Niemcy jad± rozbić marsz

Data: 2011-10-27 11:48:16
Autor: matador
Niemcy jad± rozbić marsz
#
Znani z zamieszek bojówkarze zza Odry wybieraj± się do Warszawy, by
zablokować prawicow± manifestację 11 listopada.
#

http://www.rp.pl/artykul/17,740723-Niemieccy-lewacy-rozbija-Marsz-Niepodleglosci.html

matador.

Data: 2011-10-27 20:59:24
Autor: oyster
Niemcy jad± rozbić marsz
Użytkownik - matador napisał:
#
[...]

To ja też jadę - podwójna przyjemno¶ć - dac po ryju lewakowi i szwabowi na dodatek. :-D
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-27 12:09:21
Autor: matador
Niemcy jad± rozbić marsz
On 27 PaĽ, 20:59, oyster <mor...@glizda.com> wrote:
> [...]

> matador.

To ja też jadę - podwójna przyjemno¶ć - dac po ryju lewakowi i szwabowi

Wchodzi krasnoludek do sklepu żelaznego:
- Poproszę o 2 metry najcięższego łańcucha !
Sprzedawca:
- Zapakować ?
Krasnoludek:
- Nie, jak tylko wyjdę, zacznę napierdalać !

matador.

Data: 2011-10-28 08:49:46
Autor: sofu
Niemcy jad± rozbić marsz

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7d000fee-ba26-4331-936e-Wchodzi krasnoludek do sklepu żelaznego:
[...]

-- -- -- -

To był kawał o sadyscie:

Wchodzi do sklepu żelaznego sadysta i mówi do sprzedawcy:
- poproszę metr łańcucha.
sprzedawca odci±ł metr porz±dnego łańcucha i pyta:
- zapakowac panu?
- Nie! Na miejscu będę napierdałał.............!

sofu

Data: 2011-10-28 05:20:08
Autor: stevep
Niemcy jad± rozbić marsz
Dnia 27-10-2011 o 20:59:24 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

[...]

A jeste¶ napakowany, z byczym karkiem i ogolonym, głupim łbem?

--
stevep

Data: 2011-10-27 21:54:11
Autor: HaMMeR
Niemcy jad± rozbić marsz
On 28 PaĽ, 05:20, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 27-10-2011 o 20:59:24 oyster <mor...@glizda.com> napisał(a):

> To ja też jadę - podwójna przyjemno¶ć - dac po ryju lewakowi i szwabowi
> na dodatek. :-D

A jeste¶ napakowany, z byczym karkiem i ogolonym, głupim łbem?

Daj spokoj wymozgu.., przeciez w tym nikt ci nie dorowna!

stevep

Data: 2011-10-28 17:05:00
Autor: stevep
Niemcy jad± rozbić marsz
Dnia 28-10-2011 o 06:54:11 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

A jeste¶ napakowany, z byczym karkiem i ogolonym, głupim łbem?

Daj spokoj wymozgu.., przeciez w tym nikt ci nie dorowna!

Masz racje wzorze cnót intelektualnych na poziomie pantofelka.

--
stevep

Data: 2011-10-28 13:30:57
Autor: oyster
Niemcy jad± rozbić marsz
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Nie, w niczym nie przypominam twojego tatula, pokrako.
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 14:19:35
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy jad± rozbić marsz
oyster napisał:

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

A pejsy masz?

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-10-28 17:05:52
Autor: stevep
Niemcy jad± rozbić marsz
Dnia 28-10-2011 o 13:30:57 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

A przypominasz swoich- kurwę i alfonsa?

--
stevep

Data: 2011-10-28 17:21:22
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy jad± rozbić marsz

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Uprasza się o nieobrażanie alfonsów takimi porównaniami.

A kurew to jeden z bardziej niewdzięcznych zawodów, niżej już chyba tylko
górnicy.

