Niemcy: co dzień nowy rekord, dzisiaj 2833 nowych zachorowań

Data: 2020-10-02 14:35:55
Autor: Zexon
Niemcy: co dzień nowy rekord, dzisiaj 2833 nowych zachorowań
boukun folksdojczu miało być tak pięknie!
https://www.worldometers.info/coronavirus/

Data: 2020-10-03 01:16:48
Autor: boukun
W dniu 02.10.2020 o 22:35, Zexon pisze:
boukun folksdojczu miało być tak pięknie!
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Czym ty się podniecasz Zexon, Polska od kilku miesięcy jeśli chodzi i pandemię koronawirusa statystycznie wychodzi o wiele, wiele gorzej od Niemiec. Nie życz nikomu, co tobie nie miłe. Jutro rano podadzą statystyki w Polsce z dnia dzisiejszego, przyrównamy kolejny raz.

Pięknie nie jest na całym świecie, Armagedon coraz bardziej przyspiesza.

--
boukun

Data: 2020-10-03 14:32:29
Autor: boukun
W dniu 03.10.2020 o 01:16, boukun pisze:

[...]

Co dzień nowy rekord w Polsce, tak jak i na świecie, dzisiaj z rana w Polsce zanotowano +2367 nowych zakażeń koronawirusem oraz 34 zgony na Cocid-19.

--
boukun

Data: 2020-10-03 06:51:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 2 października 2020 22:35:56 UTC+2 użytkownik Zexon napisał:
boukun folksdojczu miało być tak pięknie!
https://www.worldometers.info/coronavirus/

80 mln ludzi i tylko 2833 zachorowania? To z naszymi dzisiejszymi 38 mln i 2367 przypadkami odsadziliśmy ich o dwie długości. Wiwat BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! Wiwat PiS! Niemcy znowu na kolanach!

--
Bruno

Data: 2020-10-03 19:47:46
Autor: Sylvio Balconetti
Am 03.10.20 um 15:51 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Niemcy byli w pierwszej 10, a teraz spadli na 23 miejsce. Niedlugo wyprzedzi nas Izrael i bedzie wstyd! ;-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-10-03 19:49:53
Autor: u2
W dniu 03.10.2020 o 19:47, Sylvio Balconetti pisze:
[...]

e tam, znowu syfek balconovy uprawia pedagogikę wstydu, a wiadomo, że to nie Niemcy są odpowiedzialni tylko mityczni nazisten:))))))))))))

Data: 2020-10-03 19:49:31
Autor: Budzik
Niemcy: co dzień nowy rekord, dzisiaj 2833 nowych zachorowań
Użytkownik Zexon Zexon@hotmail.com ...

boukun folksdojczu miało być tak pięknie!
https://www.worldometers.info/coronavirus/

U nas 2300 a kilka tygodni temu drastycznie ograniczylismy testowanie.
To gdzie jest gorsza sytuacja?

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2020-10-03 13:37:09
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 3 października 2020 o 21:50:04 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zexon Ze...@hotmail.com ...
> boukun folksdojczu miało być tak pięknie! > https://www.worldometers.info/coronavirus/
U nas 2300 a kilka tygodni temu drastycznie ograniczylismy testowanie. To gdzie jest gorsza sytuacja? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć między nimi. I cóż ty na to fizyko???
Gorsza sytuacja jest w trzydziestu trzech europejskich państwach w których ilość zmarłych na milion mieszkańców jest większa niż u nas. Pomijając San Marino w Belgii jest 12,7 razy więcej zmarłych niż u nas. Ilość testów w wirusowym rankingu nie ma żadnego znaczenia a nawet nie ma sensu.

Data: 2020-10-03 22:41:14
Autor: u2
[...]

  e tam jestem nieśmiertelny

Data: 2020-10-04 09:59:46
Autor: Budzik
Niemcy: co dzień nowy rekord, dzisiaj 2833 nowych zachorowań
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Podziwiam ludzi ktorym poprawia humor fakt, ze u innych jest gorzej :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2020-10-04 06:26:53
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 4 października 2020 o 11:59:48 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
"Obdarowany mówi dziękuję, a w duchu myśli - jeleń!"
Wiem dlaczego nie chcesz ustalenia warunków brzegowych. Znowu kłamiesz i manipulujesz. Kłamstwa możesz uczyć stare cyganki. Nigdzie nie napisałem że się cieszę że gdzieś jest gorzej.

