Niemcy - najbardziej innowacyjna gospodarka świata

Data: 2020-01-20 16:33:27
Autor: japanizer
Niemcy - najbardziej innowacyjna gospodarka świata
https://www.rp.pl/Gospodarka/200129902-Niemcy-- -najbardziej-innowacyjna-gospodarka-swiata.html

  Już nie Korea Płd., ale Niemcy są najbardziej innowacyjną gospodarką świata. Polska   straciła trzy pozycje i jest na 25 miejscu. We wtorek w Davos prezentacja całego rankingu   Bloomberg Innovation Index 2020.   Na ocenę końcową złożył się wyniki z siedmiu kategorii: działalności patentowej;   koncentracji personelu badawczego; szkolnictwa wyższego; liczby firm technologicznych;   wydajności; wytwarzania wartości dodanej.

  Tym razem skończyła się 6-letnia dominacja Korei Płd. Bloomberg Innovation Index 2020   otwierają Niemcy. Korea straciła pierwszą pozycję w wyniku spadu wydajności. W tej   kategorii spadła z 18 miejsca na 29 pozycję. Z kolei Niemcy okazali się na 3 pozycji sferze   wysokich technologii i działaności patentowej oraz na 4 w wytwarzaniu wartości dodanej.

  Polska straciła trzy pozycje i jest na 25 miejscu. Tuż za Polską znalazła się Rosja.

Wstajemy z kolan, nie ma co.
W Polsce dla odmiany innowacyjne podejście Przestępców i Suterenów do tego, kogo by tu okraść. Polski Czerwony Krzyż? Niepełnosprawnych? Zrobić mafię VAT w Ministerstwie Finansów? Przejąć bank za złotówkę, co potwierdziły badania wariografem? Ukraść 15 milionów z kasy CBA?

Data: 2020-01-20 16:38:28
Autor: mrbluesky.pl
Niemcy - najbardziej innowacyjna gospodarka świata
Bedom nam mieli co [know-how] przekazac w ramach repa[tri=r]acji ;)

Data: 2020-01-20 21:10:43
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 21 stycznia 2020 01:33:28 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Że co?! Poziom szkolnictwa jest taki jak i u nas, czyli ZERO. Mam na myśli przedmioty ścisłe. Tylko mi nie fandzol że robią najlepsze samochody, bo to bajki propagandowo-marketingowe. W tym są dobrzy. O hi-tech i elektronice nawet nie ma co gadać, a mógłbym duuużo na ten temat powiedzieć. Jeżeli miałbym wybierać jakikolwiek produkt techniczny Made in Germany lub Made in China, w ciemno wybieram to drugie.

Data: 2020-01-20 21:45:34
Autor: japanizer
On Tuesday, January 21, 2020 at 2:10:45 PM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
> [...]
> Że co?! Poziom szkolnictwa jest taki jak i u nas, czyli ZERO. Mam na myśli przedmioty ścisłe. Tylko mi nie fandzol że robią najlepsze samochody, bo to bajki propagandowo-marketingowe. W tym są dobrzy. O hi-tech i elektronice nawet nie ma co gadać, a mógłbym duuużo na ten temat powiedzieć. Jeżeli miałbym wybierać jakikolwiek produkt techniczny Made in Germany lub Made in China, w ciemno wybieram to drugie.

Ale artykuł przeczytałeś? No to przeczytaj, i dopiero potem komentuj.

Data: 2020-01-21 10:21:47
Autor: dantes
Niemcy - najbardziej innowacyjna gospodarka świata
Dnia Mon, 20 Jan 2020 16:33:27 -0800 (PST), japanizer@japanizer.org
napisał(a):
[...]

Ciekawe czy ta budowana elektrownia na węgiel będzie miała
innowacyjne oprogramowanie, które bedzie wskazywało, podczas kontroli, dopuszczalną emisje z komina?

Data: 2020-01-21 01:25:09
Autor: japanizer

?

Data: 2020-01-21 02:55:59
Autor: mrbluesky.pl
Niemcy - najbardziej innowacyjna gospodarka świata

Ciekawe czy ta budowana elektrownia na węgiel będzie miała innowacyjne oprogramowanie, które bedzie wskazywało, podczas kontroli, dopuszczalną emisje z komina?

? -- -
No czy bendom mniej wungla spalac na godzine kiedy zapali sie czerwone swiatelko przekroczenia normy godzinowej emisji CO2. ;P
I do sieci zamiast 230 bedom wpuszczac 199V ;P

Data: 2020-01-22 12:18:42
Autor: dantes
Niemcy - najbardziej innowacyjna gospodarka świata
Dnia Tue, 21 Jan 2020 02:55:59 -0800 (PST), mrbluesky.pl@gmail.com
napisał(a):

[...]

"Wungla" zwłaszcza brunatnego /z tym kolorem zawsze mieli problem/ spalać będą tyle samo...
Chodzi o to czy innowacyjny "softłer" będzie wskazywał właściwe zakresy
"PPM-ów" podczas kontroli.

Niemcy - najbardziej innowacyjna gospodarka świata