Niemcy niszczą stary las pod kopalnię

Data: 2018-10-27 21:34:28
Autor: u2
Niemcy niszczą stary las pod kopalnię
http://niezalezna.pl/242983-niemcy-niszcza-stary-las-pod-kopalnie

Kilka tysięcy osób protestuje w sobotę przeciw planowanej przez koncern energetyczny RWE wycince resztek lasu pierwotnego Hambach w celu rozbudowy odkrywkowej kopalni węgla brunatnego. Część z nich zablokowała linię kolejową do kopalni. Kilkadziesiąt osób zajęło koparkę.

Według agencji dpa w demonstracji przeciw rozbudowie kopalni wzięło udział ponad 5 tys. osób. Aby powstrzymać ich przed wejściem na zamkniętą drogę, prowadzącą w kierunku kopalni, policja użyła armatek wodnych.

Część z demonstrantów zdołała jednak zablokować linię kolejową, a grupa około 40 osób zajęła jedną z koparek, przy czym 8 osób wspięło się na nią. Równolegle odbywała się manifestacja pracowników RWE, domagających się ochrony miejsc pracy.

Znajdująca się na obszarze między Kolonią a Akwizgranem kopalnia Hambach jest od kilku lat przedmiotem ostrych sporów między organizacjami ekologicznymi a szefostwem koncernu. RWE rozpoczęło wycinkę lasu Hambach - jednego z ostatnich fragmentów lasu pierwotnego w Europie Zachodniej - w 1978 r. i od tego czasu ok. 90 proc. jego powierzchni wykarczowano w celu budowy kopalni, która jest obecnie największą odkrywką węgla brunatnego w Europie. Zgodnie z planami firmy, do 2020 r. miał on zostać w całości wycięty.

Mające często gwałtowny przebieg protesty przeciw działaniom RWE zaczęły się w 2012 r. RWE, ciesząc się poparciem władz Nadrenii Północnej-Westfalii, przekonuje, że dalsza wycinka jest niezbędna dla zabezpieczenia produkcji energii elektrycznej w elektrowniach na węgiel brunatny. Organizacje ekologiczne wskazują na unikatowy charakter lasu oraz na to, że jego wycinka jest sprzeczna z deklaracjami niemieckiego rządu o redukcji emisji dwutlenku węgla. Produkcja prądu z węgla brunatnego uważana jest za najbardziej szkodliwy dla środowiska sposób pozyskiwania energii.

Na początku października sąd w Muenster nakazał czasowe wstrzymanie wycinki lasu, argumentując, że potrzebuje więcej czasu na rozstrzygniecie, czy jest on chroniony dyrektywami Unii Europejskiej

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-27 13:17:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 27 października 2018 21:34:31 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
http://niezalezna.pl/242983-niemcy-niszcza-stary-las-pod-kopalnie

Bla, bla, bla. Ten "prastary las" to zwykły las użytkowy który nie załapał się na żadną formę ochrony.
Kukuryźnik, jak tak chcesz chronić lasy to zainteresuj się Puszczą Karpacką. Las równie prastary, o wiele większy i na miejscu.

--
Bruno

Data: 2018-10-27 13:34:20
Autor: Gondolier Kuśka
Botaniczny rasista Bruno Dyskryminator napisał:
> [...]
> Bla, bla, bla. Ten "prastary las" to zwykły las użytkowy który nie załapał się na żadną formę ochrony.

Las jest las ty k..wa leśny dyskryminatorze rasisto!

Data: 2018-10-27 18:35:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 27 października 2018 22:34:21 UTC+2 użytkownik Gondolier Kuśka napisał:
Botaniczny rasista Bruno Dyskryminator napisał:

Las jest las ty k..wa leśny dyskryminatorze rasisto!

