Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej

Data: 2016-06-03 01:40:28
Autor: u2
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
http://niewygodne.info.pl/artykul7/03048-Tykajaca-bomba-na-dnie-Baltyku.htm

Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej, która dzi¶ zaczyna zagra¿aæ Polsce! Gdzie jest Greenpeace i Zieloni?

wpis z dnia 30/05/2016

Okazuje siê, ¿e tu¿ przy polskim wybrze¿u znajduje siê gigantyczna bomba chemiczna, która w³a¶nie zaczê³a "tykaæ". W latach 40-tych XX wieku Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku ok. 50 tys. ton ró¿nego rodzaju broni chemicznej. Beczki z fosforem bia³ym, sarinem czy iperytem, zamiast byæ topione na g³êboko¶ci 500-1000 metrów, nieraz trafia³y do ba³tyckiego szelfu na g³êboko¶æ 10-12 metrów. Niestety, po ponad 70 latach zaczê³y one rdzewieæ, a gro¼ne substancje wydostawaæ siê na zewn±trz.

W latach 40-tych ubieg³ego wieku, tu¿ po zakoñczeniu II wojny ¶wiatowej, Niemcy i Rosjanie zaczêli topiæ na dnie Morza Ba³tyckiego gigantyczne ³adunki broni chemicznej. Szacuje siê, ¿e w ten sposób "pozbyto siê" od 50 do 60 tys. ton gro¼nych dla zdrowia i ¿ycia substancji (np. fosfor bia³y, sarin czy iperyt). Niestety, po up³ywie kilkudziesiêciu lat wiêkszo¶æ z tych trucizn nie straci³a swoich w³a¶ciwo¶ci toksycznych. Swoje w³a¶ciwo¶ci zaczê³y za to traciæ kontenery, beczki i stalowe obudowy pocisków, w których chemikalia zosta³y zatopione. Woda morska oraz czas zaczê³y robiæ swoje. Korozja powoduje, ¿e gro¼ne substancje zaczê³y wydostawaæ siê na zewn±trz.

Co mo¿na zrobiæ w takich okoliczno¶ciach? Wiele wskazuje na to, ¿e z biegiem lat problem bêdzie siê nasila³, a ¶miertelne niebezpieczne wycieki zaczn± coraz czê¶ciej docieraæ do ba³tyckich pla¿. Najpro¶ciej za¿±daæ od odpowiedzialnych za ten stan rzeczy Niemców i Rosjan stosownej reakcji polegaj±cej na pokryciu kosztów utylizacji ca³ej broni chemicznej, która dzi¶ stanowi dla nas realne zagro¿enie. Warto te¿ tym tematem zainteresowaæ Greenpeace oraz inne organizacje ekologiczne. Ciekawe czy podejm± sprawê i przy³±cz± siê do ewentualnych ¿±dañ wobec Berlina i Moskwy dotycz±cych uregulowania tej toksycznej kwestii z przesz³o¶ci?

¬ród³o: Chemsea - Chemical Munitions Search & Assessmnt (Chemsea.eu)
¬ród³o: Parz±ce bursztyny. Niebezpieczne znaleziska na pla¿ach Ba³tyku i Morza Pó³nocnego (DW.com)
¬ród³o: Nad Ba³tykiem mo¿na znale¼æ grudkê wygl±daj±c± jak bursztyn. Wziêta w d³oñ wypali dziurê w skórze (Gazeta.pl)

wpis z dnia 30/05/2016

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-06-03 07:57:47
Autor: Ciemny Lód
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
lewus "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5750c3ea$0$22831$65785112news.neostrada.pl...
http://niewygodne.info.pl/artykul7/03048-Tykajaca-bomba-na-dnie-Baltyku.htm

Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej, która dzi¶ zaczyna zagra¿aæ Polsce! Gdzie jest Greenpeace i Zieloni?

A mo¿e bys siê ty tak tym zaj±³ pierdolony nierobie? Podobno jeste¶ "ynszynierem" od wychodków.

CL

Data: 2016-06-03 10:14:24
Autor: u2
W dniu 2016-06-03 o 07:57, pajdak pisze:
A mo¿e bys siê ty tak tym zaj±³ pierdolony nierobie? Podobno jeste¶
"ynszynierem" od wychodków.

wulgarny¶ i prymitywny pajdziu, ale zatrudniê ciebie do czyszczenia Ba³tyku, nadajesz siê, bo teraz robisz latrynie:)

Data: 2016-06-03 10:28:57
Autor: Lord Donald
W dniu 03.06.2016 o 10:14, u2 pisze:
[...]