Data: 2020-10-04 15:59:45
Autor: Budzik
[...]

Ja tez tego nie napisałem...
Ja napisałem ze zamiast pisac: u nas jest x a gdzies tam jest 2x, lepiej zastanowic sie co zrobic zeby u nas była 1/2x.
Taki był cel mojej wypowiedzi.

Ty piszesz - nie ma sie co czepiac, bo gdzies tam jest gorzej.
Ja pisze - to i to mi sie nie podoba i gdyby to zmienic to moze byłoby u nas lepiej.

Przeraza mnie fakt, ze juz dzis podobno polowa miejsc w szpitalach jest zajeta. Przeciez to jest dopiero poczatek.

A tak na marginesie - ja rozumiem, ze brakuje ci argumentów ale mogłbys jednak albo zaczac je szukac albo przyznac ze czegos tam nie wiesz.
Ciagłe opluwanie mnie nic ci nie da, bo spływa po mnie jak stary wiejski głupek z którego pol internetu sie smieje nazywa mnie kłamca.
Konkrety panie Zenobiuszu, konkrety zamiast wyzwisk.

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2020-10-04 09:12:09
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 4 października 2020 o 17:59:47 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!" kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo
O jakim opluwaniu mówisz jak nie chcesz ustalić warunków brzegowych? Kłamiesz i manipulujesz jak tylko masz na to ochotę. Nie muszę się z czymś takim grzecznie godzić. Przypomnę co napisałeś ostatnio. Napisałeś że Japonia ma ponad 100 stosunek długu do PKB. To nie jest kłamstwo bo prawie czterysta spełnia warunek że jest większe od stu. Korekty nie chcesz wprowadzić. To czysta manipulacja. Ale jak bym napisał że Japonia ma niecały tysiąc % do PKB to byś się darł że nieprawda bo 400. A ja bym zmanipulował na mniej niż Ty bo tylko na 2,5 raza. Oczywiście teraz się przypierdolisz że napisałem 400 a tam jest trochę mniej. Jak by to miało jakiekolwiek znaczenie.

Data: 2020-10-04 19:59:44
Autor: Budzik
Niemcy: co dzień nowy rekord, dzisiaj 2833 nowych zachorowań
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

O jakim opluwaniu mówisz jak nie chcesz ustalić warunków
brzegowych?

Chce, ale z toba sie ciezko dyskutuje na temat konkretów...

Kłamiesz i manipulujesz jak tylko masz na to ochotę.

O tutaj masz to opluwanie, stary głupcaze ;-D

[...]

Wprowadziłem. Tyle ze nie 400 a ma 240.
Ty sobie liczysz jakis wspolczynnik całego zadłuzenia włacznie z gospodarstwami domowymi - ja o takim wspolczynniku nigdy nie wspominałem, równiez nie słyszałem zeby ekonomisci sie nimposługiwali rozmawiajac o wydatkach budzetowych panstwa.

[...]

Przypierdoliłes sie ogolnie do szczegółu który miał tylko pokazac to co sam twierdziłes -ze sa ktraje dobrze funkcjonujace z wysokim długiem.
Jest tutaj miedzy nami zgoda a mimo to przypierdalasz sie dalej.

A sedno tkwi w naszym długu.
Wiec moze skoncz przypierdalanie i wroc do głównego tematu czyli twojego bzdurnego twierdzenia ze mamy 45% długu...

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2020-10-03 21:58:55
Autor: u2
W dniu 03.10.2020 o 21:49, Budzik pisze:
[...]

chyba umieram

wstawisz się za mnie

u Wszechmocnego

?

Data: 2020-10-04 09:59:46
Autor: Budzik
Niemcy: co dzień nowy rekord, dzisiaj 2833 nowych zachorowań
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Niestety nie znamy sie osobiście z prezesem K. ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2020-10-08 21:33:37
Autor: Pisiorowy Escobar
w <rl82v7$6ld$1@gioia.aioe.org>, Zexon <Zexon@hotmail.com> napisał(-a):

boukun folksdojczu miało być tak pięknie!
https://www.worldometers.info/coronavirus/

a jak dzisiaj padlino ? :DD

leżysz i kwiczysz, świnka :DD

chrum, chrum :DD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Niemcy: co dzień nowy rekord, dzisiaj 2833 nowych zachorowań