Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie

Data: 2011-03-01 17:24:00
Autor: boukun
Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie
Niemcy są dzisiaj nadal największym rasistowskim krajem w Europie. Wczoraj dostałem wyrok w sprawie o zasiłek wychowawczy z socjalnego sądu apelacyjnego z Monachium (Bayerisches Landessozialgericht), który odrzucił moją apelację w sprawie o zasiłek wychowawczy (bawarski) dla mojej córki. Całkiem możliwe, że sprawa o zasiłek wychowawczy dla mojego synka, która odbyła się w tym samym dniu, została dla mnie zakończona pozytywnie i odniosłem tu sukces, bo wyroku tego jeczcze mi nie przysłali (sprawy obie odbyły się 10 listopada u.r.). Dawidka inaczej pewno potraktowali, bo ma do swojego polskiego obywatelstwa również obywatelstwo niemieckie. Adrianka tak jak my (rodzice) ma tylko obywatelstwo polskie. Powodem odrzucenia apelacji o zasiłek bawarski dla Adrianki było to, że nie jesteśmy Niemcami...

Na zewnątrz, w Unii Europejskiej Niemcy udają kraj tolerancyjny, chcą uchodić za praworzadnych i sprawiedliwych społecznie i dla wszelkiej maści idiotów Niemcy zdają się za takich być uważani.

Niemcy wydali taki wyrok pomimo to, że poinformowałem ich, iż sprawa ta jest równolegle zawieszona w Strasburgu ze względu na przewlekłość (trzy lata nie miałem żadnego słuchu od sądu). A pod wyrokiem podpisali się bez zażenowania dwóch doktorów, jeden Dr. Adolf, a drugi dr. Hesral, no i jakiś Streitferdt...

boukun

Data: 2011-03-01 11:18:36
Autor: J-23
Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie
On 1 Mar, 17:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Niemcy s dzisiaj nadal najwi kszym rasistowskim krajem w Europie. Wczoraj
dosta em wyrok w sprawie o zasi ek wychowawczy z socjalnego s du apelacyjnego z
Monachium (Bayerisches Landessozialgericht), kt ry odrzuci moj apelacj w
sprawie o zasi ek wychowawczy (bawarski) dla mojej c rki. Ca kiem mo liwe, e
sprawa o zasi ek wychowawczy dla mojego synka, kt ra odby a si w tym samym
dniu, zosta a dla mnie zako czona pozytywnie i odnios em tu sukces, bo wyroku
tego jeczcze mi nie przys ali (sprawy obie odby y si 10 listopada u.r.).
Dawidka inaczej pewno potraktowali, bo ma do swojego polskiego obywatelstwa
r wnie obywatelstwo niemieckie. Adrianka tak jak my (rodzice) ma tylko
obywatelstwo polskie. Powodem odrzucenia apelacji o zasi ek bawarski dla
Adrianki by o to, e nie jeste my Niemcami...

Na zewn trz, w Unii Europejskiej Niemcy udaj kraj tolerancyjny, chc uchodi za
praworzadnych i sprawiedliwych spo ecznie i dla wszelkiej ma ci idiot w Niemcy
zdaj si za takich by uwa ani.

Niemcy wydali taki wyrok pomimo to, e poinformowa em ich, i sprawa ta jest
r wnolegle zawieszona w Strasburgu ze wzgl du na przewlek o (trzy lata nie
mia em adnego s uchu od s du). A pod wyrokiem podpisali si bez za enowania
dw ch doktor w, jeden Dr. Adolf, a drugi dr. Hesral, no i jaki Streitferdt...

boukun

swoje dzieci wychowalem i wyksztalcilem bez zadnych zasilkow
corka w czasie studiow otrzymywala jedynie stypendium za wyniki
powyzej 4.75

Data: 2011-03-01 21:37:27
Autor: boukun
Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:a2c8eb8c-4868-4e25-96bd-1aa0e2773c3dhd10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ale co mnie to obchodzi? Ja tez jestem za tym, zeby powrócic do socjalizmu i najubozszym dawac punkty na pochodzenie... i zeby mieli najwieksze szanse dostac sie na studia...

A jak bys sie czul, gdy wiesz o tym, ze Michael Schumacher pobiera zasilek rodzinny  na swoje dziecko, a tobie na twoje dzieci ze wzgledu na pochodzenie narodowosciowe odmawiaja?

boukun

Data: 2011-03-01 14:27:07
Autor: J-23
On 1 Mar, 21:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:a2c8eb8c-4868-4e25-96bd-1aa0e2773c3dhd10g2000vbb.googlegroups.com...