I oporny jest na chemikalia, od lat czy¶ci z toksycznego sera frycom laski. Po latach ciê¿kiej i morderczej pracy uodporni³ siê, tylko trochê mu mózg zlasowa³o, ale u mi³o¶ników POsrañców to raczej zaleta nie wada. Tak ¿e na pewno z przyjemno¶ci± zatrudni siê aby szuflowaæ niemiecki piryt, nawet za centa jak to miewa zwyczaju.

Data: 2016-06-04 12:14:37
Autor: Ciemny Lód
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
U¿ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:nirf49$1d10$1gioia.aioe.org...
[...]

Napalajcie siê dziewczeta. Napalajcie.Jeden debil bardziej ¿a³osny od drugiego. Dwóch durni bez mózgu k³api±cych dziobami za kromkê suchgo chleba byle tylko zas³u¿yæ na ³askawe spojrzenie prezesa. Siedzicie w tym szambie po same uszy. Obsrany lord i pajac z suwa³k.

CL

Data: 2016-06-05 02:02:00
Autor: z
W dniu 2016-06-03 o 07:57, Ciemny Lód pisze:
A mo¿e bys siê ty tak tym zaj±³ pierdolony nierobie? Podobno jeste¶
"ynszynierem" od wychodków.

We¼ siê ch³opie ogarnij. Tok fm ju¿ dawno alarmowa³ ¿e jest problem z którym sama Polska sobie nie poradzi.
Mniej bluzgów a wiêcej szarych komórek ¿yczê. :-)

Data: 2016-06-03 12:26:54
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
50 tysiecy ton to duzo i nieduzo. Tyle mozna zaladowac na 1( slownie jeden) nieduzy statek. Najwieksze statki moga zabrac prawie pol miliona ton. W Baltyku jest ok 22 bilionow ton wody. Jak sie wszystko roszczelni to teoretycznie moze zrobic 2ppm stezenia szkodliwych substabcji. Proces rozszczelniania pojemnikow juz trwa od dluzszego czasu. I bedzie przebiegal jeszcze przez kilkadziesiat lat. Nie widze w zwiazku z tym zadnego powaznego zagrozenia..

Data: 2016-06-03 14:20:32
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, June 3, 2016 at 12:26:55 PM UTC-7, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Zwierzeta np. szprotki, lowione w Baltyku i sprzedawane w calym swiecie, skoncentruja trucizne w swoim ciele.  "2 ppm" moze okazac sie tysiackroc wyzsze w ciele rybki.

Ze nie widzisz powaznego zagrozenia nie zanczy ze go nima.

Data: 2016-06-03 18:38:27
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
Od sprawdzania szprotek i innych meduz sa stosowne panstwowe urzedy. Nie napisalem ze w takiej sytuacji z truciznami jaka jest nie trzeba kontrolowac bo dla mnie oczywiste ze trzeba.

Data: 2016-06-03 22:07:15
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, June 3, 2016 at 6:38:28 PM UTC-7, Zenek Kapelinder wrote:

Od sprawdzania szprotek i innych meduz sa stosowne panstwowe urzedy. Nie napisalem ze w takiej sytuacji z truciznami jaka jest nie trzeba kontrolowac bo dla mnie oczywiste ze trzeba.

Jestem w USA, jem szprotki lowione z Baltyku, firmy King Oscar (Processed in Poland) w dupie mam europejskie czy inne post-komusze urzedy I ich urzedasow bo zanim sie dowiem ze nie nalezy tego badziewia jesc to bedzie za pozno, ....byc moze juz powinnam wyrzucic na smietnik zapas ktory mam (okolo 10 puszek), I nigdy wiecej w zyciu sie tego nie dotykac.  Sa w koncu portugalskie czy marokanskie rybki bez dodatkow broni chemicznej, ....mam nadzieje!

Basia

Data: 2016-06-04 08:29:04
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
Nie wiem czemu odnosze wrazenie ze jestes idiotka.

