Niemcy biją kijem po głowie

Data: 2018-08-19 17:38:22
Autor: u2
Niemcy biją kijem po głowie
https://wpolityce.pl/polityka/408442-andruszkiewicz-w-woronicza-17-o-wycince-lasow-w-bawarii

Andruszkiewicz w "Woronicza 17" o wycince lasów w Bawarii: Niemcom wolno więcej, a nas KE bije kijem po głowie. Im nie zależy na rozwoju Polski

opublikowano: 5 godzin temu ? aktualizacja: 6 godzin temu

     Zarażone drzewa trzeba usuwać. Tu jest kwestia sposobu, w jaki jest to robione. Jeśli z powodu jednego drzewa usuwa się cały kwartał, to nie o to tu chodzi. Nie wiem, jak to jest robione w Bawarii, ale to pokazuje, jak małe Polska ma możliwości w funkcjonowaniu w UE. Jeśli w Puszczy Białowieskiej wszystko było w porządku, to dlaczego nie udało się nam przekonać KE?

-- powiedział w programie ,,Woronicza 17" poseł Kukiz'15 Piotr Apel, odnosząc się do wycinki lasów w Bawarii z powodu kornika drukarza.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: NASZ WYWIAD. Prof. Szyszko: Są dwa standardy. Walka z kornikiem drukarzem na terenie Niemiec jest określana jako ,,racjonalna działalność"

TYLKO U NAS. Dlaczego ,,ekolodzy" nie protestują w bawarskich lasach? Hampel: Tam reakcja na działania z pogranicza terroru byłaby twarda

Pytany o to, czy nie chodzi przypadkiem o coś innego niż kornik, Apel stwierdził, że słyszał, jak mówi się o tym, że Niemcy chcą zarobić na drzewie.

Z kolei Adam Andruszkiewicz podkreślił, że Unia Europejska od zawsze była instytucją równych i równiejszych.

     Niemcom wolno więcej, a nas bije się kijem po głowie. Co się dzieje na Podlasiu? Rozmawiałem z wieloma ekspertami zajmującymi się badaniem środowisk pseudoekologów. Oni są finansowani w dużej mierze ze środków niemieckich. Oni zawsze są aktywni, kiedy dochodzi do planów inwestycyjnych na Podlasiu i blokują inwestycje strukturalne. W konsekwencji Niemcom nie zależy, żeby Polska rozwijała się infrastrukturalne

-- zwrócił uwagę Andruszkiewicz.

Poseł PiS Marcin Horała zażartował, że KE nie zwraca uwagi na to, co dzieje się w Bawarii, bo władze Niemiec są światłe, a kornik reakcyjny. Z kolei Polska jest reakcyjna, a kornik był światły, dlatego nie można go zwalczać.

     Polityka międzynarodowa to gra interesów. Niemcy je realizują, a w Polsce część polityków strzela do własnej bramki. Zapomina się, że Lasy Państwowe są wspólnym dobrem

-- podkreślił poseł PiS.

ZOBACZ TEŻ: Podwójne standardy ekologów! Greenpeace: W niektórych lasach zagrożonych przez kornika można stosować wycinkę

Bawarczycy powinni skonsultować się z prof. Szyszko ws. kornika? Szewczak dla wPolsce.pl: ,,Ewidentnie widać, że miał rację"

wkt

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-19 10:17:55
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Niemcy biją kijem po głowie
użytkownik u2 napisał:

Andruszkiewicz w "Woronicza 17" o wycince lasów w Bawarii: Niemcom wolno więcej, a nas KE bije kijem po głowie. Im nie zależy na rozwoju Polski

Oj tam oj tam, niemce zawsze byli żywo zainteresowani puszczą PL:)

 Projektem, na zlecenie Göringa i Himmlera, zajmował się zoolog i członek SS - Lutz Heck. Jak donosił w 2009 roku brytyjski dziennik Independent, gatunek, który udało mu się stworzyć z połączenia żubra z krową, potocznie nazwany ,,bydłem Hecka", można jeszcze spotkać na polach przy granicy Kornwalii i hrabstwa Devon. W tymże roku odkryto tam 13 ,,pseudo turów" i tym samym najlepszy dowód na to, że gdyby nie przegrana wojna, niemiecki plan poważnej genetycznej ingerencji w naturę mógł się ziścić.

Podczas, gdy prace niemieckich naukowców były już mocno zaawansowane, naziści postanowili ,,oczyścić" białowieskie lasy z ludności, zalesić cały obszar i utworzyć rezerwat naukowo - myśliwski. Efektem działań zajmującego się tym 322. batalionu niemieckiej policji były 34 spalone wsie, 7 tys. przesiedlonych mieszkańców i nieoszacowana liczba rozstrzelanych, którzy odważyli się zbuntować przeciwko decyzji o przesiedleniu. https://www.natgeotv.com/pl/eksperymenty-hitlera-w-puszczy/info

Data: 2018-08-20 15:28:34
Autor: Pisiorowy Escobar
Niemcy biją kijem po głowie
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

następny przygłup nieodróżniający puszczy od lasu :DDDDDDD
też lasujesz się zużytym papierem toaletowym biedaku :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 01:17:33
Autor: u2
Niemcy biją kijem po głowie
W dniu 20.08.2018 o 15:28, Pisiorowy Escobar pisze:
następny przygłup nieodróżniający puszczy od lasu :DDDDDDD
też lasujesz się zużytym papierem toaletowym biedaku :DDDDDDDD

łał znawca się objawił na psp:))))))))

Data: 2018-08-21 11:29:25
Autor: Pisiorowy Escobar
Niemcy biją kijem po głowie
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 20.08.2018 o 15:28, Pisiorowy Escobar pisze:
> następny przygłup nieodróżniający puszczy od lasu :DDDDDDD
> też lasujesz się zużytym papierem toaletowym biedaku :DDDDDDDD

łał znawca się objawił na psp:))))))))

ja wiem piśdziak że dla was każdy odróżniający las od chronionej puszczy musi
być alfą i omegą :DDDDDDDD
trzeba było się uczyć to nie zostałbyś debilem :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]