Niemcy: Rekord nowych zachorowań +2170

Data: 2020-09-17 16:00:09
Autor: Zexon
Niemcy: Rekord nowych zachorowań +2170
Niemcy dzisiaj Rekord nowych zachorowań +2170 a 9455 zmarło
https://www.worldometers.info/coronavirus/

Data: 2020-09-18 00:10:30
Autor: u2
W dniu 18.09.2020 o 00:00, Zexon pisze:
Niemcy dzisiaj Rekord nowych zachorowań +2170 a 9455 zmarło
https://www.worldometers.info/coronavirus/

w sumie nie tak dużo zmarło, ofiar tyle ile na zwykłą grypę umiera, nowych zgonów 6

Data: 2020-09-17 15:45:48
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 18 września 2020 o 00:10:32 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
w sumie nie tak dużo zmarło, ofiar tyle ile na zwykłą grypę umiera, nowych zgonów 6
Mógłbyś dać źródło informacji że u Szwabów rocznie na grypę umiera prawie 10000. W Polsce w rekordowym sezonie grypowym 19-20 umarło coś tak że 140 osób. W nierekordowych sezonach umieralo około 70 osób. Ze względu na polską rację stanu takie 10000 było by dobrym wynikiem, chociaż mógłby być jeszcze lepszy.

Data: 2020-09-18 09:05:05
Autor: u2
[...]

w samej Polsce umiera rocznie 6500 osób na zwykłą grypę, w Niemczech, które mają dwa razy więcej ludności z całą pewnością więcej

https://www.medexpress.pl/na-grype-umiera-w-polsce-100-razy-wiecej-ludzi-niz-to-wynika-z-oficjalnych-danych/77710

Estymacje na podstawie europejskich danych z FLUMOMO wskazują, że w Polce co roku z powodu grypy umiera ok. 6500 osób powyżej 65 roku życia, co oznaczałoby bardzo duże niedoszacowanie danych publikowanych w Polsce.

Data: 2020-09-18 06:26:35
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 18 września 2020 o 09:05:45 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
w samej Polsce umiera rocznie 6500 osób na zwykłą grypę, w Niemczech, które mają dwa razy więcej ludności z całą pewnością więcej https://www.medexpress.pl/na-grype-umiera-w-polsce-100-razy-wiecej-ludzi-niz-to-wynika-z-oficjalnych-danych/77710 Estymacje na podstawie europejskich danych z FLUMOMO wskazują, że w Polce co roku z powodu grypy umiera ok. 6500 osób powyżej 65 roku życia, co oznaczałoby bardzo duże niedoszacowanie danych publikowanych w Polsce.
Informacja jest z takich co od kilku dni telewizornie rozprzestrzeniają.  Na Antarktydzie oderwał się kawał lodowca wielkości Radomia. Ale nie mówią że Antarktyda ma 14 milionów kilometrów kwadratowych powierzchni. Do tego że teraz od stu lat poziom wody w oceanach podnosi się ok 1mm rocznie a za chwilę jakiś kretyn twierdzi że do 2100 roku poziom wzrośnie minimum o siedem metrów. Dane że w Polsce na grypę umiera rocznie około stu osób pochodzą z GUSu. Lekarze nie mają żadnego interesu w tym żeby fałszować statystyki. System jest tak zbudowany ze o każdy zanim go zakopią powstaje dokument dlaczego zostanie zakopany. W artykule do którego dałeś link powołują się na organizację która nie współpracuje z Polską.

Data: 2020-09-18 15:31:31
Autor: u2
Niemcy: Rekord nowych zachorowań +2170
Informacja jest z takich co od kilku dni telewizornie rozprzestrzeniają.

nie ściemniaj, dzisiaj w tiwi podali, że znowu kilku umarło na COVID-19, ale nie podali, że dziennie umiera średnio 1200 polskich obywateli