Data: 2016-06-04 15:53:39
Autor: andal
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
moze brakuje ci piatej klepki

Data: 2016-06-04 09:14:59
Autor: u2
W dniu 2016-06-04 o 07:07, basia@sbcglobal.net pisze:
w dupie mam europejskie
czy inne post-komusze urzedy

lol

Data: 2016-06-04 02:52:04
Autor: basia@sbcglobal.net
On Saturday, June 4, 2016 at 12:14:58 AM UTC-7, u2 wrote:
W dniu 2016-06-04 o 07:07, basia@sbcglobal.net pisze:

> w dupie mam europejskie
> czy inne post-komusze urzedy
 lol

Nie smiej sie, facet nie rozumie ze urzedy panstwowe panstw ktore dokonuja polowow ryb w Baltyku, i ktorych gospodarki oraz zatrudnienie zalezne sa od tych polowow nigdy nie stwierdza oficjalnie ze ryby z Baltyku sa niebezpieczne, czy ze nie powinny byc konsumowane- beda xsedxr minimalizowac zagrozenie, ukrywac toksycznosc tychze ryb, ...z kolei urzedy panstwowe panstw nie lowiacych w Baltyku nie maja zadnej motywacji by monitorowac przydatnosc do konsumpcji rybek gdzies z konca swiata.  W praktyce wyglada to tak ze larum sie podnosi dopiero wtedy gdy pojawiaja sie ludzie skazeni z objawami chorob, itp.  Prywatne wielomilionowe pozwy sadowe o odszkodowania za poniesione szkody sa zazwyczaj tym co alarmuje i stopuje dalsza konsumpcje badziewia a nie jakis urzad panstwowy monitorujacy i powiadamiajacy konsumentow zeby wiecej rybek nie jedli bo moga zachorowac.

Basia

Data: 2016-06-04 13:25:16
Autor: u2
W dniu 2016-06-04 o 11:52, basia@sbcglobal.net pisze:
W praktyce wyglada to tak ze larum sie podnosi dopiero
wtedy gdy pojawiaja sie ludzie skazeni z objawami chorob,
itp.

t w USA sprawdzili suszon± ¿ywno¶æ dla A.Doby, który chcia³ po raz trzeci przep³yn±æ Atlantyk, a nie sprawdzaj± ¿ywno¶ci sprowadzanej na masow± skalê ?:)

Data: 2016-06-04 12:58:46
Autor: basia@sbcglobal.net
On Saturday, June 4, 2016 at 4:25:16 AM UTC-7, u2 wrote:
> [...]

t w USA sprawdzili suszon± ¿ywno¶æ dla A.Doby, który chcia³ po raz trzeci przep³yn±æ Atlantyk, a nie sprawdzaj± ¿ywno¶ci sprowadzanej na masow± skalê ?:)

Mialam przed kilkoma laty ze dwadziescia sloikow warzyw/salatek z Polski, te ktore post-komuch solil sola drogowa czy innym podobnym swinstwem, musialam sie w amerykanskim sklepie (BigLots- wlasciciel to ALDI niemiecki), dobrze wyklocac przytaczajac artykuly z prasy, oswiadczenia polskiego rzadu, ze te salatki
ktore do USA przyimportowali to swinstwo, I skazone sola nie dopuszczona do konsumpcji,

....w koncu zrobili mi laske i wzieli spowrotem ponad dwadziescia sloikow oraz zrefundowali kase (!).  Sloiki poszly z miejsca spowrotem na polke!

Tak jak pisalam, w sprawach skazen zywnosci konsumpcje
stopuje smierc, kalectwo, powazna choroba, innymi slowy
grozba wielomilionowych strat dla producenta, zas urzedy panstwowe chronia nie tyle konsumentow co producentow gdy zaczanaja im konsumenci padac.  Z rybami czesto minimalizuje sie zagrozenie do tego stopnia za zaleca sie niespozywanie wiecej nizeli 2 razy w tygodniu
i dalej sprzedaje sie rybki skazone np. rtecia.

Smiej sie dalej u2, a to od posiadania wlasnej informacji
I odrobiny informacji, a nie ochrony urzedow panstwowych, inspektoriatow itp., zalezy w duzej mierze higiena tego co spozywasz i konsekwencji zdrowotne tego co wpierdalasz.

