Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie

Data: 2011-03-02 10:31:43
Autor: PAP2t
Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie
No widzisz jak cie traktuja bialasie !  A bele araby z gromadka dzieciokow dostaja na dzien dobry wszelkie zapomogi.

Data: 2011-03-02 20:53:11
Autor: boukun

Użytkownik "PAP2t" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości news:ikl2pu$6os$1news.onet.pl...
No widzisz jak cie traktuja bialasie !  A bele araby z gromadka dzieciokow dostaja na dzien dobry wszelkie zapomogi.

Też na Bawarii nie dostają zasiłku wychowawczego... Ale po mnie dostaną wszyscy, tylko ja jestem w stanie naprostować Niemcom prawo. Poczekamy, dożyjemy...

boukun

Niemcy, najbardziej rasistowski kraj w Europie