Niemcy jadą rozbić marsz

Data: 2011-10-27 20:59:24
Autor: oyster
Niemcy jadą rozbić marsz
Użytkownik - matador napisał:
#
Znani z zamieszek bojówkarze zza Odry wybierają się do Warszawy, by
zablokować prawicową manifestację 11 listopada.
#

http://www.rp.pl/artykul/17,740723-Niemieccy-lewacy-rozbija-Marsz-Niepodleglosci.html

matador.

To ja też jadę - podwójna przyjemność - dac po ryju lewakowi i szwabowi na dodatek. :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-27 12:09:21
Autor: matador
Niemcy jadą rozbić marsz
On 27 Paź, 20:59, oyster <mor...@glizda.com> wrote:
> [...]

> matador.

To ja też jadę - podwójna przyjemność - dac po ryju lewakowi i szwabowi

Wchodzi krasnoludek do sklepu żelaznego:
- Poproszę o 2 metry najcięższego łańcucha !
Sprzedawca:
- Zapakować ?
Krasnoludek:
- Nie, jak tylko wyjdę, zacznę napierdalać !

matador.

Data: 2011-10-28 08:49:46
Autor: sofu
Niemcy jadą rozbić marsz

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d000fee-ba26-4331-936e-Wchodzi krasnoludek do sklepu żelaznego:
[...]

-- -- -- -

To był kawał o sadyscie:

Wchodzi do sklepu żelaznego sadysta i mówi do sprzedawcy:
- poproszę metr łańcucha.
sprzedawca odciął metr porządnego łańcucha i pyta:
- zapakowac panu?
- Nie! Na miejscu będę napierdałał.............!

sofu

Data: 2011-10-28 05:20:08
Autor: stevep
Niemcy jadą rozbić marsz
Dnia 27-10-2011 o 20:59:24 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

[...]

A jesteś napakowany, z byczym karkiem i ogolonym, głupim łbem?

--
stevep

Data: 2011-10-27 21:54:11
Autor: HaMMeR
Niemcy jadą rozbić marsz
On 28 Paź, 05:20, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 27-10-2011 o 20:59:24 oyster <mor...@glizda.com> napisał(a):

> To ja też jadę - podwójna przyjemność - dac po ryju lewakowi i szwabowi
> na dodatek. :-D

A jesteś napakowany, z byczym karkiem i ogolonym, głupim łbem?

Daj spokoj wymozgu.., przeciez w tym nikt ci nie dorowna!

stevep

Data: 2011-10-28 17:05:00
Autor: stevep
Niemcy jadą rozbić marsz
Dnia 28-10-2011 o 06:54:11 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

A jesteś napakowany, z byczym karkiem i ogolonym, głupim łbem?

Daj spokoj wymozgu.., przeciez w tym nikt ci nie dorowna!

Masz racje wzorze cnót intelektualnych na poziomie pantofelka.

--
stevep

Data: 2011-10-28 13:30:57
Autor: oyster
Niemcy jadą rozbić marsz
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Nie, w niczym nie przypominam twojego tatula, pokrako.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 14:19:35
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy jadą rozbić marsz
oyster napisał:

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

A pejsy masz?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-28 17:05:52
Autor: stevep
Niemcy jadą rozbić marsz
Dnia 28-10-2011 o 13:30:57 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

A przypominasz swoich- kurwę i alfonsa?

--
stevep

Data: 2011-10-28 17:21:22
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy jadą rozbić marsz

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Uprasza się o nieobrażanie alfonsów takimi porównaniami.

A kurew to jeden z bardziej niewdzięcznych zawodów, niżej już chyba tylko
górnicy.

Data: 2011-10-29 02:13:02
Autor: stevep
Niemcy jadą rozbić marsz

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Przyjmuję do wiadomości, ale sam się o to prosił.

--
stevep

Niemcy jadą rozbić marsz