Dzieki za przytoczenie artykulu o skazeniu Baltyku, w USA
Baltyk ma zla renome, ze bardzo skazony, ludzie unikaja
szprotek, ...czesto umniejszalam sobie te obawy sadzac
ze to plotki rybackiej konkurencji z Maroka i Portugalii.
 Basia

Data: 2016-06-05 03:26:53
Autor: basia@sbcglobal.net
On Saturday, June 4, 2016 at 1:13:39 PM UTC-7, u2 wrote:
W dniu 2016-06-04 o 21:58, basia@sbcglobal.net pisze:

> ...w koncu zrobili mi laske i wzieli spowrotem ponad
> dwadziescia sloikow oraz zrefundowali kase (!).

lol

Nie ma co sie smiac, Amerykanie post-komuszego swinstwa na polki do swoich sklepow nie wpuszczaja, to niemiecki ALDI to do USA przytastkal, Amerykanom na poprawe dzialania nerek chyba.

Basia

Data: 2016-06-05 03:33:38
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
u¿ytkownik ba...@sbcglobal.net napisa³:

Nie ma co sie smiac, Amerykanie post-komuszego swinstwa na polki do swoich sklepow nie wpuszczaja,

G³upi¶ buc i tyle.

Szczególnie wa¿n± i ci±gle rosn±c± rolê odgrywa eksport. Stanowi on ok. 1/3 wielko¶ci sprzeda¿y Spó³ki. ,,SOKO£ÓW" S.A. eksportuje do wiêkszo¶ci pañstw Unii Europejskiej, USA, Japonii, Korei Po³udniowej, Rosji, Hong Kongu, Tajlandii i pañstw afrykañskich.
http://sokolow.pl/pl/o_firmie/20,handel_i_dystrybucja.html

To co piszesz potwierdza tylko jedno, polak w ameryce czy u niemca
stara siê byæ bardziej amerykañski/niemiecki ni¿ tubylec.

Data: 2016-06-05 12:56:32
Autor: u2
W dniu 2016-06-05 o 12:26, basia@sbcglobal.net pisze:
Nie ma co sie smiac, Amerykanie post-komuszego
swinstwa na polki do swoich sklepow nie wpuszczaja,
to niemiecki ALDI to do USA przytastkal, Amerykanom
na poprawe dzialania nerek chyba.

Aldi nie widzia³em w Bolanda:)

Data: 2016-06-04 22:15:26
Autor: Marek Czaplicki
basia@sbcglobal.net pisze na pl.soc.polityka w sobota, 4 czerwca 2016 21:58 :

[...]

Basiu. Po co Ci tyle na raz? Pluton wojska by siê najad³.

Data: 2016-06-04 14:28:26
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
Basia to Amerykanka. 10 puszek szprotek to tam jedna kolacja dla jednej osoby.

Data: 2016-06-04 22:09:50
Autor: andal
On Sat, 04 Jun 2016 14:28:26 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Basia to Amerykanka. 10 puszek szprotek to tam jedna kolacja dla jednej
osoby.

raczej hamburger lub hotdog i 1l cocacola

Data: 2016-06-05 02:07:39
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
Raczej hamburger i hotdog i litr dietetycznej coca coli. Na podwieczorek oczywiscie.

Data: 2016-06-05 02:23:31
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
[...]

Od soli jeszcze nikt siê nie zesra³.
Olali ciê i prawid³owo.

Dzieki za przytoczenie artykulu o skazeniu Baltyku, w USA
Baltyk ma zla renome

Dlatego te¿ wpierdalaj± rybki z okolic Fukushimy.

Data: 2016-06-05 03:42:55
Autor: basia@sbcglobal.net
On Sunday, June 5, 2016 at 2:23:32 AM UTC-7, koszmar z ulicy czerskiej wrote:
> [...]
 > ...w koncu zrobili mi laske i wzieli spowrotem ponad > dwadziescia sloikow oraz zrefundowali kase (!).  > Sloiki poszly z miejsca spowrotem na polke!

Przepraszam nie "olali" tylko zwrocili forse co do grosza!

Przestalam od tamtego czasu kupowac wschodnioeuropejskie
produkty spozywcze- zbyt duze ryzyko, niewiadomo kto lapy do tej zywnosci pakuje. W amerykanskich sklepach tego nie widac, tylko w roznych etnicznych Deli, w BigLots- sklep w zasadzie z odpadami, itp. nie chodliwym towarem.  Skusilam
sie glupia, kierujac sie sentymentem pro-polskim, post-komuch  to wykorzystal. Sporo tej zywnosci z Polski wchrzaniaja Polacy,
im wiecej na emigracji tym bardziej wzrasta export.