Data: 2020-09-18 07:28:27
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 18 września 2020 o 15:31:34 UTC+2 u2 napisał(a):
> Informacja jest z takich co od kilku dni telewizornie rozprzestrzeniają.
nie ściemniaj, dzisiaj w tiwi podali, że znowu kilku umarło na COVID-19, ale nie podali, że dziennie umiera średnio 1200 polskich obywateli
A kiedykolwiek ktoś podawał w tv ile ludzi dziennie umiera w Polsce? Ty powolales się na organizację która nie ma przedstawicielstwa w Polsce i z nikim w Polsce nie współpracuje. W statystykach w nieboszczykami trudno coś zmanipulować jeśli idzie o ich liczbę. Potrwa jeszcze kilka miesięcy zanim będą dane za rok. Z danych ze świata wynika że tam gdzie się zakończył sezon grupowy mają ogromny spadek zachorowań na grypę.  W Polsce z danych cząstkowych zaczyna wychodzić ze sporo spadnie ilość zachorowań na żółtaczkę. O ile żółtaczkę da się logicznie wytłumaczyć bo to choroba brudnych rąk i brudasy dużo częściej odkażają sobie ręce przy okazji wchodzenia do sklepów itp to jak wytłumaczyć spadek ilości zawałów i wylewów. A też jest mniej. Chyba tylko tak że ludzie rzadziej chodzą do lekarzy i w związku z tym lekarze popełniają mniej błędów.

Data: 2020-09-18 16:32:13
Autor: u2
[...]

ale już przyczyny mogą być nieznane, bo nie zawsze się robi sekcję zwłok, regułą jest nierobienie sekcji, bo to kosztuje, no i często rodzina nie życzy sobie

Data: 2020-09-18 09:28:17
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 18 września 2020 o 16:32:16 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
ale już przyczyny mogą być nieznane, bo nie zawsze się robi sekcję zwłok, regułą jest nierobienie sekcji, bo to kosztuje, no i często rodzina nie życzy sobie
Rodzina nie ma nic do gadania. Ludzie i nieboszczycy są państwowi.. Po co się udzielasz jak nie masz zielonego pojęcia o procedurach związanych z tym jak ktoś odwala kite?

Data: 2020-09-18 18:57:54
Autor: u2
[...]

nie ma czegoś takiego jak obowiązkowa sekcja zwłok chorego na grypę :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sekcja_zw%C5%82ok

Na mocy prawa, bez względu na brak zgody danej osoby na przeprowadzenie sekcji po śmierci, autopsji powinny zostać poddane zwłoki:

     niemowlęcia
     kobiety w ciąży i połogu
     chorego, który zmarł przed upływem 12 godzin od przyjęcia do szpitala lub w drodze do niego
     wszystkie przypadki śmierci gwałtownej (będącej skutkiem urazu)[1].

Data: 2020-09-18 10:04:02
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 18 września 2020 o 18:58:30 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
nie ma czegoś takiego jak obowiązkowa sekcja zwłok chorego na grypę : https://pl.wikipedia.org/wiki/Sekcja_zw%C5%82ok Na mocy prawa, bez względu na brak zgody danej osoby na przeprowadzenie sekcji po śmierci, autopsji powinny zostać poddane zwłoki: niemowlęcia kobiety w ciąży i połogu chorego, który zmarł przed upływem 12 godzin od przyjęcia do szpitala lub w drodze do niego wszystkie przypadki śmierci gwałtownej (będącej skutkiem urazu)[1].
Cały artykuł zacytuj albo daj tylko linka żeby każdy kogo to zainteresuje poznał całość a nie tylko to co sugerujesz.

Data: 2020-09-18 19:47:57
Autor: u2
[...]

zacytowałem istotny fragment encyklopedii, nie ma potrzeby cytować całej encyklopedii

jest duża ciemna liczba przyczyn zgonów, z prostej przyczyny, nie ma obowiązku przeprowadzania sekcji zwłok, a rodzina nie zgłasza obiekcji do prokuratora

Data: 2020-09-18 11:32:05
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 18 września 2020 o 19:48:00 UTC+2 u2 napisał(a):
zacytowałem istotny fragment encyklopedii, nie ma potrzeby cytować całej encyklopedii jest duża ciemna liczba przyczyn zgonów, z prostej przyczyny, nie ma obowiązku przeprowadzania sekcji zwłok, a rodzina nie zgłasza obiekcji do prokuratora
Weź przestań opowiadać głupoty. Dowiedz się jak wyglada procedura  z nieboszczykami a potem się udzielaj. Rodzina nie ma nic do tego czy będzie robiona sekcja. Może poprosić ale i tak decyzja należy do prokuratury. Każdy zgon jest zgloszony do prokuratury. Nawet taki że ktoś umarł ze starości.

