Niemcy mieli kreta w komendzie głównej AK przed powstaniem

Data: 2010-08-02 17:12:00
Autor: Eulalia Browarek
Niemcy mieli kreta w komendzie głównej AK przed powstaniem
Tej wersji nie znałem. Chcieli podpuścić polaków do walki z rosjanami. Ze strategicznego punktu widzenia dla niemców w Warszawie istotny był tylko węzeł kolejowy. Cała reszta ich nie obchodziła.

Zennon

Data: 2010-08-02 21:25:24
Autor: Canucki
Eulalia Browarek <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Tej wersji nie znałem. Chcieli podpuścić polaków do walki z rosjanami. Ze strategicznego punktu widzenia dla niemców w Warszawie istotny był tylko węzeł kolejowy. Cała reszta ich nie obchodziła.

I niejako tradycyjnie dzisiaj takiego maja w polskim rzadzie

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-08-02 15:10:02
Autor: brat_olin
Canucki" <canucki.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Eulalia Browarek <tys...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

> [...]
> węzeł kolejowy. Cała reszta ich nie obchodziła.

I niejako tradycyjnie dzisiaj takiego maja w polskim rzadzie

Tego na "A" z gruppenfuhrer "KAT" to podobno p. Antoni JUZ zaprosil,
by zeznawal.  Ciekawe, czy ci na "K" i "T" mu pozwola.

Boje sie, ze "A" skonczy jak Michniewicz. Ta presja...

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-02 23:23:08
Autor: Alex

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i36u90$ulf$1tioat.net...
[...]

Oczywiste.
Prawdopodobnie mieli nie jednego i nie tylko Niemcy ale i Rosjanie, że o Angolach tylko wspomnę.

Alex

Niemcy mieli kreta w komendzie głównej AK przed powstaniem