Basia

Data: 2016-06-05 05:58:44
Autor: Archer
Niemcy i Rosjanie zatopili w Bałtyku 50 tys. ton broni chemicznej
W dniu 6/5/2016 5:42 AM, basia@sbcglobal.net pisze:

Przestalam od tamtego czasu kupowac wschodnioeuropejskie
produkty spozywcze- zbyt duze ryzyko, niewiadomo kto
lapy do tej zywnosci pakuje. W amerykanskich sklepach tego
nie widac

Jak ktos jest slepy to nie widzi jaki syf sprzedaja w amerykanskich sklepach.

http://www.mercola.com/infographics/10-banned-foods.htm

https://www.buzzfeed.com/ash
perez/8-foods-we-eat-in-the-us-that-are-banned-in-other-countries

http://foodmatters.tv/articles-1/top-10-food-additives-to-avoid

Data: 2016-06-05 14:25:36
Autor: andal

wrote:
> [...]

Polacy,
im wiecej na emigracji tym bardziej wzrasta export.

amerykan, napisz cos o wscieklych krowach

bo chyba ci zaszkodzily

Data: 2016-06-05 04:01:21
Autor: basia@sbcglobal.net
> [...]
 > ...w koncu zrobili mi laske i wzieli spowrotem ponad > dwadziescia sloikow oraz zrefundowali kase (!).  > Sloiki poszly z miejsca spowrotem na polke!

Zartuj sobie jak chcesz tymczasem w Polsce od 1998 roku notuje sie zastraszajacy wzrost zachorowalnosci na raka odbytu:

Incidence of colorectal cancer in Poland in 1999-2008

Introduction

Malignant neoplasm of the colon is one of the most common gastrointestinal cancers and takes the second place in terms of incidence in the world. In Asian countries compared with Western countries the incidence is a bit lower.. In recent years in Poland there has been a disturbing increase in the incidence of this cancer, particularly in the voivodships Mazowieckie, Slaskie, and Wielkopolskie.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3258770/

Data: 2016-06-04 15:23:21
Autor: andal
On Sat, 04 Jun 2016 13:25:16 +0200, u2 wrote:

[...]

tej nie musza bo pochodzi z amerykanskich firm ulokowanych poza usa,
na dodatek kotrolerzy sa wlascicielami tych firm

Data: 2016-06-04 17:24:26
Autor: u2
W dniu 2016-06-04 o 17:23, andal pisze:
tej nie musza bo pochodzi z amerykanskich firm ulokowanych poza usa,
na dodatek kotrolerzy sa wlascicielami tych firm

czyli kontrolerzy nie kontroluj± ?:)

Data: 2016-06-04 15:52:50
Autor: andal
On Sat, 04 Jun 2016 17:24:26 +0200, u2 wrote:

W dniu 2016-06-04 o 17:23, andal pisze:
tej nie musza bo pochodzi z amerykanskich firm ulokowanych poza usa,
na dodatek kotrolerzy sa wlascicielami tych firm

czyli kontrolerzy nie kontroluj± ?:)

a kto to powiedzial ? ;-)

Data: 2016-06-04 12:16:47
Autor: Ciemny Lód
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:57527ff1$0$22823$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-06-04 o 07:07, basia@sbcglobal.net pisze:
w dupie mam europejskie
czy inne post-komusze urzedy

lol

Masz cos do powiedzenia? Jak nie to spierdalaj debilu!

CL

Data: 2016-06-04 15:15:48
Autor: andal
On Fri, 03 Jun 2016 22:07:15 -0700, basia@sbcglobal.net wrote:

[...]

amerykanska chemia w zywnosci + gmo sa duzo skuteczniejsze

np.mleko 125mgsodium/250ml

Data: 2016-06-04 17:25:08
Autor: u2
W dniu 2016-06-04 o 17:15, andal pisze:
amerykanska chemia w zywnosci + gmo sa duzo skuteczniejsze

np.mleko 125mgsodium/250ml

w marketach tej sody ca³e mnóstwo:)

Data: 2016-06-04 12:16:01
Autor: Ciemny Lód
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej

U¿ytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8bdfb585-0b73-4e3d-9766-c7b29a650265googlegroups.com...
[...]

I co wtedy? Bêdzie inflacja czy deflacja ty debilu?

