Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie

Data: 2011-03-01 11:18:36
Autor: J-23
Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie
On 1 Mar, 17:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Niemcy s dzisiaj nadal najwi kszym rasistowskim krajem w Europie. Wczoraj
dosta em wyrok w sprawie o zasi ek wychowawczy z socjalnego s du apelacyjnego z
Monachium (Bayerisches Landessozialgericht), kt ry odrzuci moj apelacj w
sprawie o zasi ek wychowawczy (bawarski) dla mojej c rki. Ca kiem mo liwe, e
sprawa o zasi ek wychowawczy dla mojego synka, kt ra odby a si w tym samym
dniu, zosta a dla mnie zako czona pozytywnie i odnios em tu sukces, bo wyroku
tego jeczcze mi nie przys ali (sprawy obie odby y si 10 listopada u.r.).
Dawidka inaczej pewno potraktowali, bo ma do swojego polskiego obywatelstwa
r wnie obywatelstwo niemieckie. Adrianka tak jak my (rodzice) ma tylko
obywatelstwo polskie. Powodem odrzucenia apelacji o zasi ek bawarski dla
Adrianki by o to, e nie jeste my Niemcami...

Na zewn trz, w Unii Europejskiej Niemcy udaj kraj tolerancyjny, chc uchodi za
praworzadnych i sprawiedliwych spo ecznie i dla wszelkiej ma ci idiot w Niemcy
zdaj si za takich by uwa ani.

Niemcy wydali taki wyrok pomimo to, e poinformowa em ich, i sprawa ta jest
r wnolegle zawieszona w Strasburgu ze wzgl du na przewlek o (trzy lata nie
mia em adnego s uchu od s du). A pod wyrokiem podpisali si bez za enowania
dw ch doktor w, jeden Dr. Adolf, a drugi dr. Hesral, no i jaki Streitferdt...

boukun

swoje dzieci wychowalem i wyksztalcilem bez zadnych zasilkow
corka w czasie studiow otrzymywala jedynie stypendium za wyniki
powyzej 4.75

Data: 2011-03-01 21:37:27
Autor: boukun
Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:a2c8eb8c-4868-4e25-96bd-1aa0e2773c3dhd10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ale co mnie to obchodzi? Ja tez jestem za tym, zeby powrócic do socjalizmu i najubozszym dawac punkty na pochodzenie... i zeby mieli najwieksze szanse dostac sie na studia...

A jak bys sie czul, gdy wiesz o tym, ze Michael Schumacher pobiera zasilek rodzinny  na swoje dziecko, a tobie na twoje dzieci ze wzgledu na pochodzenie narodowosciowe odmawiaja?

boukun

Data: 2011-03-01 14:27:07
Autor: J-23
On 1 Mar, 21:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:a2c8eb8c-4868-4e25-96bd-1aa0e2773c3dhd10g2000vbb.googlegroups.com...

> swoje dzieci wychowalem i wyksztalcilem bez zadnych zasilkow
> corka w czasie studiow otrzymywala jedynie stypendium za wyniki
> powyzej 4.75

Ale co mnie to obchodzi? Ja tez jestem za tym, zeby powr cic do socjalizmu i
[...]

stypendium za wyniki w nauce to nie sa punkty za pochodzenie. jak
zawsze nie znasz sie na istocie zagadnienia. poza tym nie chodzi w
Twoim wypadku o pochodzenie narodowosciowe, a zwyczajnie o
obywatelstwo. z cala pewnoscia w Niemczech rodice o narodowosci
tureckiej, czy jugoslawianskiej, bo takich tam sporo, dostaja rzeczone
zasilki na swoje dzieci, jesli sa obywatelami niemieckimi, a co za tym
idzie dzieci rowniez sa Niemcami o narodowosci jakiejstam. to nie
narodowosc a obywatelstwo danego kraju warunkuje zastosowanie
okreslonych zasad prawnych dot. zycia spoleczenstwa tegoz kraju.
chlopie i Ty garniesz sie do wladzy z takim brakiem wiedzy w sprawach
elementarnych?

Data: 2011-03-02 00:14:01
Autor: boukun
Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:2868dc39-8f84-414b-a888-fc5fb7084f1cb8g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

okreslonych zasad prawnych dot. zycia spoleczenstwa tegoz kraju.
chlopie i Ty garniesz sie do wladzy z takim brakiem wiedzy w sprawach
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Do jakiej wladzy? A jaka jest róznica? Nationalität w Niemczech ma czesto i gesto takie same znacyenie jak obywatelstwo i to mialem na mysli:

Der Begriff "Nationalität" wird nicht nur benutzt, um Menschen einer Ethnie zuzuordnen, sondern auch dazu, die Zugehörigkeit zu einem als "Nation" definierten (National-)Staat zu bezeichnen. Bei dieser Begriffsverwendung ist Nationalität ein Synonym für Staatsangehörigkeit. http://de.wikipedia.org/wiki/Nationalit%C3%A4t

Przejdz do rzeczy baranie.
Co ma takie kryterium wspólnego z celem jakim jest ustawa o zasilkach rodzinnych czy wychowawczych? Faktem jest, ze z tego powodu Niemcy przegrali juz ze mna jedna sprawe w Strasburgu i jedna w ich Trybunale Konstytucyjnym w Karlsruhe, gdzie obie sprawy prowadzilem sam, bez adwokata...

Prawa czlowieka zabraniaja dyskryminacji z jakichlolwiek wzgledów, a z powodów przynaleznosci narodowej, czy etnicznej szczególnie...
Jakim prawem moje wlasne dzieci róznicuja?

boukun

Data: 2011-03-01 22:03:49
Autor: J-23
On 2 Mar, 00:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:2868dc39-8f84-414b-a888-fc5fb7084f1cb8g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

okreslonych zasad prawnych dot. zycia spoleczenstwa tegoz kraju.
chlopie i Ty garniesz sie do wladzy z takim brakiem wiedzy w sprawach
Do jakiej wladzy? A jaka jest r�znica? Nationalit�t w Niemczech ma czesto i
gesto takie same znacyenie jak obywatelstwo i to mialem na mysli:

Der Begriff "Nationalit�t" wird nicht nur benutzt, um Menschen einer Ethnie
zuzuordnen, sondern auch dazu, die Zugeh�rigkeit zu einem als "Nation"
definierten (National-)Staat zu bezeichnen. Bei dieser Begriffsverwendung ist
Nationalit�t ein Synonym f�r Staatsangeh�rigkeit.http://de.wikipedia.org/wiki/Nationalit%C3%A4t

Przejdz do rzeczy baranie.
Co ma takie kryterium wsp�lnego z celem jakim jest ustawa o zasilkach rodzinnych
czy wychowawczych? Faktem jest, ze z tego powodu Niemcy przegrali juz ze mna
jedna sprawe w Strasburgu i jedna w ich Trybunale Konstytucyjnym w Karlsruhe,
gdzie obie sprawy prowadzilem sam, bez adwokata...

Prawa czlowieka zabraniaja dyskryminacji z jakichlolwiek wzgled�w, a z powod�w
przynaleznosci narodowej, czy etnicznej szczeg�lnie...
Jakim prawem moje wlasne dzieci r�znicuja?

boukun

fajnie sie wkurzasz

Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie