Niemcy nie radzą sobie już prawie 1400 zmar łych.

Data: 2020-04-04 15:02:30
Autor: Zexon
Niemcy nie radzą sobie już prawie 1400 zmar łych.
Dlaczego tak dużo zgonów w Niemczech??

  https://www.worldometers.info/coronavirus/

  słowacja 1 zgonów
  Czesi 59 zgonów
  Polska 71 zgonów
  Butni Niemcy 1395 zgonów
  https://www.worldometers.info/coronavirus/
Należy zauważyć że Niemcy używają kreatywnej księgowości tak więc ta liczba może być znacznie wyższa.
https://www.salon24.pl/u/bielinski/1032048,zwyczajny-dzien

Data: 2020-04-04 15:11:22
Autor: Zexon
On 4/4/2020 15:02, Zexon wrote:
[...]

W ciągu zaledwie paru godzin przybyło następnych 30 zmarłych.
Na dzisiaj liczba zmarłych w Niemczech 1427

Data: 2020-04-04 23:33:51
Autor: boukun
Użytkownik "Zexon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A co ciebie Niemcy obchodzą, martw się o Polskę. Niemcy i tak mają najmniejszą liczbę przypadków śmiertelnych w porównaniu z innymi narodami, a z Polską to szczególnie. Po miesiącu od wystąpienia u nich pandemii nie było jeszcze ani jednej ofiary śmiertelnej, a my mamy po miesiącu już 70 ofiar śmiertelnych. Jak ktoś ma uratować ten świat, to mogą to uczynić tylko Niemcy.

boukun

Data: 2020-04-04 15:52:23
Autor: Zexon
On 4/4/2020 15:33, boukun wrote:
[...]

Masz jakiś problem z matematyką.
Niemcy  82 miliony 1427 zgonów
Polska  38 milinów 71 zgonów

Data: 2020-04-04 23:55:43
Autor: boukun
[...]

Głupi Jasiu, cała klasa się śmieje z ciebie. Nie śmiej się dziadku, z czyjegoś wypadku.

Niemcy i tak mają
najmniejszą liczbę przypadków śmiertelnych w porównaniu z innymi narodami, a
z Polską to szczególnie. Po miesiącu od wystąpienia u nich pandemii nie było
jeszcze ani jednej ofiary śmiertelnej, a my mamy po miesiącu już 79 ofiar

Data: 2020-04-05 16:50:12
Autor: z
Niemcy nie radzą sobie już prawie 1400 zm arłych.
https://pokazywarka.pl/692er2/

Tak wiem. To są stare dane ale zamieszone przez GW. ;-)

Pamiętaj!

Porównywać należy na tym samym etapie epidemii.

Data: 2020-04-05 19:40:17
Autor: Runt
W dniu 2020-04-05 o 16:50, z pisze:
https://pokazywarka.pl/692er2/

Tak wiem. To są stare dane ale zamieszone przez GW. ;-)

Wiarygodnym jest jedynie TVPiS.

Pamiętaj!
Porównywać należy na tym samym etapie epidemii.

Nie tylko.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-05 19:58:11
Autor: z
Niemcy nie radzą sobie już prawie 1400 zm arłych.
To porównaj sobie PKB czy co tam chcesz.

Tyle samo się dowiesz ;-)

Data: 2020-04-05 19:59:01
Autor: Runt
W dniu 2020-04-05 o 19:58, z pisze:
To porównaj sobie PKB czy co tam chcesz.
Tyle samo się dowiesz ;-)

Żadne porównanie nie ma sensu. Za dużo zmiennych zależnych.
--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-05 00:20:39
Autor: Pisiorowy Escobar
w <r6avil$rmm$1@gioia.aioe.org>, Zexon <Zexon@hotmail.com> napisał(-a):

On 4/4/2020 15:33, boukun wrote:
> Użytkownik "Zexon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

czego nie rozumiesz w:
- Niemcy - 350 tys testów tygodniowo
- Polska - dzisiaj osiągnęliśmy 5 tys testów dziennie czyli 35 tys tygodniowo

ps. wrocław wozi testy do saksonii bo szybciej i w ogóle zrobią w 5 godzin i
nie spierdolą

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-04-05 15:11:58
Autor: Sylvio Balconetti

On 4/4/2020 15:33, boukun wrote:
[...]

Mimo wszystko dobra wiadomosc w temacie testy. Polska wyprzedzila San Escobar 2.134 wobec 2.124 na 1 mln mieszkancow!
Do Panamy, Grecji, Wegier, Bulgarii, Macedonii, Palestyny, Azerbejdzanu, Bialorusi itd. maja jeszcze kawalek.

https://www.worldometers.info/coronavirus/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi: Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to antypolonizm" (Ludwik Stomma)

Data: 2020-04-04 23:52:55
Autor: Pisiorowy Escobar
w <r6asl4$1gt6$1@gioia.aioe.org>, Zexon <Zexon@hotmail.com> napisał(-a):

[...]

idź do polskiego szpitala i idź do niemieckiego
i zobacz jak to nieradzenie sobie wygląda

jeżeli potrafisz sprawić że twoja wyobraźnia zadziała
to powtórz obserwacje dla 1395 zgonów w polsce

Data: 2020-04-04 16:02:46
Autor: Zexon
On 4/4/2020 15:52, Pisiorowy Escobar wrote:
[...]

