Niemcy chcą władzy. Zgoda Polski na unijny mechanizm sprowadzi nas do roli województwa UE

Data: 2020-12-02 01:26:56
Autor: Zexon
Niemcy chcą władzy. Zgoda Polski na unijny mechanizm sprowadzi nas do roli województwa UE
Data: 2020-12-02 12:01:48
Autor: u2
Niemcy chcą władzy. Zgoda Polski na unijny mechanizm sprowadzi nas do roli województwa UE
W dniu 02.12.2020 o 09:26, Zexon pisze:
Radio Wnet
https://youtu.be/CYRf12uhfVU

wczoraj obejrzałem z obrzydzeniem żydoską stację TVN 24 i tam p. Thun mówiła, że Niemcy chcą zapobiec defraudacji środków w Bolanda:)))))))))))))))

ale najbardziej prawdopodobna jest wersja, że Niemcy nie mają kasy na pomoc dla państw południa Europy w walce z pandemią i kleją jak zwykle durnia zwalając swoją nieudolność w prezydencji EU na veto Bolandy

Data: 2020-12-02 03:45:37
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 2 grudnia 2020 o 12:01:51 UTC+1 u2 napisał(a):
[...]
A spytali ja ile wzięła kasy za opracowanie jakie ceny na podstawowe produkty są w marketach w różnych krajach chujni? Z kasą dla nas było tak. Jakimś cudem mieliśmy bardzo mało zgonów na milion, tych związanych z pandemia. To była bardzo zła sytuacja dla tych co rządzą w zachodnich chujnijnych państwach. Dogadali się z nami że dostaniemy więcej kasy ale musimy zrobić statystykę w zgonach. Jak byśmy nie zrobili to ci co teraz rządzą w państwach chujni mieli  by spore szanse żeby być wypierdolonymi jak się zacznie rozliczanie skutków pandemii. Nasi podbili wyniki wysyłając dzieci do szkół, nie pilnując czy ludzie przestrzegają pandemijnych przepisów itp. i jak już prawie mamy średnia chujnijna to nie chcą dać kasy. Nasi mają jaja w imadle bo nie mogą się przyznać że nas sprzedali. Tamci też takiego tematu nie porusza.

Data: 2020-12-02 13:41:40
Autor: u2
[...]

oj tam znowu jakaś spiskowa teoria, jest sezon grypowy, w dodatku żydki robią ulicę i zagranicę, co przekłada sie  na większą ilość zakażeń i niestety zgonów

zauważyłem że chińska stronka o coronie nie podaje statystyk dotyczących państw zachodnich i południowych EU, nie wspominając o innych kontynentach

jest zaledwie 25 uaktualnianych krajów:)

Data: 2020-12-02 17:57:52
Autor: Budzik
Niemcy chcą władzy. Zgoda Polski na unijny mechanizm sprowadzi nas do roli województwa UE
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

A Zenus nadal swoje ze to nie zgony a statystyki...
Tymczasem srednio w PL umiera rocznie 400 tysiecy osób.
A w tym roku idziemy na 460 a moze 470 tysiecy...

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2020-12-02 11:02:07
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 2 grudnia 2020 o 18:57:54 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> A spytali ja ile wzięła kasy za opracowanie jakie ceny na > podstawowe produkty są w marketach w różnych krajach chujni? Z > kasą dla nas było tak. Jakimś cudem mieliśmy bardzo mało zgonów na > milion, tych związanych z pandemia. To była bardzo zła sytuacja > dla tych co rządzą w zachodnich chujnijnych państwach. Dogadali > się z nami że dostaniemy więcej kasy ale musimy zrobić statystykę > w zgonach. Jak byśmy nie zrobili to ci co teraz rządzą w państwach > chujni mieli by spore szanse żeby być wypierdolonymi jak się > zacznie rozliczanie skutków pandemii. Nasi podbili wyniki > wysyłając dzieci do szkół, nie pilnując czy ludzie przestrzegają > pandemijnych przepisów itp. i jak już prawie mamy średnia > chujnijna to nie chcą dać kasy. Nasi mają jaja w imadle bo nie > mogą się przyznać że nas sprzedali. Tamci też takiego tematu nie > porusza.
A Zenus nadal swoje ze to nie zgony a statystyki... Tymczasem srednio w PL umiera rocznie 400 tysiecy osób. A w tym roku idziemy na 460 a moze 470 tysiecy... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec." La Rochefoucauld
Jak przyszłym roku będzie 320 tysiecy to co napiszesz? O ile w tym roku będzie więcej to w następnych będzie o tyle mniej. W książkach dla młodzieży zawsze były wątki o twierdzeniu Pitagorasa i basenie z którego jednocześnie woda wylatuje i wlatuje. Ale Ty tego nie zrozumiesz bo masz typowy dla kurierów współczynnik inteligencji. Trochę większy od tego co ma koń bo jak podłogę myjesz to wody z wiadra nie wypijasz.

