Niemcy jednym z najbardziej dotkniętych pandemi ą krajĂłw na świecie

Data: 2021-01-14 12:40:44
Autor: Zexon
Niemcy jednym z najbardziej dotkniętych pandemi ą krajĂłw na świecie
Niemcy są obecnie jednym z najbardziej dotkniętych pandemią krajów na świecie, jeśli chodzi o liczbę
zgonów z powodu COVID-19.
Pod względem wskaźnika śmiertelności Niemcy wyprzedziły USA i zbliżają się do poziomu 11 zgonów na
milion mieszkańców. Władze apelują o dalsze ograniczanie kontaktów.
  W Niemczech procentowo więcej ludzi umiera obecnie z powodu koronawirusa lub w związku z nim niż w USA. I to mimo że w Stanach Zjednoczonych zakażonych jest znacznie więcej osób - pisze w czwartek dziennik "Tagesspiegel", powołując się na dane amerykańskiego Uniwersytetu Johnsa Hopkinsa, które przedstawiają średnią z ostatnich siedmiu dni.

Na każdy milion mieszkańców USA w środę zakażonych było około 750 osób, w Niemczech około 150. W porównaniu z krajami Unii Europejskiej Niemcy są nawet poniżej średniej, wynoszącej ponad 300 infekcji na milion mieszkańców.

Jednak pod względem śmiertelności Niemcy wyprzedziły Stany Zjednoczone i zbliżają się do 11 zgonów na milion mieszkańców. W USA od środy dziennie umiera nieco ponad 10 osób z powodu COVID-19 lub w związku z tą chorobą. Niemcy są także znacznie powyżej średniej zgonów w UE, wynoszącej około 7,5 na milion mieszkańców.

Wskaźnik śmiertelności w przeliczeniu na potwierdzone przypadki zakażenia koronawirusem jest teraz wyższy w Niemczech niż w USA. Na początku tygodnia 2,2 proc. zakażeń w tym kraju zakończyło się śmiercią, w USA - 1,7 proc.

Pod względem liczby zgonów na milion mieszkańców Niemcy należą obecnie do krajów najbardziej doświadczonych przez pandemię. Tylko Wielka Brytania i cztery kraje UE - Szwecja, Czechy, Litwa i Portugalia - są pod tym względem w gorszej sytuacji. Brytyjczycy odnotowali najwyższą liczbę zgonów na milion mieszkańców w ciągu ostatnich siedmiu dni - 23,1.

Całość:
https://dorzeczy.pl/swiat/168691/niemcy-jednym-z-najbardziej-dotknietych-pandemia-krajow-na-swiecie.html

Data: 2021-01-14 12:11:11
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy jednym z najbardziej dotkniętych pandemią krajów na świecie
czwartek, 14 stycznia 2021 o 20:40:45 UTC+1 Zexon napisał(a):
[...]
A ty żałujesz ich czy co? Jak nie jesteś kandydatem na kandydata na folksdojcza to wyobraź sobie co by robily na wschodzie  Europy dzieci i wnuki tamtych niemcow jak by niemcy wojnę wygrali.

Data: 2021-01-14 13:16:22
Autor: Zexon
On 1/14/2021 13:11, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Absolutnie ich nie żałuje, mniej Niemców lepiej dla Polski, Niemcy to wyjątkowo wredny naród zawsze będzie próbował podbić i wymordować Polaków.

Data: 2021-01-14 12:22:17
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy jednym z najbardziej dotkniętych pandemią krajów na świecie
czwartek, 14 stycznia 2021 o 21:16:23 UTC+1 Zexon napisał(a):
On 1/14/2021 13:11, Zenek Kapelinder wrote: > czwartek, 14 stycznia 2021 o 20:40:45 UTC+1 Zexon napisał(a): >> Niemcy są obecnie jednym z najbardziej dotkniętych pandemią krajów na świecie, jeśli chodzi o liczbę >> zgonów z powodu COVID-19. >> Pod względem wskaźnika śmiertelności Niemcy wyprzedziły USA i zbliżają się do poziomu 11 zgonów na >> milion mieszkańców. Władze apelują o dalsze ograniczanie kontaktów. >> W Niemczech procentowo więcej ludzi umiera obecnie z powodu koronawirusa lub w związku z nim niż w >> USA. I to mimo że w Stanach Zjednoczonych zakażonych jest znacznie więcej osób - pisze w czwartek >> dziennik "Tagesspiegel", powołując się na dane amerykańskiego Uniwersytetu Johnsa Hopkinsa, które >> przedstawiają średnią z ostatnich siedmiu dni. >> >> Na każdy milion mieszkańców USA w środę zakażonych było około 750 osób, w Niemczech około 150. W >> porównaniu z krajami Unii Europejskiej Niemcy są nawet poniżej średniej, wynoszącej ponad 300 >> infekcji na milion mieszkańców. >> >> Jednak pod względem śmiertelności Niemcy wyprzedziły Stany Zjednoczone i zbliżają się do 11 zgonów >> na milion mieszkańców. W USA od środy dziennie umiera nieco ponad 10 osób z powodu COVID-19 lub w >> związku z tą chorobą. Niemcy są także znacznie powyżej średniej zgonów w UE, wynoszącej około 7,5 na >> milion mieszkańców. >> >> Wskaźnik śmiertelności w przeliczeniu na potwierdzone przypadki zakażenia koronawirusem jest teraz >> wyższy w Niemczech niż w USA. Na początku tygodnia 2,2 proc. zakażeń w tym kraju zakończyło się >> śmiercią, w USA - 1,7 proc. >> >> Pod względem liczby zgonów na milion mieszkańców Niemcy należą obecnie do krajów najbardziej >> doświadczonych przez pandemię. Tylko Wielka Brytania i cztery kraje UE - Szwecja, Czechy, Litwa i >> Portugalia - są pod tym względem w gorszej sytuacji. Brytyjczycy odnotowali najwyższą liczbę zgonów >> na milion mieszkańców w ciągu ostatnich siedmiu dni - 23,1. >> >> >> Całość: >> https://dorzeczy.pl/swiat/168691/niemcy-jednym-z-najbardziej-dotknietych-pandemia-krajow-na-swiecie.html > A ty żałujesz ich czy co? Jak nie jesteś kandydatem na kandydata na folksdojcza to wyobraź sobie co by robily na wschodzie Europy dzieci i wnuki tamtych niemcow jak by niemcy wojnę wygrali. >
Absolutnie ich nie żałuje, mniej Niemców lepiej dla Polski, Niemcy to wyjątkowo wredny naród zawsze będzie próbował podbić i wymordować Polaków..
Wpływu nie mam żadnego ale cały czas liczę że nasz rachunek krzywd wyegzekwuja dla siebie lekarze i inżynierowie jakich sobie zaprosili.

