Niemcy knują przeciwko Polsce

Data: 2017-05-31 13:16:39
Autor: t-1
Niemcy knują przeciwko Polsce
W dniu 2017-05-31 o 10:53, u2 pisze:
http://niezalezna.pl/99728-niemcy-knuja-przeciwko-polsce-chca-nam-zablokowac-unijne-fundusze ,,Niemiecki rząd zastanawia się nad tym, jak umożliwić Komisji Europejskiej (KE) zamrożenie funduszy dla krajów członkowskich UE, które nie spełniają norm Wspólnoty w zakresie samorządności" - podaje brukselski portal politico.eu. Według dziennikarzy, ,,chodzi o takie państwa jak Polska".

Polski rząd powinien zastanowić się, kiedy wstrzymać składki członkowskie do UE.

Data: 2017-05-31 13:20:33
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:ogm8mh$b5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zastanowiłeś się co piszesz? Po czyms takim chłopi wywiozą PiS na taczkach z gnojem!

CL

Data: 2017-05-31 13:46:52
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości > Polski rząd powinien zastanowić się, kiedy wstrzymać składki członkowskie > do UE.

Zastanowiłeś się co piszesz? Po czyms takim chłopi wywiozą PiS na taczkach z gnojem!

Nie zastanowił się, bo pisuary z definicji nie myślą.
A chłopi nie będą trudzić się wywożeniem gnojów razem z gnojem - po prostu gnoi
wrzucą do gnoju i dopilnują aby nie wyszli.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 16:04:34
Autor: t-1
W dniu 2017-05-31 o 13:46, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Nie odzywaj się durniu, jak dyskutuje się o poważnych sprawach.

Data: 2017-05-31 17:36:00
Autor: prezydent San Escobar
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> napisał(-a):

> A chłopi nie będą trudzić się wywożeniem gnojów razem z gnojem - po prostu gnoi
> wrzucą do gnoju i dopilnują aby nie wyszli.
> Nie odzywaj się durniu, jak dyskutuje się o poważnych sprawach.

Ty kretynku to możesz jedynie dyskutować o kolorze kafelek, ale i to może
przekraczać twoje kompetencje.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 13:51:00
Autor: silvio balconetti
Am 31.05.2017 um 13:20 schrieb Ciemny Lud:
[...]

Bardzo dobry pomysl! Pisz kolego szybko na Nowogrodzka. Oni sa otwarci na takie pomysly. :-) Zaoszczedze mniej wiecej 92 euro rocznie z podatku, a u was drozki rowerowe zarosna trawa.

https://de.wikipedia.org/wiki/Haushalt_der_Europ%C3%A4ischen_Union#/media/File:Nettozahler_und_-empf%C3%A4nger_pro_Kopf_2012_mit_Werten.png

https://en.wikipedia.org/wiki/Budget_of_the_European_Union

Najwiecej z UE dostaja Estowie (588,80 na osobe), Litwini (504,10), Portugalczycy (476,90) i Lotysze (467,50), Polacy dalej (311,30). A kto na nich placi? Szwedzi (203), Dunczycy (201,80), Luksemburczycy (151,50), Niemcy (149) itd.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-05-31 16:53:53
Autor: t-1
W dniu 2017-05-31 o 13:51, silvio balconetti pisze:

[...]

Przeoczyłeś tylko drobiazg, że to co cytujesz to dane z lat 2011/2012.
A rozmawiamy w wątku o przyszłości - latach 2020-2027.
Od dawna wiadomo, że będziemy wtedy płatnikami netto.

Data: 2017-05-31 17:20:13
Autor: silvio balconetti
Am 31.05.2017 um 16:53 schrieb t-1:
[...]

Byc moze? Byc moze Polska & Co. beda juz w innej unii?

A nowe dane sa troche inne: Slowacy, Czesi, Grecy i Wegrzy dostaja na leb najwiecej, ale ja place wiecej. To boli i musi sie zmienic. ;-) Bedzie Brexit i w garnku zostanie mniej...

http://www.bpb.de/nachschlagen/zahlen-und-fakten/europa/70580/nettozahler-und-nettoempfaenger --

Data: 2017-05-31 16:02:22
Autor: t-1
W dniu 2017-05-31 o 13:20, Ciemny Lud pisze:

Zastanowiłeś się co piszesz? Po czyms takim chłopi wywiozą PiS na taczkach z gnojem!

A czy trzeba korzystać z pośrednictwa Brukseli wpłacając składki i odzyskując tylko część i jeszcze z łaską?
PIS ma przecież wprawę w bezpośrednim rozdawaniu pieniędzy z podatków.

Niemcy knują przeciwko Polsce