Niemcy bij± Polaków x 1000

Data: 2011-11-15 19:56:51
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy bij± Polaków x 1000
Wmawiać opinii publicznej, że to lewica zrobiła zamieszki, a nie prawica,
to gigantyczna manipulacja PIS-u jakiej nie powstydziłby się żaden
autorytarny propagandzista. Rozwścieczeni kibole i skrajna prawica
urządzili gigantyczną zadymę w centrum Warszawy bez powodu. Nie było
żadnego kontaktu między obiema stronami sporu – oddzielała nas policja.
Nikt ze strony "kolorowej”  manifestacji nie atakowaĹ‚, nie rzucaĹ‚ petard,
nie palił rac. Policja wskazała nową trasę przemarszu i nic nie stało na
przeszkodzie aby tamtędy poszli „narodowcy”. Nie o to jednak chodziło!
Kaczyński po to zaprosił kiboli aby móc rzucić hasło; Niemcy biją Polaków!
A nie po to aby poszli inną trasą!!! I tak się stało. Teraz zaś już nie
waĹĽne co, kto, gdzie, kiedy – waĹĽne, ĹĽe  Niemcy bijÄ… naszych. Tak po
trupach i grzebiąc interesy ojczyzny Jarosław Kaczyński chce wrócic do
władzy. http://palikot.blog.onet.pl/Goebbelsowska-propaganda-Kaczy,2,ID439676362,RS1,n

--
"Tylko owce potrzebujÄ… Pasterza"

Data: 2011-11-15 20:33:34
Autor: kefirh
Niemcy bijÄ… PolakĂłw x 1000
W dniu 2011-11-15 19:56, Grzegorz Z. pisze:
http://palikot.blog.onet.pl/Goebbelsowska-propaganda-Kaczy,2,ID439676362,RS1,n

Te ciągłe ogrzewanie pisowskiego Goldsteina jest już niestrawne.
Znajdzcie se jakÄ…Ĺ› prawdziwÄ… opozycjÄ™.
Wiem. Ciężko jest.

k.

Data: 2011-11-15 20:25:36
Autor: obserwator
Niemcy bij± Polaków x 1000
kefirh <kefirh@reuter.si> napisał(a): Te ci±głe ogrzewanie pisowskiego Goldsteina jest już niestrawne.
Znajdzcie se jak±¶ prawdziw± opozycję.
Wiem. Ciężko jest.
************************************

jak sobie znajda, to znowu pojawia sie specjalisci w stylu boukuna i lidera
nowej partii prawicowej nazwa Dupenteinem, zamiast oceniac po *owocach*.

Gumowy blizniak penisa, jakos nie przeszkadza?  Nie protestujemy przeciwko tym
bredniom ktore ten pesudopolityk wykreowany przez Urbensteina publikuje?

A moze nie wiemy jaki elektorat zaglosowal na Palikotosteina?

prof. Piotr Jaroszyński, bardzo przystepnym jezykiem to wytlumaczyl, wiec moze
warto posluchac co powiedzial i wiedziec cos wiecej na ten temat?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tkLe0RFGijM

Data: 2011-11-15 21:55:27
Autor: kefirh
Niemcy bij± Polaków x 1000
W dniu 2011-11-15 21:25,  obserwator pisze:
[...]

Moja ł±czno¶ć w tej dolinie, w której się znajduję, nie pozwala nawet na zlokalizowanie twojego ip. O youtube zapomnij.

Z tego co wiem penis jest w komisji trójstronnej obok belki rapaczynsky olechowsky. Jest jest globalna tłusta fisch, obecnie chyba top agent Judeopoloniensis. Alkoholowy potentat pozyskuj±cy "kształc±c± się" młodzież z dużych i ¶rednich miast na nomen omen konkurencyjn± wobec alkoholu używkę sprzedawan± na gramy.

k.

Data: 2011-11-15 23:28:53
Autor: obserwator
Niemcy bij± Polaków x 1000
> [...]

Moja ł±czno¶ć w tej dolinie, w której się znajduję, nie pozwala nawet na zlokalizowanie twojego ip. O youtube zapomnij.

masz problemy z youtoube w Niemczech? To wielka szkoda, ze nie mozesz obejrzec
nagrania ktore ci zaproponowalem. Cala historia jest mniej skomplikowana
anizeli moze sadzisz i wiadomo jaki jest powod obecnej sytuacji politycznej w
Polsce.
[...]

 Palikmiotstein juz nie jest w tej komisji (sprawdz w sieci). A wczesniej byl
tylko dlatego, ze zostal tam oddelegowany przez prosowieckie sluzby specjalne
z WSI.

Palikmiotstein nie pozyskal mlodziezy takiej jak opisujesz, tylko mlodziez ze
srodowisk wywodzacych sie glownie z rodzin bylych spluzb specjalnych, SB,
MO, ZOMO, ORMO, PZPR, WSI ..itp.( o tym mowi wlasnie prof. w wywiadzie do
ktorego link ci podalem).