No i dupa las ;)

Data: 2018-10-27 22:40:32
Autor: u2
W dniu 27.10.2018 o 22:34, Gondolier Kuśka pisze:
[...]

ale ale słusznie brutek z pisuarem zauważyli, to jest las prywatny, więc gdyby tak sprywatyzować Polskie Lasy to można by było je wycinać tak jak w Niemczech, a kapitał by płynął do niemieckiej kieszeni:)))))))))))))

Data: 2018-10-27 22:30:04
Autor: u2
W dniu 27.10.2018 o 22:17, Brunatny Brunet pisze:
Bla, bla, bla. Ten "prastary las" to zwykły las użytkowy który nie załapał się na żadną formę ochrony.

lol:)))))))))))))))))

Data: 2018-10-27 16:58:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 27 października 2018 22:31:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 27.10.2018 o 22:17, Brunatny Brunet pisze:
> Bla, bla, bla. Ten "prastary las" to zwykły las użytkowy który nie załapał się na żadną formę ochrony.

lol:)))))))))))))))))

Ty się Kukuryźnik nie śmiej tylko "prastary las" podziwiaj. http://natura2000.eea.europa.eu

Wystarczy wpisać współrzędne: 6.559 50.880

--
Bruno

Data: 2018-10-28 08:06:32
Autor: u2
Niemcy niszczą stary las pod kopalnię
W dniu 28.10.2018 o 01:58, Brudny Brudas pisze:
"prastary las" podziwiaj

lol:))))))))))))))))))))))

Data: 2018-10-28 01:20:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 28 października 2018 08:06:36 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> Ty się Kukuryźnik nie śmiej tylko "prastary las" podziwiaj. >
> http://natura2000.eea.europa.eu >
> Wystarczy wpisać współrzędne: 6.559 50.880 lol:))))))))))))))))))))))

I zaciął się Kukuryźnik.

--
Bruno

Data: 2018-10-28 11:57:26
Autor: u2
Niemcy niszczą stary las pod kopalnię
W dniu 28.10.2018 o 09:20, Brudny Brudas pisze:
I zaciął się Kukuryźnik.

to dzisiaj nie polecisz:)))))))))))))))))

Data: 2018-10-27 22:49:40
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Niemieckie syny miały od bardzo dawna głęboko w dupie ten las bo
niemiecki węgiel brunatny jest najważniejszy?

Data: 2018-10-27 16:01:35
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy niszczą stary las pod kopalnię
Kopalnia to zmylka. Chca zeby imigranci czuli sie jak u siebie. Tylko patrzec jak Baltyk zaczna poglebiac zeby miec piach na pustynie.

Data: 2018-10-28 09:14:11
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:d6c155ca-8356-470c-866a-42734196d002googlegroups.com...
Kopalnia to zmylka. Chca zeby imigranci czuli sie jak u siebie. Tylko patrzec jak Baltyk zaczna poglebiac zeby miec piach na pustynie.

Dobra dobra. Co z reparacjami? Kiedy będą?

??? ???? ?? ?????? ???????? ??? ?????, ?????? ??? ??????? ???? ??????. ????? ??? ???? ???????!

--
Pajdak

Data: 2018-10-28 13:51:44
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kopalnia to zmylka. Chca zeby imigranci czuli sie jak u siebie. Tylko patrzec jak Baltyk zaczna poglebiac zeby miec piach na pustynie.

martwię się o wasze mózgi
ostatnio wyglądają jak stara gąbka
podcieracie się jeszcze samodzielnie ?
bo lord dildo przynosi gówno tutaj ze sobą

:DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-27 22:25:46
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

pisowski matołek nawet nie zauważył że ten pseudo-las leży na terenie prywatnym
:DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-27 22:31:40
Autor: u2
Niemcy niszczą stary las pod kopalnię
W dniu 27.10.2018 o 22:25, pisuar pisze:

ale lasy maja wycięte:))))))))))))))))))

Data: 2018-10-27 22:27:25
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Na początku października sąd w Muenster nakazał czasowe wstrzymanie wycinki lasu, argumentując, że potrzebuje więcej czasu na rozstrzygniecie, czy jest on chroniony dyrektywami Unii Europejskiej

patrz leninowcu, w niemczech sąd może wstrzymać wycinkę na prywatnym terenie
a u nas sądy nie mogą wstrzymać wycinki w państwowym lesie bo nie mają
uprawnień

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-27 22:34:23
Autor: u2
Niemcy niszczą stary las pod kopalnię
W dniu 27.10.2018 o 22:27, pisuar pisze:

a Niemcy nadal wycinają lasy po kopalnie węgla brunatnego, bo brunatny to wasz ulubiony kolor pisuarku:)))))))))))))

