Niemcy-Polska 2:3

Data: 2016-01-10 09:30:09
Autor: Stachu Chebel
Niemcy-Polska 2:3
Nie³atwy mecz, brawo siatkarze i brawo nasi kibice! Podoba³ mi siê napis jaki trzymali nasi kibice: "Protect Your Women Not Our Democracy" !!

Data: 2016-01-10 18:35:28
Autor: A. Filip
Niemcy-Polska 2:3
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Niełatwy mecz, brawo siatkarze i brawo nasi kibice! Podobał mi się napis jaki
trzymali nasi kibice: "Protect Your Women Not Our Democracy" !!

Dlaczego Niemcy nie mają iść po linii najmniejszego oporu tak jak Volkswagen? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.

Data: 2016-01-10 19:43:02
Autor: MarkWoydak
Niemcy-Polska 2:3
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+a33l45myvf-g1a0@wp.eu...
[...]

Tzw. afera WV zaczęła się od tego, że podwykonawcy z niektórych krajów m.in. i z PL w filtr cząstek stałych zamiast platyny pakowali mieszankę srebra i cholera wie czego. WV testy przeprowadzał na oryginalnych elementach. Tak więc zamiast skakać z radości pomysłałbyś trochę. W oczekiwaniu na wyzwiska...

Mark Woydak

Data: 2016-01-10 19:51:58
Autor: mkarwan
Niemcy-Polska 2:3

Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.it> napisał w wiadomości news:n6u8tn$6v0$7news.albasani.net...
[...]

Masz na to jakieś dowody czy po prostu kłamiesz?

Data: 2016-01-10 19:56:36
Autor: MarkWoydak
Niemcy-Polska 2:3

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5692a84e$0$22833$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Për të folur me ju, unë duhet të zbresin në nivelin e hendek.

Mark Woydak

Data: 2016-01-12 14:12:26
Autor: mkarwan
Niemcy-Polska 2:3
Użytkownik "MarkWoydak" <m.woydak@forest.gmx.it> napisał w wiadomości news:n6u9jc$86q$3news.albasani.net...
[...]

Czyli kłamiesz "pisllëku i hendek"

Data: 2016-01-10 19:57:59
Autor: A. Filip
Volkswagen. The Cheat. [was: Niemcy-Polska 2:3]
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.it> pisze:
[...]

trochÄ™. W oczekiwaniu na wyzwiska...
Mark Woydak

Czyli *według ciebie* Niemiecki Volkswagen nie "zmodyfikował" oprogramowania
swoich samochodów by _oszukiwało_ na testach zanieczyszczania środowiska a
kontrole jakości to ma już całkowicie o kant dupy potłuc? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Kto mówi, sieje, kto sÅ‚ucha, żniwuje.  (PrzysÅ‚owie argentyÅ„skie)

Data: 2016-01-10 20:05:25
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+zf81u3rqof-g1a0@wp.eu...
[...]

Dokładnie tak. Niemcy są szczególnie wrażliwi na punkcie ochrony środowiska. Zauważ, że "afera" nie zaczęła się w Niemczech. Krecią robotę zrobili "podwykonawcy".

Mark Woydak

Data: 2016-01-10 20:07:45
Autor: u2
W dniu 2016-01-10 o 20:05, MarkWoydak pisze:
Dokładnie tak. Niemcy są szczególnie wrażliwi na punkcie ochrony
środowiska. Zauważ, że "afera" nie zaczęła się w Niemczech. Krecią
robotÄ™ zrobili "podwykonawcy".

serio pajdziu to ty pisales wadliwe oprogramowanie dla VW ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-10 20:19:12
Autor: u2
Volkswagen. The Cheat. [was: Niemcy-Polska 2:3]
W dniu 2016-01-10 o 20:11, MarkWoydak pisze:
pada gad!

ano pajdziu testowanie spalin VW pada pada:)

Data: 2016-01-10 21:48:13
Autor: dante
Dnia Sun, 10 Jan 2016 20:07:45 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Wadliwie to Maruś'ia jakiś czas temu pisała swojego nicka przez VV.

Data: 2016-01-12 01:29:52
Autor: dante
Dnia Mon, 11 Jan 2016 08:19:43 +0100, MarkWoydak napisał(a):

[...]

Ja, ja VV... das Auto... .
MaruÅ›'iu Wondak.

Data: 2016-01-10 20:18:21
Autor: A. Filip
"Volkswagen Does Cheat" :-)
"MarkWoydak" <m.woydak@forest.gmx.it> pisze:
[...]

AFAIR Firma Bosh która napisała Volkswagenowi oszukańcze oprogramowanie zapewniła sobie
dupochron na piÅ›mie że nie  jest ono przeznaczone do seryjnych samochodów :-)
AFAIR _Niemiecki_ Volkwagen najgorzej wychodzi na tym ile musieli
wcisnąć do swoich samochodów po by oszukańcze oprogramowanie mogło zapewnić "niemiecką czystość spalin" - jak dla mnie to może być "przypadkiem" tylko w
przychylnym sÄ…dzie.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Ucz siÄ™ z dzieciÄ™cych słów.  (PrzysÅ‚owie kurdyjskie)

Data: 2016-01-10 20:21:28
Autor: u2
"Volkswagen Does Cheat" :-)
W dniu 2016-01-10 o 20:18, A. Filip pisze:
[...]

pajdziu pisal oprogramowanie dla Bosch ? o boshhh:)))

Data: 2016-01-10 20:27:22
Autor: A. Filip

http://www.detroitnews.com/story/business/autos/foreign/2015/12/15/bosch-role-vw-diesel-scandal-reviewed-prosecutors/77375970/

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
GÅ‚upi marzy o bogactwie, a mÄ…dry o szczęściu.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2016-01-11 08:23:12
Autor: MarkWoydak
"Volkswagen Does Cheat" :-)
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+upm0q0ymef-g1a0@wp.eu...
[...]

"Afera" dotyczyła seryjnie produkowanych samochodów. Cała ta zagrywka miała na celu udupienie WV przez konkurencję. Zauważ, że wszystko nagle ucichło.

Mark Woydak

Data: 2016-01-10 19:40:07
Autor: MarkWoydak
Niemcy-Polska 2:3
U¿ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:3bbda62e-1674-4653-b59e-ccd8d1260217googlegroups.com...
Nie³atwy mecz, brawo siatkarze i brawo nasi kibice! Podoba³ mi siê napis jaki trzymali nasi kibice: "Protect Your Women Not Our Democracy" !!

Jacy wy jeste¶cie naiwni.

Mark Woydak

Data: 2016-01-10 19:52:21
Autor: mkarwan

[...]