> swoje dzieci wychowalem i wyksztalcilem bez zadnych zasilkow
> corka w czasie studiow otrzymywala jedynie stypendium za wyniki
> powyzej 4.75

Ale co mnie to obchodzi? Ja tez jestem za tym, zeby powr cic do socjalizmu i
[...]

stypendium za wyniki w nauce to nie sa punkty za pochodzenie. jak
zawsze nie znasz sie na istocie zagadnienia. poza tym nie chodzi w
Twoim wypadku o pochodzenie narodowosciowe, a zwyczajnie o
obywatelstwo. z cala pewnoscia w Niemczech rodice o narodowosci
tureckiej, czy jugoslawianskiej, bo takich tam sporo, dostaja rzeczone
zasilki na swoje dzieci, jesli sa obywatelami niemieckimi, a co za tym
idzie dzieci rowniez sa Niemcami o narodowosci jakiejstam. to nie
narodowosc a obywatelstwo danego kraju warunkuje zastosowanie
okreslonych zasad prawnych dot. zycia spoleczenstwa tegoz kraju.
chlopie i Ty garniesz sie do wladzy z takim brakiem wiedzy w sprawach
elementarnych?

Data: 2011-03-02 00:14:01
Autor: boukun
Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:2868dc39-8f84-414b-a888-fc5fb7084f1cb8g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

okreslonych zasad prawnych dot. zycia spoleczenstwa tegoz kraju.
chlopie i Ty garniesz sie do wladzy z takim brakiem wiedzy w sprawach
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Do jakiej wladzy? A jaka jest róznica? Nationalität w Niemczech ma czesto i gesto takie same znacyenie jak obywatelstwo i to mialem na mysli:

Der Begriff "Nationalität" wird nicht nur benutzt, um Menschen einer Ethnie zuzuordnen, sondern auch dazu, die Zugehörigkeit zu einem als "Nation" definierten (National-)Staat zu bezeichnen. Bei dieser Begriffsverwendung ist Nationalität ein Synonym für Staatsangehörigkeit. http://de.wikipedia.org/wiki/Nationalit%C3%A4t

Przejdz do rzeczy baranie.
Co ma takie kryterium wspólnego z celem jakim jest ustawa o zasilkach rodzinnych czy wychowawczych? Faktem jest, ze z tego powodu Niemcy przegrali juz ze mna jedna sprawe w Strasburgu i jedna w ich Trybunale Konstytucyjnym w Karlsruhe, gdzie obie sprawy prowadzilem sam, bez adwokata...

Prawa czlowieka zabraniaja dyskryminacji z jakichlolwiek wzgledów, a z powodów przynaleznosci narodowej, czy etnicznej szczególnie...
Jakim prawem moje wlasne dzieci róznicuja?

boukun

Data: 2011-03-01 22:03:49
Autor: J-23
On 2 Mar, 00:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:2868dc39-8f84-414b-a888-fc5fb7084f1cb8g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

okreslonych zasad prawnych dot. zycia spoleczenstwa tegoz kraju.
chlopie i Ty garniesz sie do wladzy z takim brakiem wiedzy w sprawach
Do jakiej wladzy? A jaka jest r�znica? Nationalit�t w Niemczech ma czesto i
gesto takie same znacyenie jak obywatelstwo i to mialem na mysli:

Der Begriff "Nationalit�t" wird nicht nur benutzt, um Menschen einer Ethnie
zuzuordnen, sondern auch dazu, die Zugeh�rigkeit zu einem als "Nation"
definierten (National-)Staat zu bezeichnen. Bei dieser Begriffsverwendung ist
Nationalit�t ein Synonym f�r Staatsangeh�rigkeit.http://de.wikipedia.org/wiki/Nationalit%C3%A4t

Przejdz do rzeczy baranie.
Co ma takie kryterium wsp�lnego z celem jakim jest ustawa o zasilkach rodzinnych
czy wychowawczych? Faktem jest, ze z tego powodu Niemcy przegrali juz ze mna
jedna sprawe w Strasburgu i jedna w ich Trybunale Konstytucyjnym w Karlsruhe,
gdzie obie sprawy prowadzilem sam, bez adwokata...

Prawa czlowieka zabraniaja dyskryminacji z jakichlolwiek wzgled�w, a z powod�w
przynaleznosci narodowej, czy etnicznej szczeg�lnie...
Jakim prawem moje wlasne dzieci r�znicuja?

boukun

fajnie sie wkurzasz

Data: 2011-03-02 10:31:43
Autor: PAP2t
Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie
No widzisz jak cie traktuja bialasie !  A bele araby z gromadka dzieciokow dostaja na dzien dobry wszelkie zapomogi.

Data: 2011-03-02 20:53:11
Autor: boukun

Użytkownik "PAP2t" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości news:ikl2pu$6os$1news.onet.pl...
No widzisz jak cie traktuja bialasie !  A bele araby z gromadka dzieciokow dostaja na dzien dobry wszelkie zapomogi.

Też na Bawarii nie dostają zasiłku wychowawczego... Ale po mnie dostaną wszyscy, tylko ja jestem w stanie naprostować Niemcom prawo. Poczekamy, dożyjemy...

boukun

Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie