon mieszkańców to nie jesteśmy w czarnej dupie. Mamy dwa razy mniej zmarłych niż niemcy.. I mamy od Niemiec dwa razy mniej obywateli. -- Bruno
A jakie to ma znaczenie ze mamy dwa razy mniej ludzi jak się liczy na milion?

Data: 2020-10-03 16:28:17
Autor: japanizer
On Sunday, October 4, 2020 at 6:43:03 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
A jakie to ma znaczenie ze mamy dwa razy mniej ludzi jak się liczy na milion?

Nie dwa razy mniej, a 1,65 razy.
Dwa razy mniej było trzy tygodnie temu.
A cztery razy mniej było w sierpniu.

Data: 2020-10-04 09:59:46
Autor: Budzik
Niemcy: Następny dzienny rekord 2620
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jeśli się liczy na milon mieszkańców to nie jesteśmy w czarnej
dupie.  Mamy dwa razy mniej zmarłych niż niemcy i prawie 13 razy
mniej niż Belgia.

Ja mowie o aktualnej sytuacji a nie o liczeniu od poczatku pandemii.
Teraz widać duzy wzrost a jak po kilku dniach juz słychac pierwsze głosy o zapełnianych szpitalach to mnie to martwi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2020-10-03 16:26:05
Autor: japanizer
On Friday, October 2, 2020 at 6:04:09 AM UTC+9, Zexon wrote:
https://www.worldometers.info/coronavirus/

P. Zexon, znowu od tego ruskiego samogonu pomyliły się panu kolumny i wiersze w tabelce.

Więc pomogę - zgony za ostatni dzień:

Poland +34
Germany +1

No i w pańskiej rodzimej Rosji: +174