Data: 2020-09-18 20:41:42
Autor: u2
Niemcy: Rekord nowych zachorowań +2170
  Rodzina nie ma nic do tego czy będzie robiona sekcja.

ma, jeśli ma podejrzenia że nieboszczyk zszedł z czyjąś pomocą to prokurator nie ma wyjścia tylko zarządza sekcję

Data: 2020-09-18 12:20:47
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 18 września 2020 o 20:42:04 UTC+2 u2 napisał(a):
> Rodzina nie ma nic do tego czy będzie robiona sekcja.
ma, jeśli ma podejrzenia że nieboszczyk zszedł z czyjąś pomocą to prokurator nie ma wyjścia tylko zarządza sekcję
Masz rację. W tym jednym przypadku, że rodzina uznała że do śmierci mogły się przyczynić osoby trzecie, na wniosek rodziny o ile prokurator sam tego nie zauważy każe zrobić c sekcje. Albo nie każe zrobić sekcji. Ocena należy do prokuratora. A teraz napisz co to ustalenie wniosło do ilości zgonów z powodu grypy.

Data: 2020-09-18 21:38:13
Autor: u2
Niemcy: Rekord nowych zachorowań +2170
  A teraz napisz co to ustalenie wniosło do ilości zgonów z powodu grypy.

zwracam uwagę, że regułą jest nierobienie sekcji, bo n.p. denat umarł, trochę pokasłał i był zszedł, dlatego przyczyna naturalna, a nie grypa

Data: 2020-09-18 14:35:26
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 18 września 2020 o 21:38:16 UTC+2 u2 napisał(a):
> A teraz napisz co to ustalenie wniosło do ilości zgonów z powodu grypy.
zwracam uwagę, że regułą jest nierobienie sekcji, bo n.p. denat umarł, trochę pokasłał i był zszedł, dlatego przyczyna naturalna, a nie grypa
Nie masz zielonego pojęcia w związku z czym Twoje zwracanie uwagi nic nie wnosi do tematu. To co napisałeś to tylko Twoje praktycznie niczym nie poparte zdanie. I niech tak zostanie.

Data: 2020-09-19 00:21:47
Autor: u2
Niemcy: Rekord nowych zachorowań +2170
Nie masz zielonego pojęcia

zieloni to są komuszki

Data: 2020-09-27 17:59:44
Autor: Budzik
Niemcy: Rekord nowych zachorowań +2170
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Każdy zgon jest zgloszony do prokuratury. Nawet taki że ktoś umarł
ze starości.
Ze co?
Chcesz powiedziec ze prokuratura codziennie zajmuje sie 1100 zgonów rozpatrując czy zrobić sekcje, czy sa podejrzani etc?

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2020-09-27 11:44:15
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 27 września 2020 o 19:59:46 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> Każdy zgon jest zgloszony do prokuratury. Nawet taki że ktoś umarł > ze starości. >
Ze co? Chcesz powiedziec ze prokuratura codziennie zajmuje sie 1100 zgonów rozpatrując czy zrobić sekcje, czy sa podejrzani etc? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Obdarowany mówi dziękuję, a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish
Tak Budzik. Wszystkie 1100 zgonów dziennie przechodzi przez prokuratury i tylko na podstawie zgody prokuratury może odbyć sie pogrzeb. W Polsce jest ok 350 oddziałów prokuratury i prawie 6000 prokuratorów. Wypadają trzy sprawy na dobę na oddział prokuratury. Dużo? Codziennie jacyś wybrani z tych sześciu tysięcy prokuratorów dostają wykaz zgonów na podległym im terenie. I codziennie wydają zgody na zakopanie, nakazują przeprowadzenie sekcji zwłok jeśli mają jakieś podejrzenia. Widzisz coś dziwnego w tym że kogoś co ma 82 lata też może ktos zamordować? Przy zabójstwie albo morderstwie nie ma kryterium wieku że się nie sprawdza. Wnuczek może udusić poduszka babcie żeby mieć jej rentę na dopalacze. Jaka trzeba mieć szczupła głowę żeby wykombinować że 1100 zgonów dziennie na kraj wielkości Polski jest nie do ogarnięcia przez prokuratury rejonowe?

Data: 2020-09-27 21:59:43
Autor: Budzik
> [...]

szczupła głowę żeby wykombinować że 1100 zgonów dziennie na kraj
wielkości Polski jest nie do ogarnięcia przez prokuratury

Nie, nie twierdze, ze nie da sie zamordowac.
Raczej ze podejrzenie takiego zamordowania mogłoby wyjsc od kogoś stwierdzajacego zgon czyli pracownika szpitala, policjanta, osoby z firmy pogrzebowej.
Ale nie twierdze ze nie masz racji, zdziwiłem sie i wolałem się upewnic.