Data: 2020-12-02 19:59:56
Autor: Budzik
[...]

Juz ci proponowałem zakład w tym temacie i jakos nie podjałes rekawicy.
Ale jeżeli srednia z tego roku i z nastepnego wyjdzie na poziomie 400 tysiecy to przyznam ci racje i stwierdze ze zbyt pochopnie wyciagnałem negatywne wnioski co do obecnej sytuacji.
I nawet uznam ze rok zycia zabrany srednio 60-70 tysiacom osób to było najmniejsze z mozliwych poswiecen jakie mozna było uzyskac.

Ale zeby nie były to tylko czcze gadanie - nadal proponuje zakład bo jestem pewien ze tak nie bedzie.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-12-02 18:40:19
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 2 grudnia 2020 o 20:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"W wannie historii prawdę trudniej jest utrzymać niż mydło, i o wiele trudniej znaleźć..." - Terry Pratchett
Do jakiej kwoty którą postawisz jesteś pewny.

Data: 2020-12-05 10:59:50
Autor: Budzik
Niemcy chcą władzy. Zgoda Polski na unijny mechanizm sprowadzi nas do roli województwa UE
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Do jakiej kwoty którą postawisz jesteś pewny.

Powiedzmy ze za piątkę moge sie załozyc bez mrugniecia okiem.
Ale zeby nie wpadac w szpony hazardu, mozemy sie załozyc ze przegrany wpłaca tysiaczka na orkiestre Owsiaka.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2020-12-05 10:20:31
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 5 grudnia 2020 o 11:59:52 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju, abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho
Czyli niczego nie jesteś pewny i tysiąc mógłbyś teoretycznie odżałować. Poza tym co to za zakład w którym wygrany nie może zrobić z wygrana kasa co chce tylko ma określony cel. Do tego jesteś manipulatorem i każdą sytuację być przedstawił tak że to ty miałbyś racje i  pomimo tego że jak bym zakład wygrał to byś oszukał i twierdził że przegrałem. Za piątkę czyli domniemywam że za pięć tysięcy byś się mógł założyć, a o pięćdziesiąt tysięcy też bez mrugnięcia okiem byś się założył. Ktoś pewny swojego może się założyć o wszystko co ma i co mu się uda pożyczyć żeby postawić jeszcze więcej. Jest pewny wygranej.

Data: 2020-12-05 21:59:49
Autor: Budzik
[...]

Nie, po prostu ogolnie trzymam sie z daleka od hazardu.

Poza tym co to za zakład w którym wygrany nie może
zrobić z wygrana kasa co chce tylko ma określony cel.

To była tylko propozycja.

Do tego
jesteś manipulatorem i każdą sytuację być przedstawił tak że to ty
miałbyś racje i  pomimo tego że jak bym zakład wygrał to byś
oszukał i twierdził że przegrałem.

No przeciez ustaliłes jasne warunki - srednia z 2020 i 2021 nie bedzie wyzsza niz 400 tysiecy.
Wiec jezeli w tym roku bedzie nie 400 a 460 to w przyszłym musi byc 340 i wygrałes.

Zaproponuj swoje zasady zakładu :)

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2020-12-06 14:34:48
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 5 grudnia 2020 o 22:59:50 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski
Przede wszystkim Ty chcesz się założyć to dlaczego ja mam jakieś zasady proponować. Hazard to tylko w sytuacji jak wynik nikomu jest nieznany. Losowanie lotto, gra w ruletkę, gra na automatach, gra w pokera. Nie jest hazardem założenie się o to czy jutro będzie poniedziałek, dzisiaj jest niedziela. Ty jesteś pewny swojego czyli proponując mi zakład chcesz mieć okraść. Jak chcesz mnie kraść to musisz stworzyć sytuację w której mnie zachęcisz. Chęć mojego zysku musi być większa od doświadczeń jakie mam, instynktu itp.  Jak jesteś pewny wygranej to zaproponuj że jeśli wygram to wypłacisz np. dziesięciokrotność mojej stawki. Oczywiście górna granica mojej stawki w sytuacji kiedy znasz wynik nie ma znaczenia. Ta dziesięciokrotność to nie jest propozycją tylko przykład. Ja muszę oszacować na jaką krotność się przyjmę. Pałeczka jest teraz po Twojej stronie.. Ustal warunki i zaproponuj stawki.

