Niemcy: Rekordowa produkcja ekoprądu

Data: 2019-01-07 00:25:03
Autor: japanizer
Niemcy: Rekordowa produkcja ekoprądu
https://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/niemcy-rekordowa-produkcja-ekopradu-sprzyjal-klimat,2598397,4199

  Przed 10 laty zaledwie 16 proc. produkowanego w RFN prądu było "eko". W roku   2018 odsetek ten przekroczył 40 proc.

PS. jak tam walka z wiatrakami w Polsce, ponoć można odtrąbić kolejny sukces?

Data: 2019-01-07 05:19:23
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy: Rekordowa produkcja ekoprądu
To po co puszcze wycieli zeby do wegla brunatnego sie dobrac? Chyba tylko po to zebys na ich weglu robil pare do puszczania w gwizdek.

Data: 2019-01-07 13:27:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 14:19:24 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
To po co puszcze wycieli zeby do wegla brunatnego sie dobrac? Chyba tylko po to zebys na ich weglu robil pare do puszczania w gwizdek.

A propos puszcza... co Pańska szacowna Sympatia, Panie Zenku, porabia w Ciechocinku?

Data: 2019-01-07 22:31:08
Autor: u2
W dniu 07.01.2019 o 22:27, Sympatia pisze:

A propos puszcza...
co Pańska szacowna Sympatia, Panie Zenku, porabia w Ciechocinku?

wiadomo pierdoli się:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2019-01-07 08:39:22
Autor: bytomir.kwasigrokarbonyl
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Przeprowadź się do niemca:) U nich wszystko jest lepsze.

Data: 2019-01-07 17:11:25
Autor: japanizer
On Tuesday, January 8, 2019 at 1:59:23 AM UTC+9, bytomir.kwas...@gmail.com wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> https://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/niemcy-rekordowa-produkcja-ekopradu-sprzyjal-klimat,2598397,4199

Przeprowadź się do niemca:) U nich wszystko jest lepsze.

Widzisz nocnik - oczywiście nie wszystko u nich lepsze, ale jednak 2 mln Polaków zdecydowało, że wolą żyć tam, a nie w Polsce, i wszelkie kłamstwa PiS jakoś nie mogą tego zmienić.

Niemcy są w zasadzie samowystarczalni energetycznie - 40% z wiaterku i słońca, których nikt im nie zabierze, resztę głównie z własnego węgla, który powoli zwijają (w grudniu 2018 zamknęli ostatnie kopalnie węgla kamiennego), w miarę rozwoju energetyki odnawialnej.

Co w tym czasie robi PiS? Rozwala energetykę odnawialną w Polsce, resztkę pieniędzy, które miały koncerny energetyczne, wsypuje w czarne dziury nierentownych kopalni. No i te rekordowe zakupy węgla od Putina! Aj waj, po kłamcach i złodziejach z PiS choćby potop, ale w ten sposób Polacy zza granicy nigdy nie wrócą do kraju.

A żeby było w temacie, tak się bawią hipokryci z PiS:

https://pikio.pl/pgnig-pis-msza-striptizer-barborka/

   Tak się bawi PiS. Najpierw była msza, potem striptizer.

Data: 2019-01-07 21:27:56
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy: Rekordowa produkcja ekoprądu
Jasne ze sa samowystarczalni. Wydobywaja 170mln. ton wegla brunatnego i dokupuja 60 mln. ton wegla kamiennego. W ramach likwidacji energetyki opartej na weglu brunatnym wycieli las ktory mial 12 tysiecy lat bo pod nim sa zloza wegla brunatnego. Z CO2 sa w czarnej dupie bo przy weglu brunatnym robi sie go o 30% wiecej niz przy weglu kamiennym. Za chwile Francja zacznie wylaczac elektrownie atomowe bo im sie resurs konczy. Do 2025 wylacza prawie 20 z 50 elektrowni atomowych. Z weglem jaki mamy jestesmy energetycznym krezusem w Europie.

Data: 2019-01-07 23:24:26
Autor: japanizer
On Tuesday, January 8, 2019 at 2:27:57 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

No widzisz, jak to każdy pisior, bez kłamania dnia przeżyć nie potrafisz.

W październiku 2018 sąd zakazał wycinki.

[...]

A w czarnej dupie to jesteśmy my. Co roku dosypujemy miliardy, które lądują w kieszeni Putina. Niemcy mają już 40% energii ze źródła, które nie jest zależne od nieprzyjaznych im krajów. Choć wiadomo, że ty byś bardzo się ucieszył, gdyby stolica Polski była w Moskwie.