Czy mozesz coś wiecej powiedziec o tej procedurze?
Kto zgłasza do prokuratury? Na jakiej podstawie prokurator wydaje badz nie wniosek o sekcje?
Kto dostaje odpowiedz? Rodzina?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2020-09-27 16:27:04
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 27 września 2020 o 23:59:45 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >> > Każdy zgon jest zgloszony do prokuratury. Nawet taki że ktoś >> > umarł ze starości. >> > >> Ze co? >> Chcesz powiedziec ze prokuratura codziennie zajmuje sie 1100 >> zgonów rozpatrując czy zrobić sekcje, czy sa podejrzani etc?
> [...]
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze, to znaczy, że coś przeoczyłeś." Ed Murphy
Ponieważ ludzie są państwowi jak znaki drogowe to rodzina nie ma nic do gadania. Kilka przykladow. Znajdują kogoś kto umarł na ulicy.  Przyjeżdza lekarz zwany z angielska koronerem wystawia kartę zgonu. Jeśli przyczyna śmierci jest nieznana to robi taka uwagę w dokumentach chociaż nie musi. Nie zawsze przyczyną śmierci w takiej sytuacji musi być nieznana. Może po kimś przejechać się czternasto tonowa ciężarówka i jest ta np na monitoringu miejskim. Zrobią badanie na okoliczność alkoholu. Ale to  ze sprawa smierci nie ma nic wspólnego raczej z ustaleniem winnego. Następny przykład a raczej dwa przykłady. Umiera młody człowiek we własnym łóżku w domu. Przyjeżdża pogotowie , dedukuje że ktoś go znalazł i zadzwonił, przyjeżdżają sprawdzają że nie żyje i odjeżdżają ale powiadamiają policję. Ta powiadamia koronera. Koroner ma określić przyczynę śmierci. Kontaktuje się jeśli ma taką możliwość z przychodnia i lekarz u którego zmarły był zarejestrowany udostępnia dokumentację medyczną. W takiej sytuacji sekcja będzie na 99,999%. Umiera we własnym łóżku ktoś kto ma 84 lata. Przyjeżdżają takie same ekipy jak poprzednio. Ale zamiast koronera może być lekarz z przychodni rejonowej w której leczył się zmarły. Jak nie zobaczy śladów duszenia, wbitego noża i wie że chorował na serce, cukrzycę itp to wystawia kartę zgonu bez żadnego wpisu o przyczynie śmierci albo że z przyczyn naturalnych. W przypadku jak kogoś zawieźli, czy sam poszedł, do szpitala to chyba jeśli umrze w przeciągu 12 godzin to sekcja jest zawsze. Sa jeszcze że trzy przypadki że jak umrze w szpitalu to sekcja jest zawsze. Jeśli umrze w szpitalu i jeśli przyczyna śmierci będzie znana, przywieźli chorego na raka w stanie terminalnym to też jest to przesłanka do nierobienia sekcji z powodów kryminalnych. Ale szpital może zarządzić sekcje jeśli uzna ze sekcja może coś wnieść do stanu wiedzy. Stan terminalny to również sytuacja że choroba nieznana itp. wtedy sekcja będzie zrobiona. Do prokuratury są wysłane dwie listy. Jedna ze znanymi przyczynami śmierci druga z budzącymi wątpliwości zwłaszcza jeśli by zachodziło podejrzenie że śmierć nie była naturalna. Reszta zależy od prokuratura czy wyrazi zgode na pogrzeb czy każe robić dodatkowe czynności czy jak to się u nich nazywa. Prokurator może zarządzić sekcje u tych z listy ze znanymi przyczynami. Nikt mu tego zabronić nie może. Dla prokuratora przesłanka do zrobienia sekcji u kogoś z listy pierwszej może być żarliwą prośba rodziny o nierobienie sekcji. Podsumowując. To czy sekcja nie będzie robiona w żadnym stopniu nie zależy od rodziny. Oczywiście może zaistnieć przypadek że jak ktoś z rodziny uzna że nie była to śmierć naturalna to może to zgłosić. W takiej sytuacji mogą zrobić sekcje ale nie muszą. Bo to co dla laika jest nienaturalne dla fachowca od nieboszczyków może nie budzić żadnych wątpliwości. Poza tym jakie znaczenie dla nieboszczyka ma to czy go przed zakopaniem albo spaleniem pokroją w plasterki albo nie pokroją. Że członkowie rodziny będą mieli lepsze samopoczucie. Gówno to obchodzi nieboszczyka bo jego nic nie obchodzi. Członkowie rodziny niech zrobią rachunek sumienia czy w stosunku do ojca co zostawił spory spadek zawsze byli w porządku. No chyba że jak w przypadku faceta co się kiwał nad grobem żony i cichutko powtarzał rita, ritaa, ritaaa. Ludzie między sobą zaczęli mówić że ona Helena była a nie Rita. A jak poszli to wdowiec z uśmiechem na twarzy rita tita, rita tita, rita tita.
Oczywiście ktoś może mi zarzucić że coś zbyt uproscilem itp. Takie procedury to wiele stron maszynopisu zajmują. Na bank są regulowane ustawami a nie kaprysem rodziny. Ogólnie należy przyjąć że sekcja jest robiona zawsze i że istnieją odstępstwa od tej reguły a nie że sekcja nie jest robiona nigdy z wyjątkiem kilku odstepstw z których najważniejszym jest podejrzenie rodziny.

