Niemcy dyskryminują kobiety

Data: 2018-11-02 08:25:48
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy dyskryminują kobiety
To kiedys niemcy nie dyskryminowali kobiet? Pierwsze slysze. Kosciol, dzieciory i kuchnia to ich motto narodowe. Niby na gowno dowodzaca wybrali " kobiete" wygladajaca jak brzydki facet, ale to nic nie znaczy.

Data: 2018-11-02 18:57:01
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
To kiedys niemcy nie dyskryminowali kobiet? Pierwsze slysze.
Kosciol, dzieciory i kuchnia to ich motto narodowe.

To tak samo jak obecnie PiS-owskie.

Niby na gowno

Zabrako argumentów? ;-)))

dowodzaca wybrali " kobiete" wygladajaca jak brzydki facet,

zenusiu, kto cie bardziej rajcuje: sobecka od Rydzyka czy Krycha od
własciela kota? ;-)))

ale to nic nie znaczy.

zenusiu, a co tam u tej twojej zezowatej z kotłowni słychać?
Już nie jesteście parą? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-02 12:33:07
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy dyskryminują kobiety
ty sie pizdziak martw zeby twoja dziura w dupie rajcowala zasluzonych nazistow. Bo dokad rajcuje masz zagwarantowana u nich miche zupy z brukwi.

Data: 2018-11-03 07:56:24
Autor: Pajdak
Niemcy dyskryminują kobiety
świr pospolity  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:7ce0956c-8d30-446f-964c-0622e35958d2googlegroups.com...
ja sie martwie zeby moja dziura w dupie rajcowala zasluzonych nazistow.

Staraj sie kogucie! Staraj!Może nawet reparacje od nich dostaniesz!
"makrela" tyle razy cie prosiła: zenek, chcesz? chcesz? a ty co?  ;-)))

Bo dokad rajcuje mam zagwarantowana u nich miche zupy z brukwi.

Ej, mówili że podkradasz kotu z kuwety! ;-)))

--
Pajdal

Niemcy dyskryminują kobiety