Niemcy na starość będą mieli młodych Polaków do opieki, a co ze starymi Polakami?

Data: 2014-11-21 05:37:36
Autor: MarkWoydak
Niemcy na starość będą mieli młodych Polaków do opieki, a co ze starymi Polakami?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m4lttu$89u$1mx1.internetia.pl...
Wiadomości w mediach nie nastraja optymistycznie na przyszłość. GUS podał, że jakoby do roku 2050 liczba emerytów ma wzrosnąć z 7 do 10 milionów Polaków i na 100 pracujących będzie już 52 emerytów. Nie wiem jak to policzyli skoro jak podaje sfora.biz:

Jako komuszy syjonista jesteś całe zycie na garnuszku społeczeństwa. Taki pasożyt społeczny.

MW

Data: 2014-11-22 01:11:58
Autor: boukun
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m4mg4r$20h$6news.albasani.net...

[...]

Co ty myślisz, że ja jestem de bul albo Tusek?

boukun

Niemcy na starość będą mieli młodych Polaków do opieki, a co ze starymi Polakami?