CL

Data: 2016-06-04 04:52:49
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
Nie zrozumiesz bo masz deflacje pod beretem.

Data: 2016-06-03 20:18:29
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w pi±tek, 3 czerwca 2016 01:40 :

http://niewygodne.info.pl/artykul7/03048-Tykajaca-bomba-na-dnie-Baltyku.htm

Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej, która
dzi¶ zaczyna zagra¿aæ Polsce! Gdzie jest Greenpeace i Zieloni?

O kurna. Na pomoc Greenpeace? Ja bym nie przesadza³, bo jeszcze by siê przy okazji zaczêli o Bia³owie¿ê pytaæ.

Data: 2016-06-03 22:55:01
Autor: u2
W dniu 2016-06-03 o 20:18, Marek Czaplicki pisze:
O kurna. Na pomoc Greenpeace? Ja bym nie przesadza³, bo jeszcze by siê przy
okazji zaczêli o Bia³owie¿ê pytaæ.

to nie pytaj± siê czeplik ? niedopatrzenie czeplik, nie donios³e¶ jeszcze czeplik ?:)

Data: 2016-06-04 12:15:20
Autor: Ciemny Lód
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5751eea4$0$647$65785112news.neostrada.pl...

Przestañ pierdolic ty ¿a³osny debilu!

CL

Data: 2016-06-04 22:12:49
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w pi±tek, 3 czerwca 2016 22:55 :

[...]

A ktokolwiek musi donosiæ? jutu, ludziska obserwuj± wybuchy supernowych oddalonych o miliony lat ¶wietlnych, a Ty chcesz zatrzymaæ informacjê jak w Korei Pn? :-)

Data: 2016-06-04 22:15:32
Autor: u2
W dniu 2016-06-04 o 22:12, Marek Czaplicki pisze:
ludziska obserwuj± wybuchy supernowych
oddalonych o miliony lat ¶wietlnych

serio czeplik obserwujesz supernowe ? ale z ciebie maczo czeplik, imponujesz nie tylko dzieciom, ale i doros³ym lemmingom typu pajdak:)

Data: 2016-06-04 22:19:41
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w sobota, 4 czerwca 2016 22:15 :

[...]

O, widzê ¿e nauczy³e¶ siê nowego s³owa i Ci siê bardzo spodoba³o? Film ogl±da³e¶? Bo gadasz jak w tytule. :-)

Data: 2016-06-04 23:58:42
Autor: u2
Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej
W dniu 2016-06-04 o 22:19, Marek Czaplicki pisze:
Bo gadasz jak w tytule.

serio czeplik s³yszysz g³osy czytaj±c ?:)

Data: 2016-06-05 00:17:33
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w sobota, 4 czerwca 2016 23:58 :

W dniu 2016-06-04 o 22:19, Marek Czaplicki pisze:
Bo gadasz jak w tytule.

serio czeplik s³yszysz g³osy czytaj±c ?:)

A dla Ciebie s³owa to tylko obrazki literek i nic poza tym? Zapytaj kogo¶ kto du¿o czyta to powie Ci, ¿e nawet obrazy tego co przeczyta mu siê przesuwaj± przed oczami. Ja tak mam. Jak my¶lisz, dlaczego Polacy tak bardzo lubi± jak w kinie nie ma ani lektora, ani dubbingu? Bo maj± oryginalny g³os aktora, a czytaj± i od razu s³ysz± jakby aktor mówi³ po polsku. Ja tak mam. Zreszt± by³y nawet czasy gdy chcia³em aby polski film by³ z napisami. Bo to by³o za komuny, gdy nag³o¶nienie w filmach by³o fatalne i trochê z filmu umyka³o.

Data: 2016-06-05 08:32:30
Autor: u2
W dniu 2016-06-05 o 00:17, Marek Czaplicki pisze:
nawet obrazy tego co przeczyta mu siê
przesuwaj± przed oczami

masz wizjê czeplik ? telewizjê ?:)

Data: 2016-06-05 17:07:55
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 5 czerwca 2016 08:32 :

W dniu 2016-06-05 o 00:17, Marek Czaplicki pisze:
nawet obrazy tego co przeczyta mu siê
przesuwaj± przed oczami

masz wizjê czeplik ? telewizjê ?:)

:-)

Niemcy i Rosjanie zatopili w Ba³tyku 50 tys. ton broni chemicznej