Data: 2019-01-08 02:15:20
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy: Rekordowa produkcja ekoprądu
Chcesz powiedziec ze nasze 16 milionow ton to jest wiecej niz 60 milionow ton wegla jakie niemce kupuja od ruskich? Do tego kupuja od nich bardzo duzo gazu a beda kupowali jeszcze wiecej. Nasi postawia jeszcze jeden zbiornik na LNG i mamy wyjebane na ruski gaz. Na slasku powstaje przemyslowa instalacja do produkcji z wegla syntetycznej benzyny. W okolicy wszyscy siedza u ruskich w kieszeni ale nie my.

Data: 2019-01-08 02:49:54
Autor: japanizer
On Tuesday, January 8, 2019 at 7:15:22 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Chcesz powiedziec ze nasze 16 milionow ton to jest wiecej niz 60 milionow ton wegla jakie niemce kupuja od ruskich?

Napisz jeszcze, ile pisior musi kłamać każdego dnia, żeby móc spojrzeć w lustro?

https://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/niemcy-zamykaja-ostatnia-kopalnie-przez-lata,89,0,2423129.html

  W 2017 roku Niemcy sprowadziły z tego kraju blisko 20 mln ton węgla.

Aj waj, niedobrze, niedobrze, kłamstwa PiSu wyszły na jaw.

Nie dość, że Niemcy z dwukrotnie większą liczbą ludności, i kilkukrotnie większą gospodarką sprowadzają ze wschodu tyle węgla, co my, to w kolejnych latach my zwiększymy import, z powodu proputinowskiej polityki PiS. Niemcy zmniejszą, dzięki rozwojowi energetyki odnawialnej.

PS. Jak tam reparacje niemieckie? Niedawno nasz minister spraw zagranicznych spotykał się ze stroną niemiecką, i nawet nie pisnął o reparacjach.

Data: 2019-01-08 03:30:23
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy: Rekordowa produkcja ekoprądu
O 4,5 miliona ton afere robisz? 55,5 miliona ton wegla kamiennego musza kupic za granica. Jedna trzecia pradu robia z surowcow ktorych u siebie nie maja. Sa wrazliwi na kazde zawirowanie ekonomiczne i polityczne u dostawcow surowcow energetycznych. My mamy prad w zasadzie z wlasnych surowcow energetycznych bo dwa czy trzy nieduze bloki pracujace na ruskim gazie sie nie licza. Zwlaszcza w sytuacji ze rownie dobrze beda pracowaly na gazie amerykanskim albo z krajow arabskich. Raptem cztery statki z LNG przyplyna i dla nich wystarczy gazu na rok. Do tego bloki gazowe moga pracowac na gazie generatorowym robionym z wegla. Jak bys sie pizdziak nie obrocil to dupe zawsze masz z tylu.

Data: 2019-01-08 03:37:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 12:30:24 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
O 4,5 miliona ton afere robisz? 55,5 miliona ton wegla kamiennego musza kupic za granica.

Dla energetyki potrzebują 29 mln (z czego 20mln z Rosji) i ilość ta szybko spada. Reszta jest im potrzebna w metalurgii.

"The association expected Germany to import 29m tonnes of steam coal in 2018, down from 36.1m tonnes last year." To połowa tego co podałeś w swoim poście.

--
Bruno

Data: 2019-01-08 11:27:37
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy: Rekordowa produkcja ekoprądu
Codziennie spalasz ogromne ilosci ruskiego wegla a pary ledwo wystarcza na gwizdek od czajnika. Ilu dzisiaj przekonales? Chyba malo bo w rankingu wyborczym pisowi niewiele brakuje zeby mial dwa razy wiecej niz pelo.

Data: 2019-01-08 11:59:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 20:27:38 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Codziennie spalasz ogromne ilosci ruskiego wegla a pary ledwo wystarcza na gwizdek od czajnika. Ilu dzisiaj przekonales? Chyba malo bo w rankingu wyborczym pisowi niewiele brakuje zeby mial dwa razy wiecej niz pelo.