Przeciez ci ktorzy nalezeli do tych slub i oranizacji tez mieli dzieci i
wnuki. Oni nie wyparowali. Oni nie zmienili pogladow. Oni zyja nadal w Polsce.

Jesli chodzi o Judeopolonie, to jest teoria spiskowa ktora zaczely
rozpowszechniac prosowieckie sluzby specjalne w celu zwalczania opozycji.

Autorem jednej z ksiazek o Judeopolonii był płk WSI - Zdzisław Ciesiołkiewicz.
(sprawdz sobie jego zyciorys - jest w sieci).

Wklejam ci nieco wiecej materialow na temat tych opowiesci s.f, za wiki. Sprobuj  dowiedziec sie wiecej na ten temat, ale patrzac na temat w sposob zdroworozsadkowy.

O najnowszej historii Polski i akyualnych sprawach politycznych, pisze na
salonie24,  Aleksander Scios. Polecam, bo autor jest bardzo rzetelny.

Wklejam o tej Judeopoloni:))

Judeopolonia

Judeopolonia (lub Judeo-Polonia) &#8211; antysemicka teoria spiskowa[1]. Termin
pierwotnie oznaczaj±cy rzekome zagrożenie polsko¶ci przez obecno¶ć na ziemiach
polskich zbyt dużej liczby Żydów. Współcze¶nie używany jako rzekomo
historyczne okre¶lenie Federacji Wschodnioeuropejskiej z 1914 roku.

Wizja zdominowanej przez Żydów Polski pojawiła się po raz pierwszy w ksi±żce
Juliana Ursyna Niemcewicza Rok 3333 czyli Sen niesłychany opublikowanej w r.
1858 w "Przegl±dzie Poznańskim", w kilkadziesi±t lat po jej napisaniu. Pod
nazw± Moszkopolis Niemcewicz rysuje obraz opanowanej przez Żydów Warszawy w
przyszło¶ci[2].

Pod koniec XIX wieku pojęcie Judeo-Polonii upowszechniło się w publicystyce
nacjonalistycznej ostrzegaj±cej przed niebezpieczeństwem zdominowania Polski
przez Żydów. Pamflet Niemcewicza był wielokrotnie wznawiany i rozpowszechniany
jako ostrzeżenie przed żydowskim zagrożeniem. W opublikowanej w 1912 roku
ksi±żce Poznaj żyda Teodor Jeske-Choiński propaguje antysemityzm jako
działanie obronne uzasadnione zagrożeniem ze strony Żydów, groż±cych
"zaduszeniem" Polaków je¶li nie zostanie spełnione ich ż±danie utworzenia
Judeo-Polonii i narodu Judeo-Polskiego[3].

Według Jerzego Jedlickiego Żydzi stali się dla tych publicystów personifikacj±
"wewnętrznego wroga", spiskuj±cego w celu ubezwłasnowolnienia Polaków i
"zmiany Polski w Judeo-Polskę". Odzwierciedlało to według tego autora poczucie
niepewno¶ci i zagrożenia w obliczu mocarstw i zewnętrznych sił będ±cych poza
kontrol±. Jak twierdzi Jedlicki, "Obraz spiskuj±cego Żyda czynił tajemniczy
¶wiat ja¶niejszym, prostszym i bardziej zrozumiałym".

W 1981 służby specjalne PRL wydały (w ramach zwalczania opozycji) ksi±żkę pt.
Judeopolonia. Nieznane karty historii PRL[4][5]. Jej autorem był płk wojskowej
informacji Zdzisław Ciesiołkiewicz (pod jego nazwiskiem ksi±żka została
wznowiona w 1989 przez "udaj±ce podziemne" wydawnictwo Unia Nowoczesnego
Humanizmu Władysława Brulińskiego).

Od lat 90. XX w. jako Judeopolonia przedstawiany jest również projekt
Federacji Wschodnioeuropejskiej z 1914 roku[6], choć w planach projektu
okre¶lenie to nigdy się nie pojawiło.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Judeopolonia

Data: 2011-11-16 06:08:59
Autor: Leprechaun
Niemcy bij± Polaków x 1000

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9uhs0$l2o$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-11-15 21:33:53
Autor: A. Filip
Grzegorz Z.: Niemcy bijÄ… PolakĂłw x 1000
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
[...]

Czyli wy z całkowitą pewnością odrzucacie hipotezę że (także) niemieccy
goście zadymiarze/prowokatorzy rano "podkręcili" spiralę eskalacji?

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nie jesteśmy zbyt radykalni, aczkolwiek w pewnym stopniu jesteśmy radykalni,

Data: 2011-11-15 22:49:07
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy bij± Polaków x 1000
Nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków WSZARZU!

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Niemcy bij± Polaków x 1000