Data: 2018-10-28 13:50:18
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

a Niemcy nadal wycinają lasy po kopalnie węgla brunatnego, bo brunatny to wasz ulubiony kolor pisuarku:)))))))))))))

brunatnych to sobie szukaj w otoczeniu obecnego pararządu :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-28 14:47:29
Autor: u2
W dniu 28.10.2018 o 13:50, brunatny pisuar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 27.10.2018 o 22:27, pisuar pisze:

a Niemcy nadal wycinają lasy po kopalnie węgla brunatnego, bo brunatny
to wasz ulubiony kolor pisuarku:)))))))))))))

brunatnych to sobie szukaj w otoczeniu obecnego pararządu

to ty z pararządu pisuar ?:))))))))))))))))))))))))

Data: 2018-10-28 17:29:12
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

widzę srajdak że masz sieczkę zamiast mózgu :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-28 00:47:32
Autor: silvio balconetti
Am 27.10.18 um 22:27 schrieb Pisiorowy Escobar:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Tutaj to nawet sciecie drzewa poza lasem wymaga zgody urzedu miasta lub gminy. Lokalne przepisy roznie to okreslaja - np. w Monachium na sciecie drzewa powyzej 80 cm obwodu (u nas 60) potrzeba zezwolenia z uzasadnieniem (chore, zagraza ludziom, domom, drodze, zacienia ogrod lub dom itd.), trzeba miejsce obsadzic czyms innym, a jesli to niemozliwe, to zaplacic 750 euro. Miedzy 1 marca i 30 wrzesnia jest zakaz ze wzgledu na ptaki. Kary moga wynosic do 50 tysiecy (w niektorych landach mniej, w innych wiecej).

https://www.sueddeutsche.de/geld/baeume-faellen-verboten-1.3585349

Pisza tam o przypadkach kiedy ludzie skarzyli urzad przed sadem, a ten utrzymywal wyrok i drzewa zostawaly. Jest tez federalna ustawa o ochronie przyrody i ksztaltowaniu srodowiska (BnatschG).

https://www.gesetze-im-internet.de/bnatschg_2009/index.html

A od lasow tez jest odpowiednia ustawa (BWaldG) i tam tez sprawy karczowania sa omawiane (obowiazek zalesiania). Np. wlasciciel lasu nie moze zakazac innym wstepu itd.

http://www.wald-prinz.de/das-bundeswaldgesetz/174

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-10-28 08:07:34
Autor: u2
W dniu 28.10.2018 o 00:47, esbek pisze:
Tutaj to nawet sciecie drzewa poza lasem wymaga zgody urzedu miasta lub gminy.

lol:))))))))))))))))))))))))))

Data: 2018-10-28 13:50:57
Autor: Pisiorowy Escobar
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> napisał(-a):

[...]

no i ruski podwójniak został zdildowany :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-28 09:13:17
Autor: Pajdak
pijaczek drobny "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bd4bdc5$0$491$65785112news.neostrada.pl...
http://niezalezna.pl/242983-niemcy-niszcza-stary-las-pod-kopalnie

To na co czekasz? Na rower i pędź ratować ojcowiznę!

??? ???? ?? ?????? ???????? ??? ?????, ?????? ??? ??????? ???? ??????. ????? ??? ???? ???????!

--
Pajdak

Data: 2018-10-28 12:43:47
Autor: brat_olin
Pajdak wrote:
pijaczek drobny "u2" <u_2@o2.pl> napisał

> http://niezalezna.pl/242983-niemcy-niszcza-stary-las-pod-kopalnie

To na co czekasz? Na rower i pędź ratować ojcowiznę!
??? ???? ?? ?????? ???????? ??? ?????, ?????? ??? ??????? ???? ??????. ?????
??? ???? ???????!

Z Izraela nadajecie, p. Pajdak?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2018-10-29 08:13:59
Autor: Pajdak
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości
Pajdak wrote:
pijaczek drobny "u2" <u_2@o2.pl> napisał

> http://niezalezna.pl/242983-niemcy-niszcza-stary-las-pod-kopalnie

To na co czekasz? Na rower i pędź ratować ojcowiznę!
?????

Z Izraela nadajecie, p. Pajdak?

Jeżeli napisze po angielsku to skąd będę nadawać? ;-)))

Od wczoraj jestem znów w UK, robimy przygotowania do POL-exitu ;-)

Co słychać w eleganckim świecie?

--
Pajdak

Niemcy niszczą stary las pod kopalnię