Co nadal nie zmienia faktu, że mówiłeś o 60mln ton węgla energetycznego importowanego przez Niemców, a tu okazuje się że importują ledwie połowę tego.
A do tego w ciągu roku zbili import o 7mln ton.
https://www.montelnews.com/en/story/germany-to-import-20-less-steam-coal-this-year-/919227

--
Bruno

Data: 2019-01-08 12:10:54
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy: Rekordowa produkcja ekoprądu
Masz cos swiezszego niz lipiec zeszlego roku? Para buch gwizdek w ruch. W oryginale inaczej bylo. Ilu dzisiaj pizdziak przekonales?

Data: 2019-01-08 12:22:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 21:11:03 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Masz cos swiezszego niz lipiec zeszlego roku? Para buch gwizdek w ruch. W oryginale inaczej bylo. Ilu dzisiaj pizdziak przekonales?

Tak. Paździermik może być? 30,5mln ton. https://www.montelnews.com/en/story/german-coal-lobby-revises-up-2018-import-outlook-by-5/944168

Nadal cholernie daleko od 60mln.

--
Bruno

Data: 2019-01-08 12:50:25
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy: Rekordowa produkcja ekoprądu
Jak dla mnie to mozesz uwazac ze Ziemia jest plaska. Ilu dzisiaj przekonales?

Data: 2019-01-08 18:45:59
Autor: japanizer
On Wednesday, January 9, 2019 at 5:50:27 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Jak dla mnie to mozesz uwazac ze Ziemia jest plaska. Ilu dzisiaj przekonales?

Dziadek, zawsze jak w wątku kłamiesz, to post dalej piszesz "ilu dzisiaj przekonałeś".

Data: 2019-01-09 08:37:51
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:595d41a7-02a0-43df-8f12-cbfabde55890googlegroups.com...
[...]

Przecież to przygłup genetyczny. ;-)))

zenus, jak tam reparacje?! obiecałeś! miliony! miliardy! góry złota! rusz tyłek i załatwiaj!

--
Pajdak

Data: 2019-01-09 08:35:58
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:1d8855e0-72b8-4c0c-b6ce-5d17b7b83edbgooglegroups.com...
[...]

Polska-pis ruskim węglem stoi i zenusie będa bronić tego jak reparacji!!!

--
Pajdak

Data: 2019-01-08 14:24:22
Autor: Pajdak
[...]

No paczpan, nie dość że wyrżnęłi w pień 120 wiekowy las to jeszcze kupują od
Putina węgiel by odsprzedawać go PRL-pis po "cenach rynkowych".

Na dodatek reparacje zenusiowe są gdzieś w kosmosie!

Aj waj! Aj waj! Taka kasa!

zenusiu! OBIECAŁEŚ! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-01-08 02:56:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 11:15:22 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Chcesz powiedziec ze nasze 16 milionow ton to jest wiecej niz 60 milionow ton wegla jakie niemce kupuja od ruskich?
G... prawda. "Russia was the main source of German coal last year, accounting for 19.7m tonnes, followed by the US on 9.1m tonnes and Colombia on 6.5m tonnes."
"Including coke and coking coal, total coal imports were likely to come to 45m tonnes this year, down from 51.2m in 2017, it said in Düsseldorf on Thursday."
[...]

I na złość babci odmrozimy sobie uszy. Po raz pierwszy jest okazja wynegocjować od Rosjan dobrą cenę. Dlaczego mamy z tej okazji nie skorzystać?

Na slasku powstaje przemyslowa instalacja do produkcji z wegla syntetycznej benzyny. W okolicy wszyscy siedza u ruskich w kieszeni ale nie my.

Nie powstanie. Taka produkcja jest po prostu nieopłacalna przy cenach ropy poniżej 120$. A poza tym węgla nie starcza nam nawet na opał i produkcje prądu. Skąd go wziąć na zasilenie zakładów benzyny syntetycznej? Z Rosji?

--
Bruno

Data: 2019-01-08 12:31:10
Autor: u2
W dniu 08.01.2019 o 11:56, brunatna kupa pisze:
I na złość babci odmrozimy sobie uszy. Po raz pierwszy jest okazja wynegocjować od Rosjan dobrą cenę. Dlaczego mamy z tej okazji nie skorzystać?

wiadomo dla brunatnej kupy rosja to matka:)))))))))))

Data: 2019-01-08 10:39:57
Autor: Pajdak
[...]

No paczpan, wg zenusia szwabski las miał 12 000 lat i podłe Niemce go
wycięli bo zaatakował ten 12000- letni las 15000-letni kornik?  ;-)))

Co za przygłup! ;-)))

Pajdak

Data: 2019-01-08 10:22:32
Autor: Pajdak
[...]