Data: 2020-12-07 09:59:57
Autor: Budzik
[...]

Uwaga: proponuje zakład - puknij sie w łeb i zobacz czy boli... :)

Moja propozycja zakładu miała tylko pokazać ze pierdolisz głupoty.
Twój pomysł zeby to była stawka x10 tylko pokazuje jak bardzo miałem racje.

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2020-12-07 05:07:02
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 7 grudnia 2020 o 10:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.
Jesteś takim bezczelnym chamem że nie ma słów żeby to opisać. Jeśli uważasz że masz porządnego tatę to szukaj ojca.

Data: 2020-12-07 15:02:40
Autor: Runt
Niemcy chcą władzy. zenek atakuje budzika
W dniu 2020-12-07 o 14:07, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Brawo! brawo zenusiu. aleś mu "dosunął" ;-)))))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-07 07:13:17
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 7 grudnia 2020 o 15:02:51 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
Brawo! brawo zenusiu. aleś mu "dosunął" ;-)))))
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Jaki by nie był to ma chociaż tatę. Twój ojciec do szczanie nogę podnosił. Dziwne pizdziak vel  runt dziura w dupie że nie szczekasz.

Data: 2020-12-08 07:43:05
Autor: Runt
tatazenka
W dniu 2020-12-07 o 16:13, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

Brawo! brawo zenusiu. aleś mu "dosunął" ;-)))))

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Jaki by nie był to ma chociaż tatę.
twoim "tatą" był zapchlony kundel z wysypiska ;-)))
Twój ojciec do szczanie nogę podnosił.
Od mego ojca złamany kutasie wara! ty nie znałeś swego ojca no bo skąd?
a że jesteś szemranego pochodzenia świadczy twoja obrzezana łechtaczka.
Dziwne pizdziak vel  runt dziura w dupie że nie szczekasz.
ty natomiast ujadasz cały czas. taka twoja kundla sowiecka natura.

Data: 2020-12-07 16:59:56
Autor: Budzik
[...]

Nawet jak na siebie - osiagnałes poziom bruku.
Ale rozumeim cie - wyszło ze pierdolisz bo to nic nie kosztuje a jak sie okazało ze na swoje słowo musiałbys postawić chociaz złotowke to sie okazalo ze nie koniecznie i wskoczył ci nie tak znowu rzadki tryb menela.
Kondolencje. ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2020-12-07 09:40:25
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 7 grudnia 2020 o 17:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Początek i koniec zawsze są jednością." Frank Herbert
Nie musiałbym postawić tylko mógłbym jeśli byś zaproponował uczciwe warunki. Ale ze Ty manipulator i oszust z urodzenia jesteś to uczciwych warunków nie przedstawiłes. Poza tym jeśli stwierdziłeś że to miał być test a nie zakład to do kogo masz pretensje że się nie przyjąłem bo wyczułem oszustwo? Na oszczędzaniu wody się nie znasz, na czystości powietrza się nie znasz, na finansach państwa się nie znasz, na wirusie się nie znasz. To na czym się znasz? Chyba tylko na dostarczaniu paczek. Ale do tego IQ wieksze niż 85 nie jest potrzebne. I w ten prosty sposób wiadomo dlaczego na niczym z wyjątkiem bycia tragarzem się nie znasz. Jak masz 85 to nie możesz znać się na niczym więcej niż noszenie cudzych tobołów piciu piwa i oglądaniu meczów piłki nożnej. A jak zes pyskował że praca kuriera nie jest taka prosta jak by się wydawało. To Tobie się wydawało że jest skomplikowana.

Data: 2020-12-08 07:43:31
Autor: Runt
IQ <50
Ale do tego IQ wieksze niż 85 nie jest potrzebne.
zenusiu, twoje IQ balansuje w okolicach 50. jestes na dodatek psychopata z przerośniętym ego i taką sama łechtaczka. najmądrzejszy z najmądrzejszych. czasy kiedy w niebieskim mundurze z osranymi przez kawki pagonami wydawałeś rozkazy a twoje słowo było "święte" minęły!
Po zrzuceniu munduru wylazła z ciebie jeszcze większa kanalia niz byłes.

jezeli jeszcze raz kanalio obrazisz moich rodziców zrobię ci takie QQ że zejdziesz na zawał zanim obiecasz poprawę.