Data: 2011-10-29 02:13:02
Autor: stevep
Niemcy jad± rozbić marsz

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Przyjmuję do wiadomo¶ci, ale sam się o to prosił.

--
stevep

Data: 2011-10-28 08:09:21
Autor: Bambaryła
Niemcy jad± rozbić marsz

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ec1602e2-5351-4b10-a24f-600687b61c95m19g2000vbm.googlegroups.com...
#
[...]

PiS-owi przybędzie elektoratu.

BBR

Data: 2011-10-28 09:19:02
Autor: niebieski
Niemcy jad± rozbić marsz
W dniu 27.10.2011 20:48, matador pisze:
#
[...]

Niemcy w warszawie naprzeciwko patriotycznej manifestacji????????
Mam nadzieję, że warszawiacy ich odpowiednio ugoszcz±.

--
niebieski

Data: 2011-10-28 12:21:52
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy jad± rozbić marsz
niebieski napisał:

Mam nadzieję, że warszawiacy ich odpowiednio ugoszcz±.

Warszawiacy, czy wygolona, bezrobotna, zapita gówniarzeria? --

Data: 2011-10-28 12:55:08
Autor: raff
Niemcy jad± rozbić marsz

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:mrvz8cfcdqrx.1qf4piu3n4axa.dlg40tude.net...
niebieski napisał:

Mam nadzieję, że warszawiacy ich odpowiednio ugoszcz±.

Warszawiacy, czy wygolona, bezrobotna, zapita gówniarzeria?

Zartujesz, elektorat PO nawet nie kiwnie palcem.

R.

Data: 2011-10-28 12:56:56
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy jad± rozbić marsz

niebieski napisał:

Mam nadzieję, że warszawiacy ich odpowiednio ugoszcz±.

Warszawiacy, czy wygolona, bezrobotna, zapita gówniarzeria?

Zartujesz, elektorat PO nawet nie kiwnie palcem.

Napisałem wygolona a nie ogolona.

Data: 2011-10-28 12:53:38
Autor: raff
Niemcy jad± rozbić marsz

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:ec1602e2-5351-4b10-a24f-600687b61c95m19g2000vbm.googlegroups.com...
#
[...]

Ale na czolgach przyjada ?

Bo to zdaje sie tradycja.

R.

Data: 2011-10-28 17:35:45
Autor: pluton
Niemcy jad± rozbić marsz
Znani z zamieszek bojówkarze zza Odry wybieraj± się do Warszawy, by
zablokować prawicow± manifestację 11 listopada.

Kuzwa, 10 litopada truposlaw,
11 listopada niemce, no ile mozna ?

A moze by te niemce przyjechaly dzien wczesniej i wpierdolily trupojadom od
kaczynskiego ?

Nullification

Data: 2011-10-28 19:43:01
Autor: jadrys
Niemcy jadą rozbić marsz
W dniu 2011-10-27 20:48, matador pisze:
#
Znani z zamieszek bojĂłwkarze zza Odry wybierajÄ… siÄ™ do Warszawy, by
zablokować prawicową manifestację 11 listopada.
#

http://www.rp.pl/artykul/17,740723-Niemieccy-lewacy-rozbija-Marsz-Niepodleglosci.html

matador.

No, w odróżnieniu od tej z 39 roku Schleswiga Holsteina ci Szwabi nie nazywają swojej wizyty kurtuazyjną..

Data: 2011-10-28 19:47:58
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy jadą rozbić marsz
jadrys napisał:

No, w odróżnieniu od tej z 39 roku Schleswiga Holsteina ci Szwabi nie nazywaj± swojej wizyty kurtuazyjn±..

Szwabi? Ale to ci dobrzy! Nasi! Lewaccy! Nie doczytałe¶.

