Niemcy ju rozwalili pandemię

Data: 2020-08-31 15:45:15
Autor: Battle Juice
Niemcy ju rozwalili pandemię
100 tysięcy protestujących na Ukrainie wielki szum medialny dookoła świata, 3 miliony w Niemczech na ulicach, a w mediach mała zakłamana wzmianka o 20 tysiącach protestujących rozgonionych przez policję xD.
2 tygodnie temu USA straszy Niemców sankcjami za nord steam 2
https://www.youtube.com/watch?v=3NH-1uV4faw
Niedawno żołnierze USA z Niemiec zostają przeniesieni do Polski, a może wyrzuceni z Niemiec?
Koronawirus w Niemczech od początku najmniej zakażeń, najmniej śmierci.
Unia czyli przede wszystkim Niemcy nie finalizują zadłużenia Europy o 2 triliony euro, na klipach które jak ktoś chce mogę podlinkować dziennikarze kompletnie nieprofesjonalnie aż rozpływają się z zachwytu że do takiego dilu ma dojść.
W Niemczech pojawia się mega demonstaracja uwzględniająca Elgiebetowców, a jeżeli Elgjebetowcy protestują przeciwko rządowi, to cytutając klasyka, wiedz że coś się dzieje. Protesty mają organizatorów, co już jest wystarczająco podejrzane , nie wspominając o pojawieniu się tam Kennediego Juniora.
Fakt jest taki że "Niemcy" już rozwalili tę" pandemię" w drobny mak, nawet jakby to był 1800 rok to wieść gminna rozwaliła by główna narrację, także jestem pełen podziwu zahipnotyzowaniu rządzących xD.

Data: 2020-08-31 16:54:45
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 1 września 2020 o 00:45:16 UTC+2 Battle Juice napisał(a):
[...]
Nie maja szwaby mniej śmierci. Ponad sto na milion. Mniej więcej taka jest średnia światowa. My mamy połowę sredniej światowej. Z drugiej strony ze względu na Polską Racje Stanu za mało mają. Trochę nadrabiają ilością nowych  inżynierów i lekarzy, jakich sobie ostatnio sprowadzili.

Data: 2020-09-01 15:37:23
Autor: Battle Juice
Niemcy ju rozwalili pandemię
Nie ma żadnej pandemii, a ty próbujesz kreować nienawiść międzyludzką wykorzystując podziały narodowe. Do tego próbujesz się wspierać średnia światową uwzgledniającą kraje które kompletnie odrzuciły "pandemię" , śmieszne to jest. Chcesz coś jeszcze powiedzieć?

Data: 2020-09-02 00:55:42
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 2 września 2020 o 00:37:24 UTC+2 Battle Juice napisał(a):
[...]
Ktore kraje " odrzuciły pandemię ". Wymieniaj a potem się sprawdzi ile tam ludzi żyje i jak wpłynie ta ilość ludzi na średnią światowa? Nie ja kreuje nienawiść międzyludzka a wykreowali ja bardzo niedawno szwaby. Na dodatek dzisiaj uważają że nic się wtedy nie stało. Jak w piosence że ich przy tym nigdy nie było. To kilka osób robiło. Ale jak popatrzeć na przedwojenne i wojenne filmy z niemieckich miast to oni dziwnie zadowoleni byli na początku wojny że jest wojna. Polska Racja Stanu musi być taka że jeśli mamy za sąsiadujący naród ludzi którzy bardzo łatwo poddają się manipulacji robiącej z nich bandytów, to tych ludzi ma być jak najmniej. Korzystnie dla nas jest że np. po wojnie bardzo sobie rase poprawili. Ostatnio sporo lekko i mocno opalonych im przybyło.

Data: 2020-09-02 04:00:15
Autor: Battle Juice
środa, 2 września 2020 o 08:55:44 UTC+1 4kogu...@gmail.com napisał(a):
[...]

Wow dojście do tego ile krajów jest, które są uznawane przez kogo , a ile jest członkami FIFA to już zagadnienie samo w sobie. Kwestia jest tego
 typu , że spośród tzw krajów wiodących prym Niemcy wypadają na tle pandemii niezwykle dobrze, próba tłumaczenia się średnią światową, to
jak w przypadku mediów raportowanie paro milionowego protestu jako protestu 20000 osób, także darujmy sobie tę zagrywkę.
Chodzi o to że można z przebiegu pandemii stwierdzić, że coś się w Niemczech kotłowało od samego początku..
Czy ludzi jak sugerujesz trzeba zmieniać przez holokaust lub skundlenie rasy, nie chce mi sie w to wnikać, pandemia to dyliżans zmierzający
na przepaść, radzę wysiąść i w trybie pilnym szukać kozłów ofiarnych i to mocnych.