Liczby są nie błagalne, nie twoje subiektywne opinie.

słowacja 1 zgonów
   Czesi 59 zgonów
   Polska 71 zgonów
   Butni Niemcy 1428 zgonów
   https://www.worldometers.info/coronavirus/

Data: 2020-04-05 01:18:43
Autor: Pisiorowy Escobar
Niemcy nie radzą sobie już prawie 1400 zmarłych.
w <r6asl4$1gt6$1@gioia.aioe.org>, Zexon <Zexon@hotmail.com> napisał(-a):

zapytaj się Niemców czy u nich to jest możliwe skoro sobie nie radzą

Napisze wam coś co po prostu mnie dzisiaj dobiło. Nie miałam kontaktu z
koleżanką która ma 43 lata. Znamy się od ponad 20 lat. Z braku kontaktu
dzwoniłam gdzie się da żeby coś się dowiedzieć. To co dzisiaj się dowiedziałam
sparaliżowało mnie siedzę i wyje. Dzwoniłam już na pogotowie i znajomy który
miał klucze i poszedł do niej do domu. Dziewczyna podobno wygląda jak dziecko z
etopi. Ma raka wiemy to od 3 miesięcy. Dzisiaj on poszedł do niej bal się
strasznie bo nie wiedział co zastanie nie zadzwonił nic nie powiedział.
Uwierzcie mi to co ja dzisiaj usłyszałam powaliło mnie z nóg i serce rozwaliło
na części. Dziewczyna która ma pół życia przed sobą sama w domu nie proszą o
pomoc. Nie chodząc do toalety bo nie miała siły nie jadła bo nie miała co i nie
była wstanie se co kolwiek zrobić. Leżała w łóżku przez cztery dni nie prosiła
o nic. Zadzwoniłam na pogotowie nie przyjadą i nie zabiorą raz. Następny tel
poprosiłam koleżankę zadzwoń też nie przyjechali. Wysłałam swoich synów do
niej. Wywalili łóżko do jutra musi spać na podłodze zrobiłam zakupy zanieśli.
Czy teraz tak ma być ze w takiej sytulacj nawet pogotowie nie pomoże. Bo ja z
rozmowy z dyzpozytorem 112 zrozumiałam że dla niej już nic nie zrobią tylko
śmierć. Rozmawiałam z nią przed chwilą dziewczyna jest przygotowana na
najgorsze. Serce pęka!! Jutro moje dzieci zaniosa fotel jedno osobowy do niej.
Jestem zdruzgotana przerażona co się dzieje.
Potrzebna pralka, wersalka, nie wiem co jeszcze jutro się dowiem,
Koleżanka ma raka płuca Gruczolaka nie wiem jakiego stopnia. Wiem że nie
posiada leków nic na wzmocnienie.

Data: 2020-04-05 16:59:41
Autor: Budzik
Niemcy nie radzą sobie już prawie 1400 zmarłych.
Użytkownik Zexon Zexon@hotmail.com ...

[...]

Dlaczego my mamy az 71 x wiecej zgonów niz Słowacja?

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2020-04-05 19:02:54
Autor: z
W dniu 2020-04-05 o 18:59, Budzik pisze:
Dlaczego my mamy az 71 x wiecej zgonów niz Słowacja?

Bo Słowacja zaniża statystyki.

Tak odpowiedziałby każdy popapraniec.

Data: 2020-04-05 19:42:29
Autor: Runt
W dniu 2020-04-05 o 19:02, popapraniec z pisze:
W dniu 2020-04-05 o 18:59, Budzik pisze:
Dlaczego my mamy az 71 x wiecej zgonów niz Słowacja?
Bo Słowacja zaniża statystyki.
Buuuuhahahhahhaa.
Tak odpowiedziałby każdy popapraniec.
Własnie odpowiedziałeś. ;-)

Czy to twoim idolem jest Bosak? Słuchałem go na jakims kanale
lokalne TV w reportażu z PL. Całkiek niegłupio prawił.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-05 20:05:09
Autor: z
W dniu 2020-04-05 o 19:42, Runt pisze:
Czy to twoim idolem jest Bosak? Słuchałem go na jakims kanale
lokalne TV w reportażu z PL. Całkiek niegłupio prawił.

O widzisz.
Okazało się że to jedyna opcja która nie drze ryja a cokolwiek myśli.

Szkoda że trzeba było epidemii żeby ludzie otrzeźwieli i z obrzydzeniem popatrzyli co wyprawia ta banda POPISOWYCH debili

Oczywiście nie zapominając o zbrodniach do jakich doprowadziło świat lewactwo.

A Korwin mówił: Pandemia to zwykły przejaw ewolucji.
Przeżyją silniejsi i mądrzejsi ;-)

Choćby nie wiem jakie opiekuńcze państwo wprowadzono.

I nie zapominajmy o UE

Właśnie przewodnicząca się przyznała że UE to skostniała ni nie potrafiąca zrobić horda bezużytecznych urzędasów.

Szkoda na nich naszych PODATKÓW

Data: 2020-04-06 06:42:47
Autor: Runt
Niemcy nie radzą sobie już prawie 1400 zm arłych.

Data: 2020-04-06 07:45:31
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy nie radzą sobie już prawie 1400 zmarłych.

Data: 2020-04-06 16:52:59
Autor: Runt
Niemcy nie radzą sobie już prawie 1400 zm arłych.

Data: 2020-04-06 08:10:41
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy nie radzą sobie już prawie 1400 zmarłych.

Data: 2020-04-07 06:37:57
Autor: Runt