Data: 2011-10-28 19:51:48
Autor: jadrys
Niemcy jadą rozbić marsz
W dniu 2011-10-28 19:47, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

No, w odróżnieniu od tej z 39 roku Schleswiga Holsteina ci Szwabi nie
nazywajÄ… swojej wizyty kurtuazyjnÄ…..
Szwabi? Ale to ci dobrzy! Nasi! Lewaccy! Nie doczytałeś.

Jasne, są i dobrzy Szwabi, ale sam wiesz gdzie i jaki Szwab to dobry Szwab. Podział na prawo i lewo nic e tej kwestii nie zmienia.

Data: 2011-10-28 19:52:57
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy jadą rozbić marsz

jadrys napisał:

No, w odróżnieniu od tej z 39 roku Schleswiga Holsteina ci Szwabi nie
nazywaj± swojej wizyty kurtuazyjn±..
Szwabi? Ale to ci dobrzy! Nasi! Lewaccy! Nie doczytałe¶.

Jasne, s± i dobrzy Szwabi, ale sam wiesz gdzie i jaki Szwab to dobry Szwab. Podział na prawo i lewo nic e tej kwestii nie zmienia.

Chrzanisz. Masz w tym momencie problem jak z tego wybrn±ć przed Antenk± i
tyle hehehe

Data: 2011-10-28 19:59:24
Autor: jadrys
Niemcy jadą rozbić marsz

jadrys napisał:

No, w odróżnieniu od tej z 39 roku Schleswiga Holsteina ci Szwabi nie
nazywajÄ… swojej wizyty kurtuazyjnÄ…..
Szwabi? Ale to ci dobrzy! Nasi! Lewaccy! Nie doczytałeś.

Jasne, sÄ… i dobrzy Szwabi, ale sam wiesz gdzie i jaki Szwab to dobry
Szwab. Podział na prawo i lewo nic e tej kwestii nie zmienia.
Chrzanisz. Masz w tym momencie problem jak z tego wybrnąć przed Antenką i
tyle hehehe

Wcale nie, moje poglądy na tzw. kwestię niemiecką są stałe i takie same od lat. - Tzn. od upadku NRD.

Data: 2011-10-28 20:13:33
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy jadą rozbić marsz

jadrys napisał:

[...]

Wcale nie, moje pogl±dy na tzw. kwestię niemieck± s± stałe i takie same od lat. - Tzn. od upadku NRD.

Pewna babcia, jak to staruszka chciała wst±pić do ZBOWiDu.
No i komisja j± pyta:
- W wojsku była?
- Nie
- W MO, ORMO?
- Uchowaj Boże!
- W AL, tfu, choćby w AK, w BCh?
- Nie
- W jakiej¶ partyzantce?
- Nie
- No to dlaczego chce się zapisac do ZBOWiD?
- A bo ja partyzantom nosiłam, co ugotowałam.
- I jedli?
- A jedli, jedli, zawsze mi jeszcze "danke" mówili!
- Toz to byli Niemcy!!!!
A babcia z błyskiem w oku:
- Ale z NRD! --

Data: 2011-10-29 08:51:44
Autor: jadrys
Niemcy jadą rozbić marsz

jadrys napisał:

[...]

Pewna babcia, jak to staruszka chciała wstąpić do ZBOWiDu.
No i komisja jÄ… pyta:
- W wojsku była?
- Nie
- W MO, ORMO?
- Uchowaj BoĹĽe!
- W AL, tfu, choćby w AK, w BCh?
- Nie
- W jakiejĹ› partyzantce?
- Nie
- No to dlaczego chce siÄ™ zapisac do ZBOWiD?
- A bo ja partyzantom nosiłam, co ugotowałam.
- I jedli?
- A jedli, jedli, zawsze mi jeszcze "danke" mĂłwili!
- Toz to byli Niemcy!!!!
A babcia z błyskiem w oku:
- Ale z NRD!

No i babka zasłużyła na członkostwo... Wielu jest dzisiaj takich ZBOWID-owców w kraju.

Niemcy jad± rozbić marsz