Data: 2020-09-02 07:16:50
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 2 września 2020 o 13:00:17 UTC+2 Battle Juice napisał(a):
środa, 2 września 2020 o 08:55:44 UTC+1 4kogu...@gmail.com napisał(a): > środa, 2 września 2020 o 00:37:24 UTC+2 Battle Juice napisał(a): > Ktore kraje " odrzuciły pandemię ". Wymieniaj a potem się sprawdzi ile tam ludzi żyje i jak wpłynie ta ilość ludzi na średnią światowa? Nie ja kreuje nienawiść międzyludzka a wykreowali ja bardzo niedawno szwaby. Na dodatek dzisiaj uważają że nic się wtedy nie stało. Jak w piosence że ich przy tym nigdy nie było. To kilka osób robiło. Ale jak popatrzeć na przedwojenne i wojenne filmy z niemieckich miast to oni dziwnie zadowoleni byli na początku wojny że jest wojna.. Polska Racja Stanu musi być taka że jeśli mamy za sąsiadujący naród ludzi którzy bardzo łatwo poddają się manipulacji robiącej z nich bandytów, to tych ludzi ma być jak najmniej. Korzystnie dla nas jest że np. po wojnie bardzo sobie rase poprawili. Ostatnio sporo lekko i mocno opalonych im przybyło.
[...]
Nie pierdol tylko odpowiadaj na pytanie które sprowokowałes. Napisałeś o krajach które negują pandemię. To dawaj ich nazwy a nie mydl o jakiś pierdołach. Rozumiesz co to znaczy wymieniać z nazwy? Nawet Szwecja nie neguje pandemii. Obrali inny sposób walczenia z nią. szwaby mają dwa razy więcej trupów niż my, oczywiście chodzi o wirusa. To dla nich bardzo zły wynik. Chca uchodzić za wzorzec wszystkiego. I przy kolejnych wyborach jakieś małe ugrupowanie poruszy temat nieboszczyków i wirusa. I za przykład da Polskę. Ze mniej rozwinięta itd. ( oczywiście powodu gorszego rozwinięcia nie poradzą) i ma połowę zgonów co niemcy.

Data: 2020-09-02 11:29:48
Autor: Cejna
Niemcy. Mix genetyczny.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Korzystnie dla nas jest że np. po wojnie bardzo sobie rase poprawili.
Ostatnio sporo lekko i mocno opalonych im przybyło.

Niemcy jeszcze rasę nie poprawili - za mało czasu upłynęło.
Niemiecka rasa będzie poprawiona za około 2 pokolenia
i wtedy Niemcy gospodarczo i politycznie odjadą od Europy w tempie
expresu.
Mix genetyczny zapewni im madrych i urodziwych ludzi.
Niemcy na pewno zadbają o ich bardzo dobre wykształcenie.

Polacy nadal będą kisić sie we własnym sosie i rozpatrywać,
czy już wstali z kolan, a może upadli na głowę, czy bóg im pomaga,
a może za mało się modlą ?

Data: 2020-09-02 15:32:52
Autor: u2
Niemcy. Mix genetyczny.
W dniu 02.09.2020 o 11:29, Cejna pisze:
Niemcy jeszcze rasę nie poprawili - za mało czasu upłynęło.
Niemiecka rasa będzie poprawiona za około 2 pokolenia
i wtedy Niemcy gospodarczo i politycznie odjadą od Europy w tempie
expresu.

oj obawiam się, że odjadą, tylko nie tam gdzie sobie by życzyli, poczytaj przepowiednie Klimuszki, już jedną wojnę (Rosji z Ukrainą) przewidział, druga, światowa, najbardziej zniszczy ponoć Niemcy

ale póki co Niemcy radzą sobie świetnie i oby tak dalej sobie świetnie radzili:)

Data: 2020-09-02 07:26:01
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy. Mix genetyczny.
środa, 2 września 2020 o 15:32:54 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
oj obawiam się, że odjadą, tylko nie tam gdzie sobie by życzyli, poczytaj przepowiednie Klimuszki, już jedną wojnę (Rosji z Ukrainą) przewidział, druga, światowa, najbardziej zniszczy ponoć Niemcy ale póki co Niemcy radzą sobie świetnie i oby tak dalej sobie świetnie radzili:)
Też tak uważam, znaczy się że świetnie sobie radzą. Już z dwóch milionów nowych mieszkańców niemiec 280 tysięcy ma stałą pracę a  kolejne 200 tysięcy chodzi na kursy rozne. Ciekawe kiedy jakieś niemieckie wesolki na wzór Szwedów nie lubiących arabów nasraja na Koran i podrzucą do arabskiej dzielnicy w Berlinie.

Niemcy ju rozwalili pandemię