Niemcy najmocniej trują Europę, a w mediach nagonka na Polskę

Data: 2019-12-07 17:58:23
Autor: Runt
W dniu 2019-12-07 o 12:41, kremlowski troll Lord Donald pisze:
Niemcy najmocniej trują Europę, a w mediach nagonka na Polskę

Nie widziałem, że Niemiaszki palą w kozach miałem i brykietami. Prawda to? Tachałeś cegły na szwabskiej na budowie więc widziałeś jak jest.

A teraz: dawaj! Dawaj Dawaj! ;-)))

Katobolszewik lordzik będzie jutro pienił się cały dzień!
Piękny weekend!

--
Runt

Niemcy najmocniej trują Europę, a w mediach nagonka na Polskę