Data: 2020-12-08 09:59:54
Autor: Budzik
[...]

Ale co to znaczy uczciwe warunki?
skoro ty postawiłes teze, ja postawiłem teze i jak rozumiem obaj jestesmy przekonani do swoich racji to dlaczego oczekujesz zakładu 10:1?
Przeciez to by oznaczało ze na starcie uwazasz ze prawdopodobienstwo prawidłowosci twojej tezy jest około 10 razy mniejsze?

[...]

Nie test. Argumentacja.
Ja na zakład jestem cały czas gotowy.

Na
oszczędzaniu wody się nie znasz,

Chcesz powiedziec ze w koncu zrozumiałes moje argumenty, nie zgadzasz sie z nimi i jestes gotowy na merytoryczna dyskusje?
CZy nadal twoja argumentacja jest taka: odkrecam kraj i leci woda wiec całe pierdolenie o problemach z woda to bujdy na resorach.

na czystości powietrza się nie
znasz,

No nie gadaj... W koncu poukładałes sobie w głowie czy bardziej nie wierzysz w pomiary organizacji pozarzadowych czy moze w raporty rzadowe i jestes gotowy na merytoryczna dyskusje?

na finansach państwa się nie znasz,

Musisz miec teraz dziwne uczucia jak rzad twierdzi ze nie chce sie zadłuzac na poziomie unijnym ... Takie poplatanie z pomieszaniem! znowu robią ci na złosc!

na wirusie się nie
znasz.

A to ci z czego wyskoczyło?

[...]

ziew... Twoje pierdolenia na rozne tematy sprawdzalem juz tyle razy ze to juz nawet nie jest nudne. Ewentualnie załosne... ;-)

Licze jednak na to ze mi kiedys o tych kurierach wytłumaczysz co i jak ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2020-12-08 12:07:13
Autor: u2
W dniu 08.12.2020 o 10:59, Budzik pisze:
Nie test. Argumentacja.
Ja na zakład jestem cały czas gotowy.

weź rozpęd i uderz w ścianę przed tobą barankiem, jak się ockniesz to zaraportuj:))))))))))))))

Data: 2020-12-07 17:27:22
Autor: andal
On Mon, 07 Dec 2020 16:59:56 +0000, Budzik wrote:

[...]

osiagnal ten poziom

i stal sie plyta chodnikowa :)

Data: 2020-12-02 20:46:11
Autor: Runt
Niemcy chcą władzy. zenek i u2 na kanclerza!
W dniu 2020-12-02 o 20:02, Zenek Kapelinder bełkocze:

ty wypijasz. ;-)))

i jak ci ta woda smakuje? ;-)))

Data: 2020-12-02 20:45:45
Autor: Runt
Niemcy chcą władzy - bełkot karaluch Ăłw
W dniu 2020-12-02 o 12:45, karaluch Zenek Kapelinder pisze:
[...]

co za bełkot genetycznego idioty! ;-))))

Data: 2020-12-02 20:44:55
Autor: Runt
W dniu 2020-12-02 o 12:01, karaluch u2 pisze:
W dniu 02.12.2020 o 09:26, Zexon pisze:
Radio Wnet
https://youtu.be/CYRf12uhfVU
wczoraj obejrzałem z obrzydzeniem żydoską stację TVN 24

m a s o c h i s t a ;p)))

nie lubisz swoich pobratymców, co? ;-)))

i tam p. Thun mówiła, że Niemcy chcą zapobiec defraudacji środków w Bolanda:)))))))))))))))

O c z y w i s c i e. Nie bedzie tuczenia kolesi PiS za unijna kasę!

ale najbardziej prawdopodobna jest wersja, że Niemcy nie mają kasy na pomoc dla państw południa Europy w walce z pandemią i kleją jak zwykle durnia zwalając swoją nieudolność w prezydencji EU na veto Bolandy

sam to wymysliłes?  Niemcy to tez UE i kasa jest wspólna.
A te euro wam śmierdzą co?

Data: 2020-12-02 20:44:19
Autor: Runt
Niemcy chcą władzy. Polska kołchozeQ1|B
W dniu 2020-12-02 o 09:26, Zexon pisze:
Radio Wnet
https://youtu.be/CYRf12uhfVU

POważnie?

Lepiej być województwem w UE niż rosyjskim kołchozem!  ;-))))