Niemcy mogą wydobywać węgiel, wycinać prastary las, produkować energię z atomu. Polska nie może

Data: 2018-08-21 17:09:16
Autor: Ciemny Lud
UB-ek i psychol" Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plgfbu$e32$3gioia.aioe.org...
 Niemcy mogą wydobywać węgiel, wycinać prastary las, produkować energię z atomu. Polska nie może

Polska kupuje węgiel od Putina, wycina puszczę białowieska, a na "energię z atomu" nie ma pomysłu bo "Polska górnictwem stoi".

CL

Data: 2018-08-21 19:29:34
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 17:09, Ciemny Lud pisze:
[...]

Srajdak, to idź i kup ten antracyt, spal w piecu. U Niemca to byś musiał sto lat dupy nastawiać aby to odpracować. Wszyscy kupują antracyt u Putina, bo tylko on go ma. I choćbyś tutaj zsiniał to kupować go będą. Nawet twój jak go nazywasz "niemiecki pan" raczej szybciej zgodzi się na aneksję całej Ukrainy niż zrezygnuje z tanich surowców od Putina. Po prostu sztuka z tym, że najpierw dba się o swoje koryto, a jak one już pełne to zajmuję się politykowaniem w innych krajach. Właśnie to był problem twoich POsrańców, najpierw polityka Niemiec, a na końcu może im gdzieś nasza leżała, ale szczerze w to wątpię. Sami nie ukrywali że zrobili z nas państwo teoretyczne, jak to nazwali "chuj i dupa, kamienia kupa...". Dlatego tu się zgodzę., że PiSuary to oszołomy, dogadując się jak Niemcy z Ruskimi szybciej by napełnili naszą Polska kasę, mam w dupie ukraińskich banderowców, niech spierdalają i sami się dogadują z Ruskimi. PiSiory są jacy są na razie nie ma nic lepszego, ale aby żaden z twoich niemieckich POsrańców już więcej w polce do koryta nie wrócił. POsrańcy już pokazali jak rządzili, a więc zabieraj stąd tych swoich niemieckich POsrańców, sam także nie wracaj.

Data: 2018-08-21 22:49:48
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

 U Niemca to byś musiał sto lat dupy nastawiać aby to odpracować.

ale ty masz jakąś niemiecką obsesję :DDDDD

widać to niemiecki koń puknął ciebie w tą pustą łepetynę :DDDDDDDD

kto ci w ogóle newsy skonfugurował ? przecież do tego trzeba być mądrzejszym od
małpy a nie jesteś :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 23:16:42
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 22:49, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Srajdak ja mam obsesję? Przeczytaj swoje posty, "niemiecki pan", "moje Niemcy", "nasz niemiecki rząd PO",  "wy polaczki", itp... Zryło ci całkiem łeb na tym uchodźstwie.

Data: 2018-08-22 00:05:35
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> Srajdak ja mam obsesję? Przeczytaj swoje posty, "niemiecki pan", "moje Niemcy", "nasz niemiecki rząd PO",  "wy polaczki", itp... Zryło ci całkiem łeb na tym uchodźstwie.

zacytuj matole :DDDDDDDDDd
nieźle jesteś szurnięty :DDDDDDDDDDD

pozdrów żonkę :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-22 08:23:18
Autor: Ciemny Lud
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Przecież KANALIO to sa twoje teksty. Ty sie podszywasz pod nasze nick-i!
Jesteś psychicznie chory!

CL

Data: 2018-08-22 08:08:46
Autor: Ciemny Lud
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plhi5t$b1q$1gioia.aioe.org...
[...]

Chętnie cie spalę w piecu psycholu!

CL

Data: 2018-08-22 13:01:04
Autor: Lord Donald
W dniu 22.08.2018 o 08:08, Ciemny Lud pisze:
[...]

Pisałeś już srajdak o tym, że chętnie byś spalił takich jak nas nazywasz "polaczków" w krematoriach. Srajdak powiem ci, że choćbyś się tu zesrał, to twoi POsrańcy już nie wrócą do koryta i nas ew kraju. A tam to se im stołki możecie stawiać, tworzyć im koryta na uchodźstwie. Na kolejną władzę u nas jak go naszywasz twojego "niemieckiego pana" i jego metody na nas jak nazywasz "polaczki", raczej już nie masz szans. Raczej nie czeka ciebie nowa fucha jak to bywało z folksdojczami takimi jak ty za twojego Hitlera przy obsłudze krematorium. Do usranej śmierci będziesz tam cegły nosił za miskę zupy i jeszcze w podzięce frycowi dupy nastawiał. Liczą że rzeczywiście sprawia ci to przyjemność jak już tu pisałeś. Bo to się nie zmieni, ani za rok ani za pięć lat.

Niemcy mogą wydobywać węgiel, wycinać prastary las, produkować energię z atomu. Polska nie może