Data: 2021-01-15 00:04:39
Autor: Pisiorowy Escobar
Niemcy jednym z najbardziej dotkniętych pandemią krajów na świecie
w <bddff479-573f-4b1e-8c92-773fd23bb397n@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Wpływu nie mam żadnego ale cały czas liczę że nasz rachunek krzywd wyegzekwuja dla siebie lekarze i inżynierowie jakich sobie zaprosili.

biedaku tylko plucie ci zostało
a najlepsze że w DUPĘ ŁADUJĄ CIEBIE NAJBARDZIEJ TOWARZYSZE Z pis

BUHAHAHAH :DDDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2021-01-15 10:55:18
Autor: Andrey
On 1/14/2021 16:04, Pisiorowy Escobar wrote:
[...]

Obrzydliwy folksdojcz

Data: 2021-01-20 21:59:53
Autor: Pisiorowy Escobar
w <rtsku3$291$1@gioia.aioe.org>, Andrey <Andrey@hotmail.com> napisał(-a):

> [...]
> w <bddff479-573f-4b1e-8c92-773fd23bb397n@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
> a najlepsze że w DUPĘ ŁADUJĄ CIEBIE NAJBARDZIEJ TOWARZYSZE Z pis

z zenusia ? nie, to typowy rusek

Data: 2021-01-15 23:53:00
Autor: Runt
W dniu 2021-01-15 o 00:04, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Moze kogutek tak lubi? ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2021-01-14 20:58:53
Autor: boukun
W dniu 14.01.2021 o 20:40, Zexon pisze:
Niemcy są obecnie jednym z najbardziej dotkniętych pandemią krajów na świecie, jeśli chodzi o liczbę
zgonów z powodu COVID-19.

Bzdura.
Wczoraj
Polska +482 ogółem na milion 858
Niemcy +1,201 539
USA +4,103 1,186

Data: 2021-01-14 22:54:43
Autor: Sylvio Balconetti
Am 14.01.21 um 20:58 schrieb boukun:
[...]

Towarzysz Z powinien raczej spojrzec jak sobie radza z pandemia UK (1.245), Wegry (1.147), Szwecja (1.005), Brazylia (971) i pochwalil sie jak w jego ojczyznie nowiczok czy sputnik v ludzi uzdrawia.

A jesli chodzi o Niemcy, to krotko spojrzalem na dane RKI i policzylem szybko jak wyglada sytuacja w bliskich towarzyszowi wschodnich landach. Pod uwage wzialem piec landow, bez Berlina. Zarazeni w bylym NRD stanowia 16,5% wszystkich w kraju, ale juz 20,1% wszystkich korona zmarlych i 37,8% nowych zmarlych. Zarazeni w ostatnich siedmiu dniach stanowia 24,6% wszystkich niemieckich nowych zarazen. Zarazanie sie koronawirusem jest wzglednie "demokratyczne" - we wschodnich pieciu landach mieszka 15% Niemcow i zarazaja sie podobnie (16,5%), ale juz umiera znacznie wiecej.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kiedy śnieg pada, Czarnecki do kabrioleta wsiada (przysłowie filipińskie).

Data: 2021-01-14 23:14:17
Autor: u2
W dniu 14.01.2021 o 22:54, SB pisze:
[...]

a ponoć Ossi mieli mniej chorować niż Wessi, bo zaszczepieni przeciw gruźlicy

Data: 2021-01-15 13:33:29
Autor: tester
Am 14.01.21 um 23:14 schrieb u2:
[...]

+Polacy, Rosjanie i Ukraincy tez mniej choruja.

--
Wasz Montezuma Ole

te.

Data: 2021-01-15 15:48:44
Autor: u2
W dniu 15.01.2021 o 13:33, hitler pisze:

a ponoć Ossi mieli mniej chorować niż Wessi, bo zaszczepieni przeciw gruźlicy

+Polacy, Rosjanie i Ukraincy tez mniej choruja.

skąd wiesz esbek ?:)

Niemcy jednym z najbardziej dotkniętych pandemi ą krajĂłw na świecie