Data: 2020-09-30 18:59:53
Autor: Budzik
[...]

tu pisza zupełnie coś innego:
https://wyborcza.pl/nekrologi/1,101500,19916514,policja-i-prokuratura-
smierc-w-niejasnych-okolicznosciach.html

Ze co do zasady, jak lekarz nie ma podejrzen to po prostu wystawia akt zgonu a tylko jezeli cos mu nie gra to zawiadamia prokurature / policje...

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2020-09-30 12:25:30
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 30 września 2020 o 20:59:55 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE
Nie Budzik. Każdy zgon jest podejrzany. Lekarz może być w zmowie, może być szantażowany, może sobie zrobic z morderstw źródło dochodu. Dlatego niezależna od medycyny instytucja ma głos decydujący. Poza tym widzę że stosujesz swoją metodę manipulacji. Tak zmienić temat żeby debulki się nie kapnely. Sądzisz że nie pamiętam że pisałem w kontekście sekcji zwłok. Od tej chwili kolo wentla mi lata co sobie myślisz i jakie Iinki znajdziesz. Powtarza się sytuacja z oszczędzaniem wody. Masz gębę pełna frazesów i pouczeń a sam nic nie robisz. Pouczać mógłbyś tylko wtedy jak sam byś miał jakieś rozwiązania pozwalające zmniejszyc zużycie wody. Instalacje do wody szarej na przykład.

Data: 2020-09-30 20:47:14
Autor: Budzik
[...]

Ja nie pisałem w kontekscie seksji zwłok.
Ja sie wyraźnie pytałem, czy rzeczywiście jest tak, że kazdym z 1100 dziennie zgonów w PL musi zająć się prokurator.
Wydaje mi się, że bardzo wyraźnie o to pytałem.
Ty twierdzisz ze tak, w zalinkowanym artykule jest to przedstawione zupełnie inaczej i zgony nie budzace watpliwości u lekarza ogladającego zwłoki nie sa przepychane przez prokurature.
Ta druga opcja wydaje sie zresztą sensowna bo to ze lekarz moze być w zmowie to prawda, ale zaden prokurator dostajacy taka sprawe na biurko, nie widzacy zwłok etc i tak by tego nie wykrył. Bo i w jaki sposób miałby...?

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2020-09-30 15:37:50
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 30 września 2020 o 23:04:38 UTC+2 u2 napisał(a):
W dniu 30.09.2020 o 22:47, Budzik pisze:
> Ja sie wyraźnie pytałem, czy rzeczywiście jest tak, że kazdym z 1100 > dziennie zgonów w PL musi zająć się prokurator.
na głowę upadłeś ? powinien zająć się lekarz, on decyduje, czy wezwać proroka czy nie
A ty wiesz bo już kilka razy kitę odwalales.

Data: 2020-10-01 08:38:08
Autor: Zenek Kapelinder
czwartek, 1 października 2020 o 11:59:54 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik u2 u...@o2.pl ...
> [...]
A co ja kurwa według ciebie napisałem? Przeciez sugestia o prokuratorach zajmujach sie kazdym zgodnem to teza Zenka a nie moja...
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze braku władzy." Niels Bohr
Pozwolisz że spytam tak jak kiedyś o to jak oszczędzasz wodę. Jakie ma dla Ciebie znaczenie czy ci zrobią sekcje czy jej nie zrobią. W przypadku wiwisekcji miało by ale w przypadku zwykłej sekcji zwlok?

