Niemcy nas nie lubią...

Data: 2009-05-13 18:24:56
Autor: Tzva Adonai
Niemcy nas nie lubią...
Jako młodzieniec próbowałem z tym walczyć, dziś już rozumiem, że tak musi być..
Wiem też, że lepsza niemiecka niechęć od rosyjskiej przyjaźni... Samo słowo "Polak" wywołuje w Niemczech reakcję emocjonalną, która wcale nie
musi mieć racjonalnych podstaw, by powodować określone zachowania... To coś z
czym na poziomie społeczeństwa nie sposób nawet walczyć...

To coś jak polski antysemityzm...

Data: 2009-05-13 12:06:42
Autor: mwisniewski2008
Niemcy nas nie lubią...
On 13 Maj, 18:24, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
[...]

A mnie dzisiaj Niemiec wyciagnal z klopotow: zakopalem sie samochodem
w piachu i Niemiec mnie traktorem wyciagal - bez zmruzenia oka to
zrobil...Dalem mu 10 Euro, ktore przyjal, chociaz chyba najpierw
sadzil, ze wyciagam reke, zeby mu usciskiem dloni podziekowac.  W
kazdym razie nie wzbranial sie  przed przyjeciem tej sowitej zaplaty
za 15 minut pracy.
Gdyby tak zrobic, zeby Niemcy na nas pracowali - to bylibysmy Panami !

Data: 2009-05-13 19:23:50
Autor: awe
Niemcy nas nie lubią...
E tam, spotkalem wielu niemcow i calkiem fajnie sie z nimi rozmawialo. Zawsze w takich przypadkach zalowalismy ze Polska nie byla faszystowsa. Moglismy razem podbic cala Rosja, a i z reszta spraw zrobilibysmy wspomnie idealny porzadek. Mysle ze wtedy nikt by nam nie podskoczyl. USA musialoby sie nam klamac w pas, a moze byloby i nasza kolonia, ale czego sie spodziewac ....sam wiesz o co biega
awe

Data: 2009-05-13 19:27:11
Autor: Tzva Adonai
Niemcy nas nie lubią...
Zawsze w takich przypadkach zalowalismy ze Polska nie byla faszystowsa. Moglismy razem podbic cala Rosja, a i z reszta spraw zrobilibysmy wspomnie idealny porzadek.

Od razu widać, że nie znasz osobiście żadnego Niemca...

Data: 2009-05-13 19:36:36
Autor: awe
Niemcy nas nie lubią...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:653d.000009f8.4a0b02eenewsgate.onet.pl...
[...]

w przeciwienstwie do ciebie nie obracam sie pedalskim towarzystwie lewackich niemcow. mozesz mi wierzyc ze sa jeszcze inni niemcy
awe

Niemcy nas nie lubią...