Data: 2020-10-02 03:59:50
Autor: Budzik
[...]

Staram sie ustalic fakty.
Jakie to ma znaczenie dla ciebie to moge sie tylko domyslac.
Rozumiem, ze ten wywód o tym "jakie ma znaczenie" to tylko takie mimochodem przyznanie ze walnałes i ze przyznajesz ze prokuratorzy nie zajmuja sie kazda smiercia w Polsce?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2020-10-02 05:11:29
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 2 października 2020 o 05:59:53 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić... wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...
I co ustaliles? Moje Ci nie odpowiadają to sypnij swoimi. Kilka dni upłynęło to na bank masz już coś ustalone. Oczywiście jak zaczniesz obalać moje "mity" to musisz zrobić to podając konkretne przepisy. Tylko żeby nie wyszło tak jak z oszczędzaniem wody.

Data: 2020-10-03 12:59:47
Autor: Budzik
> [...]

zaczniesz obalać moje "mity" to musisz zrobić to podając konkretne
przepisy. Tylko żeby nie wyszło tak jak z oszczędzaniem wody.
No przeciez podałem ci linka...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-10-01 09:59:52
Autor: Budzik
Niemcy: Rekord nowych zachorowań +2170
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Data: 2020-09-28 00:04:44
Autor: u2
W dniu 27.09.2020 o 23:59, Budzik pisze:
Kto dostaje odpowiedz? Rodzina?

ja kacap, ale ty bliadź

Data: 2020-09-19 01:53:33
Autor: Bruno Brunowski
Niemcy: Rekord nowych zachorowań +2170
Polska 1002 przypadki, a testów nadal wykonujemy tyle co kot napłakał. Wypłaszczenie postępuje.

--
Bruno

Data: 2020-09-19 06:28:23
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 19 września 2020 o 10:53:34 UTC+2 bru...@interia.pl napisał(a):
Polska 1002 przypadki, a testów nadal wykonujemy tyle co kot napłakał. Wypłaszczenie postępuje. -- Bruno
Nie może być takiej dysproporcji w zgonach jaka jest teraz. U nas 60 na milion a na zachodzie średnio z 450 na milion. Co jakiś czas przychodzi taka ulotna chwila w której wyborcy rozliczają tych co rządzili. W super Szwecji przez pół roku umarło więcej ludzi niż mieli strat w ludności cywilnej przez całą II Wojnę Światową. W USA przeciętnie codziennie od wybuchu u nich epidemii umiera więcej ludzi niż zginęło w czasie lądowania w Normandii. Przez pół roku umarło cztery razy tyle co zginęło w Wietnamie i połowa tego co w czasie całej II Wojny Światowej. Nie możemy jednocześnie być ich sojusznikiem i mieć 10 razy lepsze wskaźniki w jakiejś dziedzinie. Albo członkiem chujni który lekceważy zalecenia co do zwiększenia śmiertelności bo na wykresach dziwnie nisko lądujemy. Nasi starają się jak mogą.. Stworzyli przepisy których nie można egzekwować, otworzyli szkoły i przedszkola, pozwalają na wesela itd. i to wszystko za mało żeby przynajmniej zbliżyć się do zachodu.

Data: 2020-09-19 15:45:28
Autor: u2
[...]

dziennie w Bolanda umiera ponad 1000 osób, z tego ostatniej doby 12 osób na COVID-12

panika jest na rękę totalniackiej jełopozycji

Data: 2020-09-19 10:54:40
Autor: u2
Niemcy: Rekord nowych zachorowań +2170
Polska 1002 przypadki, a testów nadal wykonujemy tyle co kot napłakał.

ty wykonujesz ?

Wypłaszczenie postępuje.

zazdrościsz:))))))))))))

Data: 2020-09-20 08:01:21
Autor: Runt
W dniu 2020-09-19 o 10:53, Bruno Brunowski pisze:
Polska 1002 przypadki, a testów nadal wykonujemy tyle co kot napłakał.
Wypłaszczenie postępuje.

Nowy minister od zdrowia jak informowały posłuszne niemieckim i amerykańskim mocodawcom polskie media ogłosił, że już na wiosnę będzie panaceum na chiński syf. Ufojcie!

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/